«آس و پاس» و «عاشقانه» در صدر فروش شبکه خانگی/عدم اقبال به «چهارشنبه…» و «این زن…»

ویدیوکلوب سینما آزادی

نمایش خانگی: آمار فروش شبکه خانگی در روزهای گذشته کاملا تحت تأثیر عرضه سریال «عاشقانه» قرار گرفته است و در کنار آن فانتزی-موزیکال «آس و پاس» هم از همان روز ابتدایی عرضه در کانون اقبال مخاطب قرار گرفته است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» فضای شاد و مفرح «آس و پاس» و البته تکیه بر جلوه های ویژه رایانه ای برای فانتزی سازی هایی به سبک «غول و چراغ جادو»(!) سبب ساز استقبال مخاطبان از فیلم شده است و از آن سو «عاشقانه» هم به خاطر تعلیقی که در هر 4 قسمت ابتدایی آن قرار داده شده تا اینجای کار توانسته رشد خوبی در آمار مخاطب داشته باشد.

«سیانور» بهروز شعیبی شاید به خاطر ترکیب بازیگران آن در رده بعدی فروش قرار گرفته است؛ فیلم درونمایه سیاسی دارد اما حضور هانیه توسلی، بابک حمیدیان، مهدی هاشمی و شماری از بازیگران مطرح سینما موجب اقبال به آن شده است. «متولد65»مجید توکلی هم تقریبا فروش متوسط داشته است. کمدی «بازگشت لوک خوش شانس» مجید کاشی فروشان هم از جمله آثار با مخاطب متوسط شبکه خانگی بوده است.

«این زن حقش را میخواهد»محسن توکلی به واسطه ایفای نقش میترا حجار و لعیا زنگنه در آن علیرغم مضمون تلخ در رده بعدی فروش جای داشته است. «لاک قرمز»سیدجمال سیدحاتمی دیگر فیلم با درونمایه تلخ یک ماه اخیر شبکه خانگی است که توانسته فروشی متوسط داشته باشد درست مانند وضعیت اکرانی که در سینماها داشت. «چهارشنبه خون به پا میشود» حماسه پارسا اما فروشی که به خاطر حضور حامد بهداد در تصاویر پوستر از آن انتظار می رفته را نداشته است.

«نیمرخها»ی ایرج کریمی هرچند به خاطر تصویر روی جلد آن که بابک حمیدیان و سحر دولتشاهی را نشان می دهد در نگاه اول در سبد خرید مخاطبان جای گرفته است اما میزان رضایت از آن به دلیل فضای تجربه گرایانه فیلم چندان قابل توجه نبوده است.

در میان فیلمهایی مانند «حس خوب زندگی»فرناز امینی، «اسید» بهنود محمدی پور، «غزاله» محسن شاه محمدی، «مثبت.منفی» هادی رمضانپور و «رفقای خوب/کج دست»مصطفی الماسی که ویژه مدیوم شبکه خانگی تولید شده اند و تله‌فیلم «میان ماندن و رفتن»بهروز شعیبی که سالها پیش برای تلویزیون تولید شد و اخیرا به شبکه خانگی عرضه شد بیشترین آمار فروش برای «رفقای خوب» بوده که درونمایه ای کمدی دارد و پس از آن «حس خوب زندگی» بوده که به خاطر حضور علی انصاریان و یک سری فوتبالیست پیشکسوت و از جمله علی پروین در آن توانسته اقبال نسبی مخاطبان را شاهد باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید