ادامه #پوست_شیر تا فصل چهارم؟؟/تهیه‌کننده توضیح داد

 

نمایش خانگی/شهاب کاظمی : شایعات درباره سریال پوست شیر فراوان است و ازجمله آنها ادامه سریال در فصول بعدی به واسطه درخواست مخاطبان ولی تهیه‌کننده سریال حرف دیگری دارد.

نوید محمودی تهیه‌کننده سریال پوست شیر به خبرگزاری تسنیم گفت: پوست شیر فصل چهارم ندارد؛ فعلاً به این نکته فکر نکرده‌ایم. باید فصل سوم تمام شود و در وهله اول یکی دو ماه استراحت خواهیم کرد و بعد ببینیم چه می‌شود.

محمودی در خصوص اینکه آیا پوست شیر امکان ادامه دارد، افزود: هم می‌توانم بگویم نه و هم بگویم بله! به این نکته بستگی دارد ببینیم این قصه جان ادامه دارد یا خیر. الان که صحبت می‌کنم به هیچ نتیجه‌ای راجع به آن نرسیدیم. صادقانه الان راجع به هیچ چیزی تصمیم نگرفتیم.

وی اشاره کرد: قصه «پوست شیر» در فصل سوم تمام می‌شود؛ الان که با شما صحبت می‌کنم دو فیلمنامه سینمایی آماده داریم که یکی را برادرم جمشید و یکی را خودم کارگردانی کنیم. گفت‌وگوهایی هم درباره ساخت سریال داشتیم اما واقعیت مسئله این است که هیچ عجله‌ای نداریم به چیزی برسیم که ان‌شاءالله فضای خوش «پوست شیر» را ادامه بدهیم. دوست داریم هر کار دیگری می‌سازیم با اقبالِ «پوست شیر» مواجه شود و این آرزو و هدف و رویکرد ما در ادامه تولید فیلم و سریال است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید