امیرحسین قهرایی بیان کرد⇐مازیار فلاحی برای یک آیتم دوربین مخفی 40 میلیون دستمزد خواست(!!!) و برای همین از کار حذف شد/فروش «شوخی با ستارگان» خیلی خوب بود اما «شوخی با شما» به لحاظ تک فروشی لب مرز بود/آفت قاچاق باعث شد در شبکه خانگی سود چندانی نصیب ما نشود/به دنبال تولید نسخه سینمایی «چاق و لاغر» هستیم

امیرحسین-قهرایی-شوخی-با-هنرمندان

نمایش خانگی/مهدی فلاح‌صابر: امیرحسین قهرایی یا همان آقای دوربین مخفی که در سالیان گذشته آیتمهای مختلف دوربین مخفی را در رسانه ملی تولید میکرد در سالهای گذشته دو مجموعه دوربین مخفی با عناوین «شوخی با ستارگان» و «شوخی با شما» را هر کدام در 4 قسمت برای شبکه خانگی کارگردانی کرده او از طریق هنراول به شبکه خانگی ارائه داد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» استقبال از این دو مجموعه آن قدر بود که آیتمهای آنها به صورت جداگانه در شبکه های اجتماعی هم بازنشر شد با این حال فصل سوم این مجموعه به شبکه خانگی عرضه نشد.

امیرحسین قهرایی با اشاره به وضعیت فروش این دو فصل به سایت «نمایش خانگی» گفت: «شوخی با ستارگان» و «شوخی با شما» هر دو مورد توجه قرار گرفتند اما مشکل اینجا بود که بیشتر از نسخه های اصلی این نسخه‌های قاچاق بود که دست به دست شد و سود فراوانی به جیب قاچاقچیان واریز شد. البته فروش «شوخی با ستارگان» خیلی خوب بود و به سودآوری رسیدیم اما «شوخی با شما» به لحاظ تک‌فروشی لب مرز بود و آفت قاچاق باعث شد سود چندانی نصیب ما نشود.

وی با بیان اینکه به دنبال جذب اسپانسر برای ادامه تولید این مجموعه است بیان داشت: در تولید دوربین مخفی در کنار نیاز به اسپانسر نیاز داریم به متن‌های متفاوتی که واقعا مهمانان تشخیص ندهند ماجرا از چه قرار است و برای همین بدون متنهای حساب شده و بدون گاف نمیتوان پیش رفت. در برنامه مان است که فصل سوم این مجموعه را هم بسازیم که البته به امسال نمی رسد.

قهرایی خاطرنشان ساخت: یکی از مشکلاتی که در تولید فصل دوم این مجموعه داشتیم، این بود که برخی از چهره‌ها چون استقبال از فصل اول را دیده بودند به هدایایی که به آنها می دادیم قانع نبودند و دستمزدهایی را طلب می‌کردند که برای حضور در یک فیلم یا سریال یا یک شب اجرای زنده میخواهند!!! اینکه همه از ما پول میخواستند تا درگیر دوربین مخفی شوند واقعا ناراحت کننده بود.

وی با اشاره به حضور مازیار فلاحی در «شوخی با شما» بیان داشت: مازیار فلاحی در مجموعه حاضر شد و سکانسهای لازم با حضورش هم ضبط شد اما بعد از پایان کار به ناگاه از این گفت که 40 میلیون تومان میخواهد تا رضایت دهد از سکانسهایش استفاده شود! به هر حال این درخواست غیرمنتظره بود. ما باید حداقل 40 هزار نسخه فیلم میفروختیم که با احتساب هزینه‌های تولید و تبلیغات بتوانیم پول ایشان را پرداخت کنیم و طبیعی است که در تولید مجموعه‌هایی مانند این، چنین بودجه ای نبود. این شد که کلا قید استفاده از آیتم فلاحی را زدیم.

قهرایی که سابقه ساخت آثاری همچون «علی کوچولو» و «چاق و لاغر» را برای تلویزیون دارد با اشاره به اینکه بدش نمی آید امتداد «چاق و لاغر» را بسازد به سایت «نمایش خانگی» گفت: مشغول کار بر روی سناریوی نسخه سینمایی «چاق و لاغر» هستیم که اگر بشود بعد از سالها فرصت تجدید خاطرات مخاطبان را با این دو عروسک فراهم کنیم. البته داستان کاملا به‌روز روایت میشود و موقعیتهای پیش‌روی این دو شخصیت هم کاملا متأثر از فضای سیاسی این سالهاست.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید