از بافندگی آزاده تا نابازیگری شهرام در “میخواهم زنده بمانم۱۷”+عکس

نمایش خانگی/پیمان مقیمی: قسمت هفدهم سریال خانگی “میخواهم زنده بمانم” از طریق فیلیمو عرضه شد.

در قسمت تازه سریال، زهره افشار، امیر شایگان را در دوراهی یک انتخاب سخت قرار می‌دهد و نادر سرمد از هر زمان دیگری به شایگان نزدیک تر شده است. هما حقی نیز خبری برای شایگان دارد که انتخاب را برای او سخت تر می کند. نقشه ای که شیوا طراحی کرده به اجرایش نزدیک تر می شود.

در قسمت هفدهم سریال که به‌مانند یکی دو قسمت اخیر از ریتم افتاده شاهد ایفای نقش شهرام شاه‌حسینی کارگردان سریال هستیم. شهرام خان که با انبوه ریش و اورکتی بر تن بناست ایفاگر یک نیروی رده بالای امنیتی باشد آن قدر شل و وارفته بازی کرده که انگاری نابازیگری است که به عمرش هم از پشت صحنه تولیدات سینمایی یا تلویزیونی عبور نکرده.

قسمت هفدهم سریال را میتوان اپیزود آزاده صمدی(زهره) دانست که تقریبا از اول تا آخر اپیزود حضور دارد و مدام قصه می‌گوید؛ از قصه سیزیف تا قصه شهری با یک چراغ روشن.

درنظر بگیرید که قدرت داستان‌گویی زهره بلافاصله بعد از آگاهی از خیانت شوهر(امیر) است که افزایش می‌یابد. همین، خودش یک تناقض مهم در داستانگویی است چون زهره بیشتر از آن که رفتار یک زن خیانت‌دیده را داشته باشد شبیه چرچیل است.

حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهاره کیان‌افشار، پدرام شریفی، آناهیتا درگاهی، علی شادمان، مهران احمدی، آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی‌نیا، فرید سجادی‌حسینی، بابک کریمی، افسانه چهره‌آزاد، عزت الله مهرآوران، محمدرضا مالکی و… بازیگران سریالند.

میخواهم زنده بمانم۱۷
میخواهم زنده بمانم۱۷

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید