«اتاق تاریک» با مضمون تجاوز(!) در شبکه خانگی+عکس

اتاق تاریک

نمایش خانگی: فیلم سینمایی «اتاق تاریک»روح‌الله حجازی از طریق موسسه هنرهای تصویری سوره به نمایش خانگی آمد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» فیلم «اتاق تاریک» در ژانر درام با موضوع آزار و تجاوز جنسی به کودکان، داستان زوج جوانی روایت می‌کند که طی اتفاق راز آلودی متوجه تعرض به فرزندشان می‌شوند و با تمام مشکلات زناشویی که باهم دارند سعی بر حل این راز دارند.

فیلم سینمایی «اتاق تاریک»، پنجمین فیلم بلند سید روح‌الله حجازی است که توسط وی نیز نوشته و تهیه شده است. در این فیلم ساره بیات و ساعد سهیلی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم در حالی منتشر می‌شود که درصد تجاوز به کودکان طی چند سال گذشته رو به افزایش بوده است و مشکلات زناشویی، عدم ارتباط صحیح و آموزش درست به فرزند باعث مخفی ماندن این معضل اجتماعی در خاطر کودکان است.

فیلم سینمایی اتاق تاریک در سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر به عنوان اثر پیشگیری از جرم معرفی شد و از سید روح‌الله حجازی توسط داوران پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه تقدیر شد.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به بازی و حضور امیرضا رنجبران، محمد امامی، رضا احمدی، ژیلا دایی، سید علیرضا میرسالاری، مروارید کاشیان بازیگر و طراح لباس، کارن همایونفر آهنگ‌ساز، امیرحسین قاسمی صداگذار، حسین بشاش صدابردار، رضا شهبازی تدوینگر، بهادرحسین‌زاده طراح صحنه، جواد مطوری مسئول جلوه‌های ویژه، امیرحسین شجاعی عکاس و محمدرضا رسولی دستیار کارگردان نیز اشاره کرد.

اتاق تاریک
اتاق تاریک

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید