اقبال به «مای» و «نئودرم» در کنگره سالیانه متخصصین پوست ایران⇔برندهایی مناسب هنرمندان

نئودرم

نمایش خانگی: استفاده از محصولات آرایشی-بهداشتی استاندارد و در عین حال دارای بالاترین کیفیت همواره از دغدغه های اغلب شهروندان و بویژه هنرمندان و بخصوص بازیگران سینما بوده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» گروه صنعتي آريان كيميا تك از جمله ساختارهایی است که کوشیده به این نیاز  پاسخ دهد و کم نبوده اند هنرمندانی که در حیطه های مختلف از سینما تا تلویزیون و موسیقی و البته شبکه خانگی که اغلب از برندهای این گروه استفاده کرده اند.

آریان کیمیاتک حاصل بیش از10 سال تجربه همكاري با زبده ترين متخصصين اروپايي را در توليد برندهایی همچون «مای» و «نئودرم» به کار برده است.

با توجه به اهمیت کنگره متخصصین پوست و موی ایران که در تاریخ 4 الی 6 مردادماه سال 1396 در مرکز همایش های هتل المپیک توسط انجمن پوست برگزارگردید و حضور هشت نفر از متخصص پوست و جراح پلاستیک بنام خارجی (رییس انجمن درماتولوژی اطفال اروپا و همچنین یکی از اعضاء هیات مدیره انجمن لیزر اروپا، مدرسین جهانی تزریق فیلر و کاربرد نخ برندهای معتبر و جمعی دیگر از متخصصان داخلی و خارجی ) که میهمان ویژه کنگره بودند، برند مای و نئودرم از شرکت آریان کیمیا تک در غرفه اختصاصی در این کنگره حضور داشته و با استقبال پرشوری از متخصصین مواجه گردید.

 اساتید مطرح پوست وموی ایران همچون پروفسور یحیی دولتی (بنیان گذار و رئیس افتخاری مرکز آموزش و پژوهش بیماری های پوست وجزام) ، دکتر فرهاد هنجنی ( نائب رئیس انجمن متخصصین پوست ایران) و دکتر رباطی ( معاونت پژوهشی مرکز تحقیقات پوست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ) از جمله چهره های مطرح پزشکی بودند که از غرفه مای و نئودرم بازدید نمودند و به جز آن بیش از 700 متخصص پوست و مو در این غرفه ثبت نام و شرکت داشتند.

شرکت آریان کیمیا تک از سال 1381 فعالیت خود را با واردات محصولات آرایشی و بهداشتی آغاز نمود و پس از مدت کوتاهی ، تولید و بسته بندی این محصولات را نیز در داخل کشور و در یکی از پیشرفته ترین شرکت های تولیدی – تحقیقاتی خاورمیانه آغاز کرد. این شرکت با تولید و توزیع طیف گسترده‌ای از محصولات دارای کیفیت برتر، در چهار گروه محصولی، مشتمل بر فرآورده‌های آرایشی، عطریات، محصولات مراقبت از پوست و محصولات مراقبت از مو، هم‌ اکنون صادرات تمامی این محصولات را نیز به کشورهای حوزه خاورمیانه و آسیای میانه آغاز کرده است.

 تجربيات گرانقدر گروه صنعتي آريان كيميا تك، كه حاصل بیش از10 سال تجربه ي همكاري با زبده ترين متخصصين اروپايي که منجر به توليد موفق برند تحت ليسانس ماي و ارائه آن به بازار ايران مي باشد،  مديران ارشد شركت را برآن داشت كه اكنون هنگام آن رسيده است كه برند جديدي از گروه محصولات تخصصي مراقبت از پوست و مو  خلق شود بدین گونه بود که برند نئودرم پا به عرصه وجود گذاشت.

برند نئودرم در سال 2014 با هدف ارائه محصولات تخصصی جهت مراقبت از پوست و مو خلق گردیده و شعار آن حس اطمینان در یک قطره می باشد به معنای اینکه ما محصولاتی امن و با بهترین کیفیت را به مصرف کنندگان ارائه می کنیم. برند نئودرم با رویکرد استفاده از به روزترین فرمولاسیون های تخصصی و مواد اولیه از بهترین تأمین کنندگان مواد بهداشتی در جهان و همچنین طراحی بسته بندی زیبا به بازارهای مصرف ارائه گردیده است.

این برند دارای گواهینامه های معتبر از مراجع ذی صلاح بوده و در مدرن ترین مجتمع تولیدی، تحقیقاتی ، آرایشی و بهداشتی خاورمیانه تولید می گردد و توسط بسیاری از پزشکان متخصص پوست و مو تجویز می گردد.

باور و اعتقاد دست اندرکاران این برند بر این است که همه از حق استفاده از محصولات امن و با کیفیت برخوردارند و تلاششان بر این است که این حس اطمینان را در تک تک محصولات با بکارگیری بهترین ها به مصرف کنندگان منتقل کنند.

در حاشیه کنگره ، مسابقه‌ای با عنوان بهترین تصویر درماتولوژی برگزار گردید که در این برنامه ۱۵ عکس برتر ارسالی توسط متخصصین به شکل نمایشگاه عکس ارایه و برند نئودرم به عنوان اسپانسر و برگزار کننده این رویداد حضور داشت و در روز پایانی در سالن اصلی براساس رای متخصصین 3 عکس برتر انتخاب و جوایزی ارزنده ای به پزشکان متخصص برتر اهدا گردید.

 

یک دیدگاه

  1. به امیدموفقیت وسربلندی بیشتر برندمای ونئودرم درکنارمدیران لایق وکارآمد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید