انتقام فیلیمو از قورباغه با سریال شایسته کوچک!!؟؟

فیلیمو+نماوا
فیلیمو+نماوا

نمایش خانگی/علیرضا شکیبا: انتخاب دوشنبه‌ها برای عرضه سریال خانگی تازه فیلیمو، چه معنایی دارد؟

پیش از این و حتی زمانی که چیزی با نام پخش آنلاین وجود نداشت، سامانه‌های ویدیورسانه در یک هماهنگی کامل با یکدیگر، اغلب روزهای متفاوتی را برای عرضه سریال انتخاب می‌کردند که همپوشانی نداشته باشد.

به‌عنوان مثال اگر سریال یک ویدیورسانه، روز دوشنبه پخش می‌شد، سریال رقیب در روز چهارشنبه پخش می‌شد تا هر دو سریال به قدر کفایت فرصت تبلیغات داشته باشند.

با این حال در هفته‌های اخیر رقابت فیلیمو با نماوا اتفاقات تازه‌ای را در شبکه خانگی رقم زده که بعید نیست به سریال‌سوزی منجر شود.

نخستین اتفاق زمانی بود که مدتی بعد از آن که نماوا، جمعه‌ها را برای عرضه سریال “سیاوش” انتخاب کرد، فیلیمو هم سریال “رادیواکتیو” را در همین روز پخش کرد.

اکنون فیلیمو برای عرضه سریال “می‌خواهم زنده بمانم” به تهیه‌کنندگی محمد شایسته-که نامش هم یادآور فیلمی از ایرج قادریست و هم یادآور فیلمی هالیوودی ساخته رابرت وایز- دوشنبه‌ها را انتخاب کرده است. مخاطبان می‌دانند که مدتهاست دوشنبه‌ها، سریال خانگی “قورباغه” از طریق نماوا عرضه می‌شود.

اینکه فیلیمو دقیقا همان روزهایی را برای پخش سریالهای خود انتخاب می‌کند که بیشتر توسط نماوا، انتخاب شده، چه معنایی دارد؟؟

وقتی هفته، هفت روز است و می‌توان از تک تک ایام برای پخش سریال استفاده کرد، این چه رقابتی است که دقیقا سریالهای جدید فیلمیو در همان روزهایی بارگذاری میشوند که سریالهای نماوا پخش می‌شوند؟ دست اندرکاران این سامانه، تقویم ندارند؟

نمی‌دانیم این روش را باید انتقام فیلیمو بابت از کف رفتن “قورباغه” و واسپاری آن به نماوا بدانیم ؟؟ یا نه ولی این نوع رقابت آن قدر کودکانه است که به ضرر کلیت شبکه خانگی است و موجب سریال‌سوزی می‌شود و درنهایت زیانش نه برای یک سامانه که برای کلیت فضای ویدیوی درخواستی است.

ساترا برای نظارت بر این روال عرضه، قاعده و چارچوبی دارد یا همه هم و غمش را فقط بر ممیزی محتوای گذاشته است؟؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید