گلایه هومن سیدی از رسانه ملی بخاطر شطرنجی شدنش در «عاشقانه» و افشای ماجرای قهر با شهاب حسینی⇐چرا مثل جانی‌ها با ما برخورد کردید؟

عاشقانه

نمایش خانگی: هومن سیدی بازیگری که یکی از ارکان ایجاد جذابیت برای سریال «عاشقانه» شده بود و کاراکتر بیخیال و منفعت طلبی که در سریال ایفا کرده بود اقبال مثبت جوانان را موجب شده بود به انتقاد از رسانه ملی پرداخت و به افشای قهر با شهاب حسینی پرداخت.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» هومن سیدی در برنامه «من و شما» شبکه «شما» با انتقاد از ولنگاری خواندن سریال «عاشقانه» از سوی بخش خبری «20.30» بیان داشت: تلویزیون چرا اینقدر با «عاشقانه» بد بود؟ تصاویر من در «عاشقانه» را مانند جانی ها و اراذل شطرنجی میکنند با این عنوان که او خانواده ها را از هم میپاشاند!

سیدی ادامه داد: منوچهر هادی در تلویزیون سریال ساخته و من خودم در تلویزیون کار کردم؛ اینکه یک مدیومی آزادی هایش کمتر است را همه ما میدانیم و پذیرفتیم. اما من دلخور شدم از این برخورد و حقیقتش این است که نمیخواستم به این برنامه بیایم چون حس میکردم به من و همکارانم توهین شده اما بعد فکر کردم و دیدم اینجا خانه من هم هست و وقتی اینجا هستم یعنی تلویزیون با من مشکلی ندارد وگرنه دعوتم نمی‌کردید. بنابرین نباید با هم جنگ کنیم و دیگر زمان شمشیر را از رو کشیدن گذشته و این رفتار خیلی بدوی است.

هومن سیدی که در نخستین فیلم بلندش از شهاب حسینی به عنوان بازیگر اصلی استفاده کرده بود درباره اختلاف با شهاب اظهار داشت: شهاب دوست بسیار قدیمی من است؛ کاری که شهاب حسینی برای من انجام داد در سالهایی که من خیلی از بازیگران عزیزمان که الان دوست دارند با من دوست باشند حاضر نبودند حتی نمی‌خواستند با من عکس یادگاری بگیرند دعوت من را در «آفریقا» پذیرفت بی آنکه دستمزدی بگیرد.

سیدی خاطرنشان ساخت: شهاب خیلی انسان شریفی است با اینکه الان باهم قهر هستیم؛ او با من قهر است فکر کنم! حتی نمی‌دانم سر چی اما خبر دارم. اما می‌خواهم این را بداند که هنرش برای من بسیار هنر بالایی است چون اخباری دارم که دارد برای هنرمندان پیشکسوت چه کارها می کند!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید