انتقاد بازیگر «دختر» از نحوه عرضه این فیلم به شبکه خانگی⇐نه روی جلد اسم ما را آوردند و نه در پوسترها!/این نشانه خودبزرگ‌بینی و دگرکوچک‌بینی است/کارگردان به هنگام دعوت برای همکاری بسیار مشتاق نشان داد اما…

قربان نجفی

نمایش خانگی/غفور پورغفور: فیلم «دختر» رضا میرکریمی از جمله فیلمهای تازه عرضه شده به شبکه خانگی است.

به گزارش نمایش خانگی «دختر» که با سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند تولید شده است از طریق موسسه هنرهای تصویری سوره وابسته به حوزه هنری به شبکه خانگی آمده است.

فرهاد اصلانی و ماهور الوند بازیگران اصلی «دختر» هستند و مریلا زارعی، قربان نجفی و شاهرخ فروتنیان بازیگران مکمل کار با این حال نام قربان نجفی نه در روی پوستر و نه در جلد فیلم عرضه شده در شبکه خانگی نیامده است.

قربان نجفی که نزدیک به دو دهه سابقه بازیگری در سینما و تلویزیون دارد با گلایه از این موضوع به نمایش خانگی گفت: متأسفانه نه در روی پوستر اسمی از من هست و نه در جلد دی.وی.دی. این مسأله ناراحت کننده است؛ گویا برخی با چنین کارهایی قصد دارند خودبزرگ‌بینی و دگرکوچک‌بینی را رواج دهند که اصلا پسندیده نیست.

نجفی که در کارنامه اش همکاری با کارگردانانی مطرح همچون داریوش مهرجویی و رسول ملاقلی‌پور را داشته است درباره اینکه آیا در این باره با رضا میرکریمی کارگردان «دختر» صحبت کرده یا نه گفت: اصلا ارزش این را ندارد که بعد از چاپ و توزیع پوستر و فیلم تازه بخواهم گلایه کنم.

وی ادامه داد: ایشان وقتی مرا برای ایفای نقش مکمل فیلم دعوت کرد خیلی مشتاق به همکاری نشان داد و مدام درباره تأثیرگذاری این کاراکتر در فیلمنامه سخن گفت من هم چون اشتیاق ایشان را دیدم قبول کردم وگرنه نقش مکمل به این شکل قبول نمی کنم.

این بازیگر 48 ساله خاطرنشان ساخت: انگار فقط در دعوتهای ابتدایی و برای جلب نظر است که رویه مثبت را می بینیم و بعد از پایان کار عموما برخوردها به گونه ای دیگر است. این برخورد اصلا زبینده نبود؛ اگر بازیگری جایگاه مکمل دارد باید به همان اندازه دیده شود از تیتراژ گرفته تا بعدتر پوستر و نسخه خانگی فیلم.

قربان نجفی تأکید کرد: جالب است که در نسخه سینمایی و بعدتر نسخه خانگی فیلم هم نام من فقط در تیتراژ انتهایی آمده بود!

دختر
دختر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید