بازگشت تهیه‌کننده «عاشقانه» به شبکه خانگی با یک سریال 26قسمتی⇔سریالی که متنش را داداش کوچیکه عبدالرضا کاهانی می‌نویسد

مهدی گلستانه

نمایش خانگی: مهدی گلستانه کارگردان سینما که با تهیه کنندگی سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی تولید در شبکه خانگی را تجربه کرد قصد بازگشت به این مدیوم را دارد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» مهدی گلستانه که در میانه تولید «عاشقانه» جای خود را به هومن کبیری داده بود قصد تولید سریالی با نام «رقص روی شیشه» را دارد با نقد مهاجرت؛

نویسنده این سریال ابوالفضل کاهانی برادر کوچکتر عبدالرضا کاهانی کارگردان پرحاشیه سینما و فیلم توقیفی «ارادتمند…» است. کاهانی کوچک که در گروه کارگردانی «استراحت مطلق» حضور داشت سابقه کارگردانی نمایشهایی مانند «جشن بیخودی» و «پذیرایی» را داشته است.

مهدی گلستانه با اشاره به روند نگارش این سریال به «مهر» گفت: در حال حاضر آخرین مراحل نگارش فیلمنامه سریال «رقص روی شیشه» پیش می رود که نویسندگی آن را ابوالفضل کاهانی برعهده دارد. این سریال حداقل در ۲۶ قسمت برای شبکه نمایش خانگی تولید می شود و ما درخواست پروانه ساخت داده ایم اما هنوز این مجوز را اخذ نکرده ایم.

این کارگردان و تهیه‌کننده توضیح داد: کارگردانی و تهیه کنندگی این اثر را خودم به عهده دارم و مذاکرات اولیه را با بازیگران انجام داده ایم که به محض دریافت پروانه ساخت با آنها قرارداد می بندیم و فیلمبرداری را آغاز می کنیم. لوکیشن اصلی این سریال در تهران است اما بخشی را در خارج از کشور و یک بخش کوچکی را در شمال یا جنوب کشور فیلمبرداری می کنیم.

گلستانه با اشاره به موضوع این اثر و شباهت آن به سریال «عاشقانه» گفت: «رقص روی شیشه» یک ملودرام اجتماعی در مذمت مهاجرت، در ستایش خانواده و به لحاظ تعداد کاراکتر با «عاشقانه» متفاوت است زیرا چهره های سینمایی بیشتری در این سریال حضور خواهند داشت. به طور کلی تولید سریال برای شبکه نمایش خانگی نیازمند استفاده از بازیگران چهره است با این حال ۲ بازیگر تازه کار نیز در «رقص روی شیشه» به ایفای نقش می پردازند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید