بالاخره یک بازی قابل تحمل از مهران مدیری!+ادای دین گاف‌دار به بیضایی در “خاتون۹”!+عکس

نمایش خانگی/مجید ناصری: قسمت نهم سریال “خاتون” از طریق نماوا عرضه شد.

به گزارش نمایش خانگی با ادامه تلاش‌هایش خاتون برای یافتن پدرش روبروییم و در این تلاشها، اتفاقات مختلفی را شاهدیم و خاتون با افراد مختلفی روبرو می‌شود.

قسمت تازه سریال “خاتون” به لحاظ کیفیت بازیگری، قابل قبول‌تر از قبل است و به خصوص بازی مهران مدیری بسیار کنترل‌شده‌تر و قابل تحمل‌تر از بازیش در قسمت قبل همین سریال است.

قسمت تازه سریال “خاتون”، ادای دینی هم دارد به بهرام بیضایی و فیلمنامه تولیدنشده‌اش “اشغال”؛ در جایی از سریال، کاراکتر خاتون در کنار کاراکتر اصلی “اشغال” یعنی عالیه می‌نشیند.

گاف این نما آنجاست که عالیه بعنوان بازیگر تئاتر معرفی می‌شود و با نشان دادن تصویری از روی جلد “اشغال” تلویحا از آن به‌عنوان نمایشی توقیف شده یاد می‌کند درحالی که “اشغال”، فیلمنامه بود و در اواخر دهه پنجاه و بعد از نگارش بنا بود تولید شود ولی اصرار بیضایی بر ایفای نقش پروانه معصومی در فیلم و ابای بهمن فرمان‌آرا تهیه‌کننده کار از این مساله، فیلم تولید نشد.

البته در تیتراژ سریال تینا پاکروان- که سابقه دستیاری بیضایی را دارد- توضیحی داده شده درباره آگاهانه بودن این گاف ولی معلوم‌نیست چرا اساساً گاف آگاهانه؟؟؟

مهران مدیری (جهانگیر روزبه)، نگار جواهریان (خاتون)، اشکان خطیبی (شیرزاد ملک)، شبنم مقدمی (فخرالنسا)، میرسعید مولویان (رضا فخار)، ستاره پسیانی (پروین)، فرخ نعمتی (سرتیپ آریا)، بهناز جعفری (رعنا)، رضا بهبودی (دکتر بوکوفسکی)، بابک حمیدیان (کمیسر رجب‌اف)، شاهرخ فروتنیان (فریدون خان)، مهران غفوریان (موسیو)، مهتاب ثروتی (ماری)، مهدی قربانی (فرهاد)، عاطفه رضوی (قدرت)، پیام دهکردی (نظربیگ)، آیدا ماهیانی (باربارا کُوالسکا)، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت، رویا نونهالی، پانته آ پناهی ها، ستاره اسکندری، محمدرضا شریفی نیا، بیژن امکانیان، بانیپال شومون و… بازیگران سریالند.

خاتون۹
خاتون۹

3 دیدگاه‌ها

  1. ببند بابا! هنر نمی فهمین. بازی مدیری قسمت قبل عالی بود این قسمت فوق العاده. برید خدا رو شکر کنید همچین هنرمندی داریم که شما بتونید با اسمش تیتر بزنید

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید