خانه بلاگ صفحه 191

شهاب با عینک آفتابی در هشتمین قسمت «شهرزاد2»+عکس

شهرزاد2(قسمت هشتم)

نمایش خانگی: هشتمین قسمت سریال «شهرزاد2» از طریق موسسه تصویرگسترپاسارگاد به شبکه خانگی آمد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» تصویری که شهاب حسینی را با عینک آفتابی نشان میدهد بر روی جلد قسمت هشتم «شهرزاد2» به چشم میخورد.

در قسمت هشتم «شهرزاد2» تلاشهایی را می بینیم که معشوقه سابق برای رهایی شیرین دیوان سالار از دارالمجانین به خرج می دهد.

در این تلاشها این امیرحسین فتحی آقازاده حسن فتحی است که نقش محوری را ایفا میکند.

«شهرزاد2» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی محمد امامی به شبکه خانگی آمد.

شهرزاد2(قسمت هشتم)
شهرزاد2(قسمت هشتم)

فقر فرزند شهرزاد که نوه بزرگ‌آقای مایه‌دار است، از کجا نشأت گرفته؟؟+عکس

شهرزاد

نمایش خانگی: فصل دوم سریال «شهرزاد» به فسمت هشتم رسیده است و اگر تمام قسمتها را دیده باشید متوجه یک گاف در طراحی لباس کم بضاعت نوه بزرگ آقا خواهید شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» و به نقل از «هفت صبح» «امید دیوان سالار» پسر شهرزاد و نوه بزرگ آقا در تمام قسمتهای پخش شده با یک دست لباس دیده میشود.

یک سارافون مشکی و با پیراهن آبی روشن تنها لباسی است که نوه بزرگ آقا در قسمتهای ابتدایی مجموعه بر تن داشت و این در حالیست که همیشه یکی از موضوعاتی که در این سریال مورد توجه قرار داشت طراحی لباس و صحنه آن بود.

در مورد اخیر اما انگار طراحان لباس با بدسلیقگی فراموش کرده اند برای امید که اتفاقا وارث خانواده بزرگ آقا و دیوان سالار است و ثروت زیادی در اختیار دارد لباس دیگری درنظر بگیرند.

باید منتظر ماند و دید این ذکر گاف موجب خواهد شد تغییری را در پوشش وارث بزرگ آقا ببینیم یا نه؟

شهرزاد و فرزندش امید
شهرزاد و فرزندش امید

چرا دو قسمت آخر «عاشقانه» مخاطبان را دلزده کرد؟

عاشقانه

نمایش خانگی: سریال «عاشقانه» جزو معدود ملودرامهای عرضه شده به شبکه خانگی بود که هم خوب آغاز شد و هم خوب به اوج رسید و همین نیاز به یک پایان بندی کوبنده برای آن را تشدید میکرد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» با این حال دو قسمت پایانی این سریال نه به اندازه آغاز و نه به اندازه نقاط عطف میانی اش توجه مخاطبان را جلب نکرد.

تلاش برای ایجاد نوعی هپی‌اند یا پایان خوش برای سریال که مشخص نیست ممیزی های ارشاد چقدر در آن تأثیر داشته موجب شد برخی مخاطبان بیشتر از آن که از پایان بندی به وجد آیند آن را دلزده بدانند.

کشدار بودن قسمت شانزدهم و تلاش برای پر کردن آن با کلیپهایی که مرور خاطرات گذشته کاراکترها است و از آن سو زنده کردن ناگهانی «گیسو» در قسمتهای شانزدهم و هفدهم و ربط دادن او با تشکیلاتی مافیایی و البته نامعلوم و از آن سو رساندن زوج ناراحت داستان به یکدیگر از جمله موارد مناقشه‌برانگیز پایان بندی «عاشقانه» بوده است.

منوچهر هادی برخلاف اسلاف خود در شبکه خانگی سعی کرد با دستی پر به این عرصه بیاید و برای همین بود که نویسندگانی همچون علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی را به خدمت گرفت تا به لحاظ درام کم نیاورد. ساخت و پرداخت شخصیتها و گره افکنی های به موقع هم نشان دهنده انتخاب درست هادی بود.

اما اینکه چطور شد به ناگاه در دو قسمت پایانی تلاش شد سر و ته داستان هر طور شده هم بیاید و بسان سریالهای روتین تلویزیونی همه چیز به کلیشه ای ترین شکل ممکن به پایان برسد تعجب برانگیز بود.

آیا هجمه هایی که حین پخش سریال از سوی افراطیون به آن صورت گرفت موجب شد کمترین سیاهی در قسمتهای پایانی وجود نداشته باشد و نوعی امیدی انتزاعی به کار وارد شود؟ آیا ممیزی ارشاد هم در سوق دادن سریال به این سمت و سو نقش داشته است؟

اینها مهمترین پرسشهایی است که درباره پایان بندی «عاشقانه» وجود دارد.

سعید اسدی کارگردان سینما ⇐به دنبال اجرایی کردن طرح آموزش جامع سینما در شبکه خانگی هستم/این طرح را به ایوبی ارائه دادم اما به ناگاه طرح من از زیرمجموعه مدرسه پربریز و بپاش‌شان سربرآورد/سعید کریمیان {مدیر مقتول GEM} به من گفت اگر سالی 300 فیلم نساختم اسم مرا بگذار «اختر بندانداز»!/به کریمیان گفتم با کوتوله‌هایی که دورت را گرفته‌اند محال است به سالی 20 فیلم خوب هم برسی/ارگانهای مدعی حمایت از فیلمنامه‌های استراتژیک هر کدام محفل خودشان را دارند و بودجه‌ها را میان خودیها قسمت می‌کنند/تازه از راه رسیدگانی وارد سینما شده‌اند که از دو تا 3 ارگان حمایت میگیرند ولی آثارشان یادآور تله‌فیلمهای استانی است!

سعید اسدی-قاسم قلی پور

نمایش خانگی: سعید اسدی کارگردانی که آثاری همچون «آواز قو»، «سیب سرخ حوا» و «فرود در غربت» را در کارنامه دارد آخرین بار 9 سال قبل بود که با یک درام-حادثه ای با مایه های جنایی به نام «خیابان بیست و چهارم» در سینما حضور داشت و پس از آن مدتی را به دنبال فراهم آوردن شرایط تولید «یو.اس.اس.وینس…» با محوریت اصابت موشک آمریکایی به ایرباس ایرانی گذراند ولی به نتیجه نرسید.

 سعید اسدی که در این سالها به دنبال راه اندازی جنبش فراگیر آموزش سینما در شبکه خانگی بوده درباره روند این طرح به سایت «نمایش خانگی» گفت: به دنبال عرضه 150 ساعت برنامه آموزشی در حیطه های بازیگری و فیلمنامه نویسی در شبکه خانگی بودم. از آنجا که در این سالها بارها با علاقمندانی روبرو شدم که درباره سوءاستفاده برخی آموزشگاههای بازیگری می گفتند طرحم را بر این مبنا گرفتم که 60 ساعت آموزش بازیگری و 90 ساعت آموزش فیلمنامه نویسی را در قابل یک مجموعه به شبکه خانگی ارائه دهم تا مخاطبان دورترین نقاط ایران هم بتوانند با حداقل هزینه از این مجموعه استفاده کنند.

وی ادامه داد: در دوران ریاست حجت ایوبی این طرح را به سازمان سینمایی ارائه دادم اما ایوبی علیرغم موافقتهای ابتدایی در نهایت هیچ حمایتی از پروژه به عمل نیاورد و بعدتر شنیدم طرح را بنا بوده در زیرمجموعه مدرسه ملی سینمایی که خودشان با بریز و بپاش فراوان راه انداختند به اجرا درآورد!! موسسه رسانه های تصویری می توانست در این مسیر همراهی کند و شرایطی را فراهم کند برای تولید و عرضه یک کار ماندگار آموزشی در سینمای ایران اما این کار را نکردند و به جایش درگیر شدند با طرحهای قرون وسطایی واردات سینماسیار!!!

اسدی با اشاره به اینکه این طرح در صورت اجرایی شدن به سوددهی میرسید خاطرنشان ساخت: مشکل آنجاست که مدیران فرهنگی ما به‌روز نیستند و چون با مخاطب حشرونشر ندارند از نیازهای آنها آگاهی ندارند. همین میشود چنین طرحی که با بودجه یکی از پروژه های مشارکتی فارابی امکان تولید داشت بایکوت میشود و بودجه تخصیص می دهند به پروژه هایی که در ظاهر نام جنگ دارند اما حتی یک پلان آنها هم در خط مقدم نمی گذرد. واکنش مخاطب هم که مشخص است! فیلم سه ما روی پرده می ماند و کلی برایش بلیت ارگانی توزیع میشود ولی مخاطبانش به 200 هزار نفر هم نمی رسند!!!

سعید اسدی با بیان اینکه طرح جامع آموزش سینما در شبکه خانگی را به محمدمهدی حیدریان هم ارائه داده به «نمایش خانگی» گفت: خلاصه‌ای از طرح را برای حیدریان فرستاده ام و تاکنون جوابی نشنیده ام. شاید درگیرودار تغییر و تحولات مدیریتی در ارشاد فرصت بررسی طرح ایجاد نشده باشد و شاید هم…! به هر حال صبر میکنیم تا ببینیم بالاخره چه میشود.

اسدی درباره اینکه آیا پیشنهادی برای تولید سریال در شبکه خانگی نداشته بیان داشت: در پنج سال اخیر دو طرح سریال خانگی به من ارائه شد اما سرمایه گذارانی که به نام تهیه کننده جلو آمده بودند آن قدر بی ربط به فرهنگ بودند که قید همکاری را زدم. بماند که فیلمنامه هایی که پیشنهاد شد نیز خیلی ضعیف بود.

وی ادامه داد: مشکل این است که شخصی چون رابطه خاصی در فلان ارگان دارد ایکس میلیارد بودجه برای کار فرهنگی میگیرد اما چون نمیداند چه کند بودجه به راحتی به فنا میرود در صورتی که با یک برنامه ریزی درست همین بودجه های ارگانی را هم میتوان مجالی کرد برای سودآوری فرهنگی.

سعید اسدی در ادامه با اشاره به وضعیت بلاتکلیف پروژه «یو.اس.اس.وینس…» خاطرنشان ساخت: در همین سالهای اخیر کم ارگان و نهاد نداشته ایم که سربرآورده اند و مدعی حمایت از آثار استراتژیک هستند اما در عمل اینها هر کدام محفل خود را تشکیل داده اند و صرفا خودیها را راه میدهند و میان همدیگر بودجه ها را تقسیم میکنند و اگر فیلمسازی مستقل مثل ما بخواهد استراتژیک ترین پروژه را هم پیش ببرد به جایی نمیرسد.

کارگردان «تلافی» افزود: به ما که خاک سینما را خورده‌ایم حمایت نمیرسد اما تازه از راه رسیدگانی را می بینیم که بدون دانش آکادمیک سینما و حتی کمترین عقبه سینمایی از دو تا 3 ارگان حمایت میگیرند و فیلمهایی ‌می‌سازند که قابهایشان یادآور تله‌فیلمهای استانی است. همین میشود که یا سینماگران اصیل منزوی میشوند یا مهاجرت می کنند.

اسدی درباره اینکه آیا خودش به سرش نزده که مهاجرت کرده و فیلمسازی مثلا در شبکه ای همچون GEM را تجربه کند به «نمایش خانگی» گفت: زودتر از خیلیهای دیگر سعید کریمیان مدیر جم به سراغ من آمد ولی من آموخته ام در این حرفه اگر با آدمهای کوچک حشرونشر کنم به جایی نمیرسم. به کریمیان هم صراحتا گفتم با آدمهای کوتوله ای که دورش جمع کرده به جایی نمیرسد اما وی دو سال پیش به من گفت اگر تا سال آینده 300 فیلم نساختم اسم مرا بگذار «اختر بندانداز»!!! ولی من بهش گفتم نمیتوانی تا 5 سال بعد هم چنین کاری کنی چون نیاز داری به لااقل به 30 سناریست حاذق که در دست و بالت نیست و با کوتوله هایی که دورت جمع شده اند حتی سالی 20 فیلم خوب هم آرزوست.

اسدی ادامه داد: ایشان البته توصیه های مرا جدی نگرفت و به کار با کوتوله ها ادامه داد و در نهایت هم سرنوشت خودش و محصولات تولیدی پیش رویمان است.

 

شفاف‌سازی تهیه‌کننده «مالاریا» درباره دو حاشیه مختلف⇔ یکی روسری آزاده نامداری و دیگری تعریف قهرمان به‌روایت شهرزاد!

ترانه علیدوستی-آزاده نامداری

نمایش خانگی: گزارش اخیر سایت «نمایش خانگی» که در آن دو رفتار متفاوت مسعود ردایی تهیه کننده آثاری همچون «مالاریا» و «سه بیگانه» نسبت به آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون و ترانه علیدوستی بازیگر «شهرزاد» مورد کنکاش قرار گرفته بود(اینجا را بخوانید) با واکنش این تهیه کننده مواجه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» مسعود ردایی که به زودی سریال «عالیجناب» به تهیه کنندگی او به شبکه خانگی خواهد آمد در توضیحات خود درباره این دو ماجرا بر اشتباه آزاده نامداری در سوئیس تأکید کرده و همچنان بر مواضع خود نسبت به ترانه علیدوستی اصرار داد.

مسعود ردایی گفت: اولا در روسري برداشتن آزاده نامداري به او تذكر دادم كه بايد رعايت و مراقبت ميكرد تا دچار اين اشتباه نميشد. ثانيا با گذاشتن همان پست موقت يادآور شدم كه گناه فردي كه فيلمبرداري نموده چند برابر خود ايشان است زيرا خداوند متعال ستارالعيوب است. ثالثا در بحث ريا و ظاهرسازي، من و شماي بنده بهتر است قضاوت نكنيم.

این تهیه کننده ادامه داد: اما در ارتباط با اقدام اين دو بازيكن فوتبال، كاري خلاف آرمانها و اهداف ملي و مقررات كشوري حتي در حوزه ورزشي انجام دادند كه با حمايت وطرفداري حل نميشود.

ردایی خاطرنشان ساخت: من خودم طرفدار بازي اين افراد بخصوص مسعود شجاعي هستم اما اين دليل نميشود كه در زمان انجام عملي حداقل غيرمتعارف او را قهرمان ملي بنامم در صورتيكه در اين زمان عده اي از بهترين جوانان وطن ، مدافع حرم ، دين و مرزوبوم ما هستند وبراي حفظ همين آرمانها مي جنگندند و به شهادت ميرسند.

حمله تهیه‌کننده حامی آزاده نامداری به شهرزاد!!!+عکس

شهرزاد2

نمایش خانگی: بعد از ماجرای انتشار تصاویر و ویدیویی از آزاده نامداری در مکانی عمومی در سوییس با سر باز و بر سر میزی با نوشیدنیهای خاص و البته توجیهات بعدی وی و ادعای اینکه ویدیو در کنار محارمش بوده انتقادات فراوانی روانه این مجری سابق تلویزیون شد که چرا ریاکاری پیشه کرده و در داخل خود را چادری خوانده و در خارج از مرز جور دیگر رفتار میکند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی نمایش خانگی از معدود چهره هایی که در آن ماجرا به حمایت از آزاده نامداری پرداخت و بدون توجه به ریاکاری این مجری زن از حفظ حریم خصوصیش گفت مسعود ردایی بود؛ تهیه کننده ای که نامداری برایش در فیلم دو سال پشت خط اکران مانده «مالاریا”»بازی کرده بود.

حالا همان تهیه کننده حامی نامداری طعنه ای را روانه ترانه علیدوستی کرده که چرا به حمایت از فوتبالیستهایی به نام احسان حاجی صفی و مسعود شجاعی پرداخته که جلوی تیم اسرائیلی بازی کرده اند.(اینجا را بخوانید)

ردایی که به زودی کمدی «سه بیگانه» به تهیه کنندگی او به شبکه خانگی میآید نوشته است: بازیگر خانم که از مسعود شجاعی و احسان حاجی صفی حمایت و آنان را قهرمان قلمداد میکنی! قهرمان واقعی ما شهدای عزیز مانند شهید محسن حججی هستند.

متن اجتماعی مسعود ردایی
متن اجتماعی مسعود ردایی

ورود شهرزاد به غائله حضور فوتبالیستهای ایرانی در برابر اسرائیل+عکس

شهرزاد2
شهرزاد2

نمایش خانگی: حضور مسعود شجاعی و احسان حاج صفی دو بازیکن ایرانی پانیونیوس یونان در دیدار این تیم برابر مکابی رژیم صهیونیستی موجی از واکنشها را با خود در ایران به همراه داشته است.

به گزارش نمایش خانگی هرچند حقوقدانی مانند نعمت احمدی این حضور را به دلیل قرارگیری زیر پرچم کشوری دیگر به نام یونان منطقی دانسته اما محمدرضا داورزنی معاون وزارت ورزش از محرومیت ملی این دو بازیکن سخن گفته است.

در این شرایط ترانه علیدوستی که در هفته های اخیر با فصل دوم «شهرزاد» در شبکه خانگی است با ارسال متنی اجتماعی به حمایت از این دو بازیکن پرداخته و نوشته است: اهالی فوتبال پشت احسان حاج صفی و مسعود شجاعی رو خالی نکنن. قدر قهرمانان ملی مون رو بدونیم، این ما هستیم که به اونا نیاز داریم.

متن اجتماعی ترانه علیدوستی
متن اجتماعی ترانه علیدوستی

با همراهی تهیه‌کننده ارزشی رخ داد⇐آوازخوانی مجید صالحی در شبکه خانگی+عکس

ضدضرب-مجید صالحی

نمایش خانگی: فیلم ویدیویی «ضدضرب»هادی شادمانی از طریق موسسه هنراول با همراهی سینما24 به شبکه خانگی آمد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» فیلم «ضدضرب» که دو سال قبل ساخته شده از حضور مجید صالحی، حديث فولادوند، رامبد شکرآبی، امير نوری، افسانه ناصری، ولی الله مومنی و ابراهيم کوخايی سود می‌برد.

مجيد صالحی در اين فيلم در نقش يك خواننده ظاهر شده که با دوستانش يک گروه موسيقی مجلسی تشکيل می دهد و در اثر آشنايی با دختری به نام «سيما» مسير زندگی‌اش دستخوش حوادثی می شود…

تهیه کنندگی «ضدضرب» را محتبی اسدی پور برعهده داشته است که در حیطه سینما هم تجربه تولید فیلم  «فیلادلفی» را داشته است؛ «فیلادلفی» فیلمیست ارزشی که به ماجرای محاصره غزه و تلاش گروهی می پردازد که از طریق تونل زدن قصد دارند به مردم غزه آذوقه برسانند.

ضدضرب
ضدضرب

مهران احمدی، بهاره افشاری، حسن معجونی، حدیث فولادوند و… با گریمهای خاص در شبکه خانگی+عکس

تتل و راز صندوقچه

نمایش خانگی: فیلم کودکانه-فانتزی «تُتُل و راز صندوقچه»وحید گلستان به شبکه خانگی آمد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» «تتل…» 4 سال قبل ساخته شده بود و دو سال قبل هم روی پرده رفت و البته چنان که باید مورد توجه قرار نگرفت.

این فیلم کودکانه از حضور مهران احمدی، حسن معجونی، بهاره افشاری، ‌امیر غفارمنش، حدیث فولادوند، رضا فیض نوروزی، نادر سلیمانی و نفیسه روشن با گریمهایی متفاوت سود می برد.

داستان فیلم درباره کودکی به نام «تتل» است که برای پی بردن به راز صندوقچه،‌ بدون اطلاع پدربزرگ در صندوقچه را باز می‌کند اما نمی‌تواند به سوالات صندوقچه پاسخ گوید و در نتیجه «گرگ خان» از محل اختفای بزها آگاه می‌شود. تتل برای پیدا کردن مادرش و نجات بزها سفری طولانی را آغاز می‌کند…

تتل و راز صندوقچه
تتل و راز صندوقچه

توضیحات آتنه فقیه‌نصیری درباره روند تولید فصل سوم «شهرزاد»

شهرزاد2-آتنه فقیه نصیری

نمایش خانگی: آتنه فقیه‌نصیری از جمله بازیگرانی است که در فصل دوم به سریال «شهرزاد» پیوسته و تا اینجا هم حضور قابل قبولی در سریال داشته است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» این بازیگر در گفتگویی به بهانه حضور در این سریال که با «میزان» انجام شده از تصویربرداری فصل سوم سریال بلافاصله بعد از فصل دوم خبر داده است.

آتنه فقیه نصیری گفت: مشغول ایفای نقش در فصل دوم سریال «شهرزاد» هستم. تصویربرداری فصل دوم «شهرزاد» همچنان ادامه دارد و قرار است تصویربرداری فصل سوم این مجموعه نیز با تعطیلی چند روزه پس از فصل دوم آغاز شود.

این بازیگر تصریح کرد: براساس بازخوردی که از برخوردهای مردم درباره فصل دوم سریال «شهرزاد» داشته‌ام، متوجه شدم تا اندازه بسیار زیادی این سریال را دنبال می‌کنند و به آن علاقه دارند.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: فصل نخست سریال «شهرزاد» از شخصیت‌ها و روابطی برخوردار بود که برای مردم تازگی داشت اما هم‌اکنون مردم با آن‌ها آشنا شده‌اند و به‌خوبی چنین شخصیت‌هایی را می‌شناسند و در عین حال در فصل دوم «شهرزاد» اتفاق‌های جدیدی به‌وقوع می‌پیوندد که مخاطبان این رویدادها را پیگیری می‌کنند.