خانه بلاگ صفحه 174

با داستان تحقیر یک زرتشتی در تهران⇐فرمان‌آرا اولین سریال اقتباسی شبکه خانگی را می‌سازد

بهمن فرمان آرا

نمایش خانگی: بهمن فرمان آرا که سال گذشته به خاطر استفاده از تصاویری بی ربط بر روی پوسترهای «به زودی» فیلم «خاک آشنا» زبان به اعتراض از شبکه خانگی گشوده بود و با این اعتراض، موجبات اصلاح طراحی روی جلدهای نهایی فیلم را فراهم کرد حالا قصد کرده برای شبکه خانگی سریال بسازد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» سریالی که فرمان آرا میخواهد آن را بسازد اولین سریال اقتباسی شبکه خانگی است که با گرته برداری از «داستان جاوید»اسماعیل فصیح ساخته میشود.

نگارش فیلمنامه‌ این مجموعه تاریخی را بهمن فرمان آرا، ماهان حیدری و پدرش مجید حیدری برعهده دارند و فرمان آرا قصد دارد اوایل سال 97 فیلمبرداری‌ این اثر را برای شبکه نمایش خانگی آغاز کند.

مراحل نهایی نگارش و پیش تولید این مجموعه 24قسمتی در ماه‌های پایانی سال 96 به اتمام می‌رسد و فیلمبرداری آن در ابتدای سال 97، آغاز خواهد شد.

ماهان حیدری که پیشتر به عنوان برنامه ریز و دستیار کارگردان در سینمای ایران و آثاری همچون «برف روی شیروانی داغ»، «تنها در چند دقیقه سکوت»، «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» و «پنج تا پنج» حضور داشته علاوه بر حضور به عنوان همکار نویسنده در «داستان جاوید»به عنوان تهیه کننده دوم هم کنار فرمان آرا حاضر است.

«داستان جاوید» روایتی است از زندگی جوانی زرتشتی به نام «جاوید» که در اواخر قاجار و اوایل پهلوی از یزد به تهران می‌آید تا نشانی بگیرد از پدرش که برای تجارت خشکبار به تهران آمده اما توسط مردی به ظاهر متشرع به نام «ملک آرا» کشته شده است!

حضور «جاوید» در تهران موازیست با دسیسه هایی که «ملک آرا» علیه او می چیند و حتی او را اخته می‌کند تا او را تحقیر کند اما تغییر حکومت و روی کار آمدن پهلوی است که شرایط را تغییر میدهد…

هنوز مشخص نیست که سرمایه تولید «داستان جاوید» را چه شخصی خواهد داد و کدام موسسه نمایش خانگی پخش را برعهده خواهد گرفت؟

 

پای کدام بانک در میان است؟⇐حلقه مشترک حضور«لوییس فیگو» در ایران و تئاتر موزیکال مدیرکل نمایش خانگی چیست؟

لوئیز فیگو در ایران

نمایش خانگی: پخش زنده مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه در حالی از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت که عادل فردوسی پور مجری این پخش زنده یک سورپرایز برای مخاطبان داشت.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» این سورپرایز «لوییز فیگو» فوتبالیست مشهور پرتقالی و هموطن کارلوس کیروش سرمربی تیم ایران بود؛ فیگو به دعوت فردوسی پور به ایران آمد و از ابتدای پخش زنده کوشید نظرات خود درباره موضوعات مختلف بیان کند.

دقایقی بعد از پایان قرعه کشی بود که خبر رسید نزدیک به 100 هزار یورو حدود نیم میلیارد برای حضور فیگو خرج شده و آن طور که فردوسی پور تأکید کرد این حضور با حمایت اپلیکیشن «آپ» یا همان آسان پرداخت صورت گرفته است!

هزینه‌کرد نیم میلیاردی آپ برای حضور فیگو در شرایطی رخ داد که چندی قبل و بعد از طرح پرسش درباره تخصیص بنرهای فراوان تبلیغاتی برای نمایش موزیکال «الیور توییست» مشخص گردید که این تبلیغات با حمایت «آپ» در اختیار این نمایش قرار گرفته است.

حسین پارسایی مدیرکل نمایش خانگی ارشاد کارگردان این نمایش که با پرسشهایی مبنی بر حمایت محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» از نمایش خود روبرو شده بود کوشید با شفاف سازی درباره ماجرای تبلیغات فراوانش از نقش پررنگ «آپ» در این تبلیغات سخن بگوید.

«آپ» یا «آسان پرداخت» چیست؟ یک اپلیکیشن برای تسهیل پرداخت الکترونیک که در سال 88 راه اندازی شده و در سالهای اخیر سعی کرده حضوری پررنگ در عرصه های تبلیغاتی ورزشی-فرهنگی داشته باشد.

اما «آسان پرداخت» وابسته به کجاست؟ داده‌ها حکایت از حضور دو شرکت «گسترش فناوریهای نوین» و «موسسه صندوق رفاه و تأمین آتیه» به عنوان دو سهامدار اصلی «آسان پرداخت» دارد؛ شرکتهایی که پرسشهایی درباره وابستگی آنها به بانک کشاورزی وجود دارد؟؟  «صندوق سرمایه گذاری یکم کارگزاری بانک کشاورزی» از دیگر سهامداران است که وابستگی آن به بانک کشاورزی آشکار است.

بانک کشاورزی یکی از قدیمی ترین بانکهای ایرانی است که قدمتی هشتادساله و بیشتر از بانک مرکزی دارد.

تهیه‌کننده ابتدایی «شهرزاد» بیان کرد⇐اصلی‌ترین راه پیگیری پخش غیرقانونی محصولات خانگی از ماهواره، عضویت ایران در کنوانسیون کپی‌رایت است

اسماعیل عفیفه-حسن فتحی

نمایش خانگی: در کنار قاچاقچیان فعال در شبکه های مجازی و کوچه ها و خیابانها، سالهاست برخی از شبکه های فارسی زبان ماهواره ای هم فیلمهای عرضه شده به شبکه خانگی را بدون خرید رایت روی آنتن می‌فرستند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» این روند بارها با انتقاد سینماگران و موسسات خانگی مواجه شده اما هیچ اقدام عاجلی برای برخورد با آن صورت نگرفته است.

اسماعیل عفیفه تهیه کننده باسابقه تلویزیون که در ابتدای تولید «شهرزاد» هم به عنوان تهیه کننده در کنار محمد امامی حضور داشت با اشاره به این شبکه های ماهواره ای به «ایلنا» گفت: برای پیگیری پخش غیرقانونی فیلم‌ها از شبکه‌های ماهواره‌ای راه‌های مشخصی وجود دارد و اصلی‌ترین راه این است که ایران عضو کنوانسیون کپی‌رایت بشود و قانون کپی‌رایت را بپذیرد و به همین دلیل ما نیاز به قوانین بالادستی و تصمیماتی از جانب حاکمیت هستیم.

این تهیه کننده ادامه داد: من به عنوان تهیه‌کننده نمی‌توانم دائم همه مسائل را رصد کنم و ببینم که فیلمم از چه شبکه‌ای پخش شده یا در کجا قاچاق شده است و از لحاظ فنی نیز هزینه‌های زیادی دارد. ضمن آنکه فرهنگ‌سازی نیز با هدف آگاه کردن مخاطبان بسیار مهم است و بسیاری افراد نمی‌دانند که این کار یک دزدی آشکار است و دلیل آن تصور غلطی است که با کپی کردن محصولات خارجی در ذهن مردم جا افتاده و تصور می‌کنند کپی کردن دست رنج دیگران هیچ اشکالی ندارد.

زورآزمایی دست‌اندرکاران شبکه خانگی با تئاتر چه فایده‌ای دارد؟⇐شکست زودهنگام یک منفعل خانگی در تئاتر!

پدر

نمایش خانگی: بعد از حضور مجدد حسین پارسایی مدیرکل نمایش خانگی ارشاد در عرصه تئاتر و روی صحنه فرستادن نمایش موزیکال «الیور توئیست» به تازگی برخی دیگر از فعالان نمایش خانگی هم به سراغ تئاتر آمده‌اند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» به تازگی یکی از دست‌اندرکاران نمایش خانگی که شرکت متبوعش در ماههای اخیر به نوعی منفعل بوده و بیشتر درگیر عرضه تله‌فیلمها، تئاتری با نام «پدر» را در پردیس شهرزاد روی صحنه فرستاده است.

این نمایش که از حضور یک دوبلور پیشکسوت به عنوان بازیگر اصلی سود می‌برد در روزهای ابتدایی روی صحنه رفتن نتوانسته توجه مخاطبان را جلب کند و برای همین هر شب سهمی از ظرفیت تماشاچیان را مهمانان به خود اختصاص می‌دهند.

در شرایطی که مدیوم نمایش خانگی همچنان ظرفیتهای فراوان برای جلب مخاطب دارد دست‌اندرکاران آن جذب حیطه هایی مانند تئاتر میشوند که کمترین تجربه ای در آن ندارند. این مسأله از کجا نشأت گرفته است؟

اگر این حضور هوشمندانه و حساب شده و با برنامه ریزی قوی برای جلب مخاطب باشد ایرادی ندارد اما در روندی که جز این رخ می‌دهد این ورود به حیطه‌های غیرتخصصی چه فایده ای دارد؟

آیا به مصداق «آواز دهل شنیدن از دور خوش است»، شایعات پیرامون سودآوری تئاترهای خصوصی است که این جماعت را اغوا کرده که سر از تئاتر درآورند؟

پرسش بعدی بر سر آن است که عدم اقبال مخاطبان به محصولات بخش دولتی و تئاترهای سفارشی هر اثری که داشته باشد به ضرر کردن تولیدکنندگان منجر نمی‌شود چون سودآوری در تولید صورت گرفته!

در تئاترهایی مانند «پدر» که محصول بخش خصوصی معرفی می‌شوند، چطور؟ آیا ضرر متوالی در چند شب اجرا عاملی نخواهد شد بر شکست تجاری و عدم امتداد روی صحنه بودن تئاتر؟؟

تعویق عرضه قسمت دوم «آشوب»

آشوب

نمایش خانگی: دومین قسمت از مجموعه «آشوب» هفته آینده وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» قسمت دوم سریال «آشوب» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار هفته آینده توسط شرکت تصویر دنیای هنر در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

«آشوب» سریالی پر بازیگر است که بازیگرانی همچون کوروش تهامی، لیلا اوتادی، یکتا ناصر، محمدرضا هدایتی، فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی، داریوش فرهنگ، همایون ارشادی، داریوش کاردان، شهره لرستانی، حبیب دهقان نسب، آشا محرابی، امیرحسین صدیق، محمدرضا شریفی‌ نیا، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، نیما فلاح، فخرالدین صدیق شریف، رضا فیاضی، سعید امیرسلیمانی، رضا بنفشه خواه، میرطاهر مظلومی، پریا شمس، غلامحسین لطفی، مژگان غلامی، بهرام سروری نژاد، خسرو امیرصادقی، امیرشروین امیرصادقی در آن ایفای نقش می کنند.

سریال «آشوب» پر بازیگرترین سریال سال است که به کارگردانی کاظم راست‌گفتار در ۵ قسمت توزیع می‌شود.

کپی‌برداری ناشیانه «آشوب» از «شهرزاد» صدای مخاطبان را درآورد+عکس

آشوب

نمایش خانگی: تازه ترین سریال عرضه شده به شبکه خانگی «آشوب»کاظم راست گفتار است که از طریق موسسه تصویردنیای هنر به شبکه خانگی آمده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» سریال «آشوب» که پیشتر نسخه سینمایی آن هم اکران شده بود آن قدر قابلیت سرگرم کنندگی دارد که دست اندرکاران عرضه اش برای معرفی آن به مخاطبان ناچار به کپی‌کاری نباشند.

با این حال در همان قسمت اول عرضه شده این سریال نه فقط تصویر روی جلد سریال و پوسترها که یکتا ناصر را با کلاه نشان میدهد گرته برداری از روی جلد «شهرزاد» با تصویر کلاه‌دار ترانه علیدوستی است بلکه یک کپی ناشیانه دیگر هم شکل گرفته است.

بک‌گراند یکتا ناصر در این تصویر، عمارتی را نشان می‌دهد که گویا یکجا از تیتراژ «شهرزاد» بیرون کشیده شده است!!!

این کپی‌برداری با انتقاد مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است.

این کپی‌برداریهای ناشیانه در شرایطی رخ داده است که کاظم راست‌گفتار کارگردان «آشوب» خودش سابقه سالها تیزرسازی تبلیغاتی را داشته و البته که در این حیطه جزو افراد خلاق بوده است.

آشوب
آشوب

 

تیتراژ «شهرزاد»

تیتراژی از «شهرزاد» که در بک‌گراند پوستر «آشوب» دیده میشود!

شهرزاد
تصویری از «شهرزاد» که گویا منبع طراحی پوستر «شهرزاد» بوده!

 

قاچاق «نهنگ2»، قائم‌مقام گلرنگ‌رسانه را به یک افشاگری صریح کشاند ⇐شاید نسخه قاچاق «نهنگ2» از اکرانهای خارجی درز کرده!!!/باید از سعید سهیلی متشکر بود که انفعال خانه سینما در ماجرای قاچاق را با آتش زدن کارت صنفی‌اش به رخ کشید/قاچاق فیلمها کمترین ضرری به تهیه‌کننده‌ای که رایت فیلمش را واگذار کرده وارد نمی‌کند/این شرکتهای نمایش خانگی هستند که در نتیجه قاچاق، ضررهای سنگینی را متحمل می‌شوند/به مفسدان اقتصادی حکم اعدام می‌دهند اما برای سارقان فرهنگی که یک میلیون نفر را از نان خوردن می‌اندازند فقط جریمه نقدی تعلق می‌گیرد!/چرا مردم گمان می‌کنند قاچاقچیان فرهنگی «رابین هود» هستند و شرکتهای ویدیورسانه، «داروغه ناتینگهام»؟

شهاب کاظمی

نمایش خانگی: قاچاق کمدی «نهنگ2» در شبکه خانگی آن هم به فاصله ای کوتاه از عرضه نسخه اصلی هرچند موجب عدم اقبال مخاطبان به نسخه اصلی نشد اما همچنان این پرسش قدیمی را پررنگ کرد که چرا دربرابر این قاچاقچیان رفتارهایی صریحتر صورت نمی‌گیرد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» شهاب کاظمی قائم‌مقام گلرنگ‌رسانه که از شرکای نسخه خانگی «نهنگ2» است در گفتگویی صریح با «آی سینما» اظهارات قابل تأملی را پیرامون قاچاق «نهنگ2» بیان کرده است.

شهاب کاظمی درباره تفاوت نسخه قاچاق این فیلم سینمایی با نسخه اصلی آن گفت: کیفیت نسخه اصلی از نظر صدا و تصویر قابل مقایسه با نسخه قاچاق آن نیست. در نسخه قاچاق،مخاطب تصویر را بصورت ۳×۴ مشاهده می‌کند و در واقع  فیلم به صورت فول فریم نیست. همچنین نسخه غیر قانونی از صداگذاری مناسب برخوردار نیست و در مجموع نسخه قاچاق این فیلم کیفیت بالایی ندارد.

 او درباره نحوه ورود این فیلم سینمایی به بازار غیر قانونی توضیح می‌دهد: فیلم سینمایی «نهنگ عنبر 2» در اختیار افراد زیادی قرار نداشته است. برای ارسال فیلم‌های سینمایی به دستگاه‌های مختلف دولتی لوگوهایی بر روی فیلم اضافه می‌شود که مشخص می‌کند نسخه برای بازبینی کدام ارگان دولتی است. این احتمال وجود دارد که نسخه قاچاق «نهنگ عنبر 2» از تور نمایش این فیلم سینمایی در اروپا درز کرده باشد، اما بازهم نمی‌توان با قاطعیت گفت که این فیلم چگونه وارد بازار غیرقانونی شده است و شاید خیلی هم مهم نباشد که نسخه غیر قانونی از کدام ناحیه انتشار یافته است.

 کاظمی در ادامه گفت: برای ما این موضوع حائز اهمیت است که چرا نسخه قاچاق یک فیلم سینمایی می‌تواند به این راحتی در داخل کشور بدون هیچگونه نظارتی دست به دست شود و بسیاری از سایت‌ها این جرأت را به خود بدهند که لینک غیر قانونی یک فیلم سینمایی را بارگذاری کنند. به نظر من این اتفاق بیشتر در مناطق جنوبی شهر تهران و شهرستان‌ها رخ می‌دهد و جمعیت شمال شهر تهران خیلی به دنبال نسخه قاچاق و بی کیفیت و دانلودی یک فیلم سینمایی نیستند.

او در پاسخ به این پرسش که چرا عوامل «نهنگ عنبر 2» با ورود نسخه قاچاق این فیلم هیچ واکنشی از خود نشان ندادند، گفت: یکی از دلایل سکوت ما در 7 روز گذشته این بود که نمی‌خواستیم فضایی به وجود آید تا مردم بیشتر متوجه ورود نسخه غیر قانونی این فیلم شوند و به نظرم پرداختن به این موضوع از سوی رسانه‌ها هم دستاورد مثبتی برای ما نداشت و بنده نیز از اخبار منتشر شده در رسانه‌ها ، متوجه ورود نسخه قاچاق «نهنگ عنبر 2» در بازار غیر قانونی شدم.  البته نسخه غیرقانونی این فیلم در بدترین زمان منتشر شد. ما با تعطیلات اواخر ماه صفر مواجه شدیم و نتوانستیم به سرعت نسخه اصلی فیلم را در شبکه نمایش خانگی عرضه کنیم.

 این پخش کننده بخش خصوصی در ادامه می‌گوید: متأسفانه در مراکز تصمیم گیری استراتژیک مملکت ما که شامل سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه می‌شود، قانونی وجود ندارد که اگر یک فیلمی با قاچاق روبرو شد، با قاچاقچی آن برخورد جدی شود. من اطمینان دارم اگر این فیلم هفته پیش هم قاچاق نمی‌شد، پس از عرضه نسخه قانونی بسیاری از سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای به صورت غیرقانونی اقدام به پخش نسخه اصلی این فیلم می‌کردند و مخاطب هم با خود می‌گفت حالا که فیلمی 20 میلیارد تومان فروش کرده و هر کدام از بازیگران آن 400 الی 500 میلیون تومان دستمزد دریافت کردند، چرا ما آن را مجانی تماشا نکنیم؟ برخی از مخاطبان تصور میکنند فیلم‌های سینمایی  قسمتی از سرمایه های بلوکه شده کشور در آمریکاست و آنها می‌خواهند با کندن از ما، به حق و حقوق خود برسند اما نمی‌دانند که موسسات ویدیو رسانه برای خرید و پخش یک فیلم سینمایی طراز اول ، حدود یک تا دو میلیارد تومان هزینه می کنند و این فیلمها را از تهیه کننده خریداری کرده و پس از ورود نسخه غیرقانونی فیلم‌ها به بازار قاچاق، صدمات مادی و معنوی بسیاری می‌بیند.

 این فعال شبکه نمایش خانگی با قدردانی از شجاعت سعید سهیلی به دلیل آتش زدن کارت خانه سینما که هیچ دفاعی از سینماگران نمی‌کند،‌ درباره فعالیت ستاد صیانت از محصولات سمعی و بصری وزارت ارشاد گفت:  این سازمان در ساختمانی قرار دارد که در بهترین حالت 50 نفر در آن مشغول کارند، حال این 50 نفر چگونه می توانند با هزاران قاچاقچی محصولات فرهنگی مبارزه کنند؟ الان وقتی به دادگاه مراجعه می‌کنیم و از قاچاق شدن فیلم‌های سینمایی شکایت می‌کنیم، قضات محترم می‌گویند که این فیلم‌ها مستهجن یا خارجی نیستند، این فیلم‌ها ایرانی هستند و مشکلی برای پخش آن وجود ندارند. گویا در کشور ما تنها از حقوق تهیه کنندگان بیگانه دفاع می‌شود. به نظر من همچون قاچاق مواد مخدر باید برای قاچاقچیان محصولات فرهنگی هم جرایم سنگینی در نظر گرفت. به یک مفسد اقتصادی که به بسیاری از مردم ظلم کرده، حکم اعدام یا حبس ابد داده می‌شود اما با قاچاقچیان محصولات فرهنگی که علاوه بر میلیاردها تومان ضرر مالی به موسسات، سبب اختلال در کسب روزی حلال حدود یک میلیون نفر از افراد وابسته و پیوسته این صنف می‌شوند برخورد جدی صورت نمی گیرد و آنها پس از جریمه نقدی بسیار ناچیز آزاد می‌شوند و با اکانتی دیگر به قاچاق فیلم‌های سینمایی ادامه می دهد!

کاظمی در پایان به نکته جالبی در مورد دانلود غیرقانونی فیلم‌های سینمایی از سوی مردم اشاره می‌کند و می‌گوید: بعضی از مردم و قاچاقچیان محصولات فرهنگی، احساس می‌کنند که رابین هود و یعقوب لیث هستند و ما پرنس جان و داروغه ناتینگهام و به همین دلیل با خود می‌گویند تا می‌توانیم باید از آنها بدزدیم و بین خودمان تقسیم کنیم. در حالی که اگر قوانین شدید قهری تصویب گردد، قاچاقچیان دیگر سمت قاچاق کالاهای فرهنگی نخواهند رفت و مردم هم با خود نمی‌گویند حالا که مال مفت است، بنشینیم و فیلم‌ها را به صورت مجانی، دانلود و تماشا کنیم.

بیلبوردهای «عالیجناب» بالا رفت⇐اولین قسمت این سریال سیاسی ملتهب از 13 آذر می‌آید+عکس

عالیجناب

نمایش خانگی: بالاخره تاریخ قطعی عرضه سریال خانگی «عالیجناب»سام قریبیان مشخص شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» موسسه هنرنمای پارسیان که پخش سریال را برعهده دارد برای عرضه بهتر محصول، بیلبوردهای تبلیغاتی سریال را از ابتدای آذرماه در نقاط مختلف پایتخت نصب کرده است.

برنامه ریزی صورت گرفته بر آن مبناست که «عالیجناب» از سیزدهم آذرماه در شبکه خانگی توزیع شود.

«عالیجناب» که به تهیه کنندگی مسعود ردایی تولید شده یک سریال سیاسی است که به نوبه خود می کوشد تصویرساز اتفاقاتی باشد که در کوران رقابتهای انتخاباتی ریاست جمهوری در ایران رخ می دهد.

مضمون ملتهب سریال «عالیجاب» موجب آن شد که چندین بار در عرضه آن وقفه بیفتد که یک بار آن پیش از انتخابات96 بود!

سعید آقاخانی، امیر آقایی، لیلا اوتادی، حسین پاکدل، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، امید روحانی، آزاده صمدی، احسان کرمی، نازنین کریمی، صالح میرزاآقایی، مهتاج نجومی، پریوش نظریه و حسین یاری از جمله بازیگران این سریال سیاسی هستند.

عالیجناب
عالیجناب
عالیجناب
عالیجناب
عالیجناب
عالیجناب

قسمت اول موزیکال «آشوب» با یکتا ناصر آمد+عکس

آشوب

نمایش خانگی: قسمت اول سریال «آشوب»کاظم راست گفتار از طریق موسسه تصویردنیای هنر به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» این یکتا ناصر بازیگر زن اصلی سریال است که تصویرش روی جلد قسمت اول «آشوب» نقش بسته است.

«آشوب» یک موزیکال با رگه های سیاسی است که داستان زندگی یک فارغ التحصیل ادبیات دانشگاه تهران را روایت میکند؛ فارغ التحصیلی که مدعی فرهنگ است اما در کوران حوادث سیاسی ایران به آدمی دیگر بدل می‌شود.

کورش تهامی ایفاگر شخصیت اصلی «آشوب» است و در کنار وی ده‌ها بازیگر ریز و درشت ایفای نقش میکنند.

لیلا اوتادی، یکتا ناصر، محمدرضا هدایتی، فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی، داریوش فرهنگ، همایون ارشادی، داریوش کاردان، شهره لرستانی، حبیب دهقان نسب، آشا محرابی، امیرحسین صدیق، محمدرضا شریفی‌ نیا، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، نیما فلاح، فخرالدین صدیق شریف، رضا فیاضی، سعید امیرسلیمانی، رضا بنفشه خواه، میرطاهر مظلومی، پریا شمس، غلامحسین لطفی، مژگان غلامی، بهرام سروری نژاد، خسرو امیرصادقی و امیرشروین امیرصادقی از جمله بازیگران حاضر در «آشوب» هستند.

برای تماشای آنلاین «آشوب» می‌توانید از طریق سایت سلام سینما اقدام کنید.

آشوب(1)
آشوب(1)

ضرب شست 5 ویدیورسانه مطرح به یک خودسری⇐استقبال مخاطبان از عدم افزایش قیمت در عرضه نسخه بدون سانسور «نهنگ2» و «316»

نهنگ عنبر2

نمایش خانگی: در هفته هایی که تصویردنیای‌هنر به صورت کاملا خودسرانه و بدون هماهنگی با دیگر ویدیورسانه های فعال شبکه خانگی اقدام به افزایش قیمت هزار تومانی و عرضه محصولاتش با 6 هزارتومان کرده است، پنج ویدیورسانه مطرح کشور با ارائه محصولات خود با همان قیمت سابق، پاسخی جانانه به این ویدیورسانه دادند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» در هفته اخیر دو فیلم «نهنگ عنبر2» و «316» به شبکه خانگی ارائه شد که هر دو با قیمت 5 هزار تومان به مخاطبان عرضه شد.

کمدی «نهنگ عنبر2» با همراهی موسسات تصویرگسترپاسارگاد و گلرنگ‌رسانه با پخش موسسه هنرنمای پارسیان به شبکه خانگی عرضه شد؛ این سه شرکت مطرح شبکه خانگی که پیشتر هم با خودسری تصویردنیای هنر در افزایش قیمت مخالفت کرده بودند نسخه اصلی و بدون سانسور «نهنگ2» را با همان قیمت سابق در سراسر کشور توزیع کردند تا واکنشی نشان دهند به خودسریهای آن شرکت.

فیلم «316» نیز از طریق ویدیورسانه فیلمسازان با پخش هنراول با قیمت 5 هزار تومان به شبکه خانگی آمد تا مشخص شود برای این دو شرکت هم احترام به بدنه صنف و البته مخاطبان خانگی است که اهمیت دارد.

جالب است که اقبال مخاطبان به «نهنگ2» در شبکه خانگی که با همان قیمت 5 هزار تومانی عرضه شده حائز توجه بوده و این فیلم به خصوص در شهرستانها با توجه روبرو شده است. از آن سو فیلم «316» با اینکه محصولی تجربه گراست هم فروشش نسبتا خوب بوده است.