انتقاد داریوش فرهنگ از فارابی⇐بدون اجازه من فیلمم را در شبکه خانگی پخش کرده‌اند/آن هم با نازل‌ترین کیفیت نور و رنگ!+عکس

داریوش فرهنگ

نمایش خانگی: بنیاد سینمایی فارابی در ماههای اخیر برخی فیلمهایش را بدون اکران در سینماها روانه شبکه خانگی کرده است آن هم بدون هر گونه هماهنگی با صاحبان آثار.

به گزارش نمایش خانگی داریوش فرهنگ که یکی از آثار سینمایی او با عنوان «یک گزارش واقعی» نیز بعد از 5 سال ماندن در آرشیو به ناگاه از شبکه خانگی سربرآورده در گفتگویی که با «شرق» داشته به صراحت به گلایه از فارابی پرداخته است.

داریوش فرهنگ گفته است: یکی از کارهای فارابی، درباره فیلم «یک گزارش واقعی» است که پس از پنج‌سال خاک‌خوردن در آرشیو حالا سر از سوپرمارکت‌ها درآورده است، شاید اولین‌باری است که یک فیلم قبل از اکران در سینماها در سوپرمارکت‌ها و مغازه‌ها پخش می‌شود. آن هم با نازل‌ترین کیفیت نوری و رنگ و بدون مشورت و هماهنگی و اجازه کارگردان.

وی ادامه داده است: خب… واقعا یعنی چه؟ من هرگز اهل غرزدن نیستم و روش من نیست. در هر شرایطی استقلال و منش خودم را حفظ کرده‌ام و با گذشت زمان نه اهمیتی برای این تصمیم‌ها قائل هستم و نه توقعی دارم. آنها می‌آیند و می‌روند و امثال ما می‌مانیم و کار می‌کنیم. نگاه کنیم به آنها که رفتند و آنها که در این حرفه ماندند..

یک گزارش واقعی
یک گزارش واقعی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید