ادعای یکی از شرکای فیلمیران که هنوز تایید رسمی نشده↵ ساترا رضایت داده که فقط ناظر سریالهای خانگی باشد!!

غلامرضا موسوی

نمایش خانگی: “ارشاد مسئول صدور مجوز باقی‌ ماند، ساترا ناظر شد!”؛ این عنوان گفتگویی است از غلامرضا موسوی از شرکای موسسه فیلمیران.

به گزارش نمایش خانگی، غلامرضا موسوی در گفتگو با خبرگزاری ایلنا از جلساتی گفته که با مقامات ساترا داشته؛ ساترا همان سازمان وابسته به صداوسیماست که اخیرا تلاشهایی کرده بود برای زعامت شبکه خانگی.

موسوی بیان داشت: به دعوت معاون اجتماعی ساترا به اتفاق مجتبی فرآورده و سیدجمال ساداتیان نشستی داشتیم. موضوع نشست واگذاری پروانه تولید و نمایش فیلم‌ها و سریال‌ها براساس اطلاق «ویدئو درخواستی» به وزارت ارشاد بود. بحث‌های مفصلی شد. دو نکته توسط معاون اجتماعی ساترا تاکید شد، مجوز تولید فیلم و سریال با وزارت ارشاد است و مجوز نمایش هم با ارشاد، اما سریال‌ها برای نمایش در پلتفرم‌ها نیاز به مجوز ساترا دارند. 

موسوی در ادامه با اشاره به اعتراض تهیه‌کنندگان نسبت به برخی دوگانگی‌ها گفت: اختلاف ما به عنوان اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما با ساترا نیز همین بود. ما معتقد بودیم ساترا باید به پروانه نمایش ارشاد برای سریال‌ها همچون فیلم احترام بگذارد. پیشنهاد دادیم دو نفر به انتخاب ساترا به شورای بازبینی سریال‌های ارشاد اضافه شود و مشکل حل شود که قرار شد نشست‌ها ادامه یابد.

وی در پایان گفت: باتوجه به آنچه پیش آمد همکاران تهیه‌کننده برای تولید سریال نیاز به مجوز ارشاد دارند. درنهایت امیدواریم با پذیرش پیشنهاد اتحادیه، مشکل بازبینی و تامین نظر اهالی سینما حل شود.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید