«آقازاده» بر لبه تیغ؟؟/اشارات مستقیم به ژن خوب زندانی، دردسرساز می‌شود؟؟

محمدهادی رضوی+محمد شریعتمداری
محمدهادی رضوی+محمد شریعتمداری

نمایش خانگی: این روزها سریال خانگی «آقازاده» در حال فیلمبرداری است و شایعات جدیدی که درباره موضوع سریال به بیرون درز کرده نشان می دهد این سریال بناست بی‌تعارف از خجالت سرمایه‌گذار بازداشتی یک سریال خانگی پرحاشیه درآید.

شنیده های «نمایش خانگی» حکایت از آن دارد که در سریال «آقازاده» کلکسیونی از حواشی و مسائل اجتماعی-سیاسی جنجالی یکی دو سال اخیر را در کانون محتوایی خود قرار داده و در راس آنها به فسادهای مالی-اخلاقی برخی مسولان سابق و فعلی دولتی و حکومتی، پول های مشکوک و مقوله پولشویی در عرصه هنر و ماجرای زد و بندهای کلان اقتصادی پرداخته است.

گویا یکی از داستان های اصلی سریال هم به ماجرای یکی دو آقازاده پرحاشیه و معروف و از جمله “ه.ر” سرمایه‌گذار زندانی یک سریال خانگی که خویشاوند یک مدیر بالادستی هست، می پردازد.

اگر این شایعات درست باشد آن وقت حامد عنقا تهیه‌کننده سریال که پیش از این در سریال «قلب یخی» و بواسطه ورود به موضوع فراماسونری، دچار دردسر شده بود، باید خودش را برای سختیهای دریافت بی ممیزی پروانه نمایش آماده کند و حتی هیچ بعید نیست موقعیت خود در شورای پروانه ساخت خانگی را هم واسپارد.

همزمان با شدت برخوردهای قوه قضاییه در مقوله فسادهای مالی مسئولان در رده های مختلف فعالیتهای جدی ای هم برای به تصویر در آمدن این فسادها در دنیای سینما و تلویزیون به وجود آمده و غیر از «آقازاده» خبرهایی هم خبر از آغاز پیش تولید یک فیلم سینمایی جنجالی با موضوع یکی از مهم ترین پرونده‌های فساد مالی چند سال اخیر شنیده می شود.

تنها نکته ای که باقی می ماند این است که آیا وزارت ارشاد با روی باز از این آثار استقبال خواهد کرد یا تیغ سانسور و ممیزی و حتی توقیف گریبانگیر این آثار سیاسی-اجتماعی جدید خواهد شد؟؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید