افشاگری یک بازیگر «شاهگوش» درباره پشت صحنه سریالهای شبکه خانگی و ابراز گلایه از عوامل «شهرزاد»

حمیدرضا آذرنگ-شاهگوش-داوود میرباقری

نمایش خانگی: حمیدرضا آذرنگ از بازیگران قدیمی تئاتر است که در سالهای اخیر حضوری پررنگ در سینما و البته نمایش خانگی داشته است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» آذرنگ که سریالهای خانگی «شاهگوش» و «دندون طلا» را در کارنامه دارد که هر دو جزو آثار پرمخاطب شبکه خانگی بوده اند در سریال «شهرزاد» هم حضوری کوتاه داشت؛ حضوری که گویا مخالف میل شخصی اش بوده است.

آذرنگ در برنامه اخیر «هفت» درباره این حضور کوتاه در «شهرزاد» گفت: من در این سریال بازی نکردم، قراردادی بستم برای نقشی که بسیار خاص و قابل تأمل بود. اما به مرور در بازنویسی های فیلمنامه نقشم کمرنگ و کمرنگ تر شد. تا اینکه من از آقای فتحی خواستم اگر قرار بر این است من بالکل کنار می کشم. لذا بعد از گرفتن دو سکانس، بطور محترمانه و دوطرفه قرارداد را فسخ کردیم.

وی ادامه داد: بعدا هنگام عرضه سریال در شبکه خانگی دیدم آن دو سکانسی که من بازی کرده بودم و قرار بود مجدد تکرار شود، در سریال استفاده شده است و حتی نزدند با حضور افتخاری؛ زدند بازیگر میهمان!!! من پیگیر شدم و حتی می خواستم شکایت کنم. اما خود آقای فتحی تماس گرفتند و عذرخواهی کردند که به دلیل درگیری با بازیگر دیگری، مجبور به استفاده از آن شدند و بعد شروع کردند به وعده دادن برای قسمت دوم سریال «شهرزاد» که من گفتم اساسا زندگی ام را بر وعده و وعید بنا نگذاشتم.

آذرنگ درباره افزودنیهایی که برخی سریالهای شبکه خانگی در محصول قرار می دهند بیان داشت: اخیرا شنیدم در برخی از این سریال های شبکه نمایش خانگی برای جذابیت فیلم های پشت صحنه شان، چندین بار الکی کات می دهند و شوخ طبعی بیجا به کار می برند تا بعدا فیلم پشت صحنه هاشان جذاب شود. گویا فیلم پشت صحنه این سریال ها از خود آنها جذابتر است! من متاسف می شوم از دیدن چنین اتفاقاتی.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید