خانه بلاگ صفحه 149

آقای یزدانی! چرا در اوج فعالیت قاچاقچیان مجازی، نیروهایتان درگیر کارمندی برای جشنواره 6 میلیاردی کودک شده‌اند!؟

مهدی یزدانی-موسسه رسانه های تصویری

نمایش خانگی: در روزهایی که افزایش قیمت مواد اولیه تولید لوح فشرده موجب افزایش قیمت عرضه محصولات خانگی شده است و همین عاملی شده بر افزایش فعالیت قاچاقچیان فرهنگی در فضای مجازی، کمترین واکنشی از مهدی یزدانی دبیر کمیته صیانت نمی بینیم.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» مهدی یزدانی که سال قبل و بعد از مدتها دوری از حیطه سینما به ناگاه به مدیریت موسسه رسانه های تصویری برگزیده شد در ماههای گذشته این فرصت را داشت که با به کارگیری مشاوران آگاه و استفاده از نقطه نظرات فعالان حرفه‌ای شبکه نمایش خانگی شرایط بهبود اوضاع این مدیوم را فراهم کند بخصوص که ایشان به واسطه مسئولیت در رسانه های تصویری به دبیری کمیته صیانت از محصولات فرهنگی هم رسیده بود و باید شرایط بهینه شدن مبارزه با قاچاقچیان را فراهم میکرد.

با این حال آنچه پیش روست فعالیت مداوم قاچاقچیان از پیاده روها تا فضای مجازی است و برخوردهای حداقلی با این روند. متأسفانه هنوز فعالان کمیته صیانت درنیافته اند که مقابله با قاچاقچیان مجازی باید به‌لحظه صورت گیرد نه آن که برای مسدودسازی یک یا چند آدرس اینترنتی کلی وقت گذاشته شود و بعد هم گردانندگان این آدرسها با تغییر دامنه، به راحتی فعالیت خود را ادامه دهند…

مهدی یزدانی اگر فقط میتوانست با تعاملی مستقیم با وزارت مخابرات شرایط کنترل به‌لحظه قاچاقچیان مجازی را فراهم میکرد خدمتی به شبکه خانگی انجام میداد که تا مدتها اسباب خیر میشد اما نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه به غیر از خود ایشان که در مدت حضور در رسانه های تصویری، درگیریهایی مانند معاونت اجرایی جشنواره ای موسوم به جهانی فجر و اخیرا راه اندازی اکران خارجی در سینماها(!!) را انتخاب کرده بلکه برخی از کارمندان تحت امرشان هم به جای انرژی گذاشتن بر حیطه کاری خویش درگیریهای دیگری برای خود انتخاب میکنند.

همین روزها جشنواره‌ای به نام کودک در حال برگزاری است که دبیرش رقم بودجه آن را نزدیک به 6میلیارد اعلام کرده و عجیب اینکه یکی از مشاوران یزدانی مشغول مدیریت روابط عمومی این جشنواره شده و برخی کارمندان روابط عمومی یزدانی هم در ستاد خبری این جشنواره مشغول فعالیتند.

آقای یزدانی! مدیری فرهنگی همچون شما نیاز دارد به نیروهای متخصصی که الویتشان را حیطه تخصصی خویش بگذارند. اگر شما و نیروهایتان برای کمیته صیانت 24 ساعت در شبانه روز هم وقت بگذارید باز هم کم است چون قاچاقچیان در کسری از دقیقه به تاراج محصولات میپردازند پس نیک آن که اگر به اهمیت مسئولیت خویش قائلید ابتدا خودتان قید مسئولیتهای دیگر را بزنید و سپس کارمندان تان را قانع کنید که یا درگیریهای جشنواره ای را انتخاب کنند یا موسسه رسانه های تصویری را!

مجری طرح «ممنوعه» با نگارش یادداشتی متذکر شد⇐اقبال به «ممنوعه» باعث شادمانی رقبا هم شده!/سفارشهای مجدد توزیع، حکایت از تکان خوردن بازار دارد/تکان خوردن مجدد این بازار و استقبال دوباره مخاطب از یک محصول ارژینال شبکه خانگی بر همه فعالان شبکه خانگی مبارک باد اما…/«ممنوعه» در بازار دانلود غیرمجاز هم رکورد تازه‌ای را به ثبت رسانده/علیرغم استقبال بی‌نظیر از «ممنوعه» به‌علت دانلودهای وسیع غیرمجاز به اصل سرمایه هم نمی‌رسیم چه برسد به ضرر سالیانی که به‌واسطه فعالیت آزادانه(!؟) قاچاقچیان نصیب شبکه خانگی شده

صادق یاری

نمایش خانگی: «ممنوعه» تازه ترین سریال عرضه شده به شبکه خانگی است که توانسته به لطف داستان پرحادثه و پرسوناژهای متضاد، مدتها بعد از سریالهایی نظیر «شهرزاد1» و «عاشقانه» اسباب رونق مجدد این مدیوم را موجب شود. هرچند همین رونق هم روزبروز و ساعت به ساعت از سوی سارقان مجازی تهدید میشود ولی صادق یاری مجری طرح و سرمایه گزار این سریال را واداشته تا یادداشتی را درباره اقبال به این سریال بنویسد.

صادق یاری در یادداشت خویش آورده است: این روزها استقبال از سریال «ممنوعه» باعث شادمانی رقبا هم شده چه برسد به رفقا! رکود بازار شبکه خانگی و افت تیراژ محصولات جدیدی که در چند ماهه اول امسال توزیع شد و  اقبال نه چندان قابل اعتنا به  این مجموعه‌ها از سوی مخاطب، بیم رکود کلی این بازار و رخ دادن آن اتفاق ناگواری که قبلا برای تلویزیون رخ داده بود را موجب شده بود و اسباب نگرانی جدی همه  فعالین این عرصه را فراهم ساخته بود.

یاری که از گردانندگان موسسه «سرورسانه پارسیان» است ادامه داده: با این حال آغاز عرضه سریال «ممنوعه» و سفارش های مجددی که برای دریافت دوباره «ممنوعه» از سوی عاملین توزیع آمده، حکایت از تکان خوردن  دوباره بازار با «ممنوعه»ای را دارد که  در بازار ممنوعه دانلود غیرمجاز رکورد جدیدی را به نسبت همه مجموعه های پیشین خود زده و باید در گینس ثبت شود.

صادق یاری افزوده است: همین که آب شدن یخهای بازار شبکه خانگی را می بینیم مایه شادمانی است چرا که حتی با نسخه ده هزارتومانی، در حضور  نامبارک این حجم از دانلودهای غیرمجاز، به اصل سرمایه رسیدن هم آرزویی محال جلوه می‌کند چه برسد به جبران ضرر چند میلیاردی سالیان شبکه خانگی!! علیرغم استقبال بی‌نظیر از «ممنوعه» به‌علت دانلودهای وسیع غیرمجاز به اصل سرمایه هم نمی‌رسیم چه برسد به ضرر سالیانی که به‌واسطه فعالیت آزادانه(!؟) قاچاقچیان نصیب شبکه خانگی شد اما با همه این اوصاف تکان خوردن مجدد این بازار و استقبال دوباره مخاطب از یک محصول ارژینال شبکه خانگی بر همه فعالان شبکه خانگی مبارک باد و این اقبال مستدام.

 

با ایفای نقش سارا صوفیانی در دو قالب غریب⇐فیلمبرداری فصل دوم «روزهای بیقراری» از نیمه گذشت+عکس

روزهای بیقراری

نمایش خانگی: بیش از نیمی از فیلمبرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی «روزهای بیقراری» انجام شد. بخش عمده ماجراهای سریال در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز روایت می‌شود و بخشی از داستان هم در مشهد می‌گذرد.

در دو ماه گذشته سکانسهای مشهد فیلمبرداری شد و گروه تولید برای ادامه کار به تبریز رفته اند.

«روزهای بیقراری۲» یک ملودرام خانوادگی پرتعلیق است و به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی تولید میشود.

سارا صوفیانی بازیگر اصلی سریال است و در دو نقش متفاوت با نامهای آلما و سارا ظاهر شده است.

مجید واشقانی، سعید نیک‌پور، کاظم هژیرآزاد، صفا آقاجانی با حضور افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ از بازیگران اصلی فصل دوم «روزهای بیقراری» هستند.
پرویز شفیع زاده، مسعود چوبین، منصوره ایلخانی، ندا هادی زاده و سحر خزائیلی از دیگر بازیگران سریالند.
بازیگران مشهدي نظیر نازنین تفضلی، الهام لطفی، پرستش سلطانی ،سیما صادق زاده، محمدمهدی سجادپور و فريده آل يعقوب نیز در سکانسهای مشهد نقش آفرینی کرده اند.

«روزهای بیقراری۲» به سفارش معاونت سیمای استانها و مرکز صداوسیمای آذربایجان شرقی( تبریز) تولید می‌شود.

در خلاصه داستان «روزهای بیقراری۲» آمده است: سارا که از همسر سابقش جدا شده و در پي هويت خود ناچار به سفري طولاني مي شود. يك فرش نفيس دوره مشروطه تنها سندي است كه او را به مقصود برساند…

فهرست عوامل «روزهای بیقراری۲» بدین شرح است:
تهیه کننده: امیرحسین شریفی/کارگردان: کاظم معصومی/نویسنده: شعله شریعتی/مدير فیلمبرداری: میلاد پرتوی/مدير توليد: جعفر صمدي/مدير صدابرداري: بهمن حيدري/طراح چهره پردازي:محمد قمي/تدوين: پرهام وفايي/مدير برنامه ريزي:حميد شوريده/مدير امور مالي: اصغر تيموري مقدم/دستياران كارگردان: مينا زرپور،حميدرضا حيدري/چهره پردازان: شيرين زواري، هادي لطفي/دستيار اول فیلمبردار: عليرضا خسروآبادی/ اجراى نور: احسان خدارحمى/دستيار فیلمبردار: حسن رستمى، حسن غفارپور/ دستيار صدابردار:سياوش عطاخاني/دستياران صحنه: مهران محمديان، یاسین عباسعلی زاده/دستيار لباس: طلا مظفری /عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: تقی بهلولی/ امور دفتري: سميرا كلانتري/سينه موبيل:اكبر اسماعيلي/تبلیغات و اطلاع‌رسانی: گروه مدیاژورنال

روزهای بیقراری
روزهای بیقراری2
روزهای بیقراری
روزهای بیقراری2
روزهای بیقراری
روزهای بیقراری2

چهره‌های فعال در شبکه خانگی این توصیه های مرتبط با نگهداری مو را جدی بگیرید

آلپسین

نمایش خانگی: در واقع مو، یکی از دارایی های ارزشمند ماست. برای تامین بهداشت و شستشوی خوب موهای سر ابتدا نوع شامپو و پس از آن نوع آبی که موها را با آن شسته می شویند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هر مویی به طور طبیعی سالم و زیباست، ولی فعالیت های روزمره، آلودگی ها، استرس ها و پرتوهای ماورای بنفش نور خورشید (از طریق ایجاد رادیکال های آزاد) موجب تخریب ساختمان مو ،بخصوص ریشه موها می‌شوند. به این ترتیب مو آسیب دیده و شانه کردن موها مشکل می‌شود.

دکتر جاوید حسینی متخصص پوست و مو در مورد کیفیت نوع  شامپویی که باید توسط مردم استفاده شود، می‌گوید: همانطور که می دانیم 80 –70 درصد حجم شامپو از آب تشکیل شده است اما این آب معمولی نیست، بلکه آب دیونیزه یا یون زدوده شده است. تنها این نوع آب است که موجب می شود شوینده های محلول در شامپو بتوانند به بهترین وجه عملکرد صحیح داشته و موجب خشکی و شکنندگی موها نشوند.

این متخصص پوست و مو درباره سلامت موها درزمینه استفاده از شوینده ها گفت: اگر شامپو کیفیت بالایی داشته باشد حتی در مناطقی که آب لوله کشی یا استحمام آن هم نامرغوب و یا اصطلاحا آب سخت باشد، خشکی و شکنندگی موها اتفاق نمی افتد و بیشتر این مسئله سبب کدورت موها خواهد شد. پس در مورد سلامت موها در باب استفاده از شوینده ها در درجه اول کیفیت آب بکاررفته در شامپوها و در مرحله بعد نوع پاک کننده ها و مواد دیگر موجود در شامپوها تعیین کننده است. البته فاکتورهای زیادی نظیر تغذیه ، استراحت کافی، سلامت کلی درونی ازحیث بیماری های داخلی و یاغدد درون ریز،ژنتیک و… نیز درحفظ سلامت موها اهمیت دارند.

دکتر جاوید حسینی همچنین در زمینه شستشوی بیش ازحد موها اظهارداشت: اغلب اوقات ازشامپو برای شستن موها کمک می‌گیریم وگمان می‌کنیم که شستن آلودگی‌ها ازروی مو برای سلامت آن خوب است. اما شاید ندانیم که  شامپو علاوه برآلودگی‌ها می‌تواند چربی طبیعی مو را که برای نرمی واستحکام آن ضروری است از بین ببرد و مو را خشک وضعیف کند.

این متخصص پوست و مو با اشاره به مواد داخل شامپو افزود: دراین مورد تحقیقات و بررسی های فراوانی انجام شده است. یکی ازاین مواد کمپلکس کافئین است. در آزمایش‌های متعددی که صورت گرفته، دیده شده است که کمپلکس کافئین به طور موضعی(حل شده درشامپو)در ریزش موی ارثی ، نقش مکمل درمان را داردکه به خصوص درنوع ریزش آندروژنیک طی برخی مطالعات نقش مثبت وکمکی کافئین اثبات شده است . از این رو شامپوی حاوی کمپلکس کافئین می تواند نقش درمانی دراین افراد (البته به همراه سایردرمان های خوراکی وموضعی لازم)داشته باشد.

وی افزود:باید توجه کنیم وجود ماده کافئین به تنهایی نمی تواند اثرگذار باشد بلکه کمپلکس کافئین که غیر از کافئین حاوی سایر مواد تغذیه کننده فولیکول مو است می تواند تاثیرگذار باشد.

شهاب کاظمی قائم‌مقام گلرنگ‌رسانه در گفتگویی تفصیلی بیان داشت⇐وقتی هیچ یارانه‌ای به شبکه خانگی تعلق نمی‌گیرد چگونه انتظار دارید قیمت محصولات خانگی مدام ثابت بماند؟/سینمای ایران با کلی سوبسید دولتی مدام قیمت بلیت را بالا می‌برد!!/قیمت فعلی محصولات خانگی فقط به‌اندازه قیمت بلیت سینماهای درجه دویی است که نه سیستم تصویری خوبی دارند و نه سیستم صوتی باکیفیتی!/هیچ کدام از مواد اولیه تولید لوح فشرده در داخل موجود نیست؛ پس کاملا بدیهی است که وقتی دلار ده هزار تومان را رد می‌کند، قیمت محصولات خانگی هم افزایش پیدا کند!

شهاب کاظمی-گلرنگ رسانه

نمایش خانگی: افزایش قیمت محصولات شبکه خانگی در روزهای اخیر که کاملا متأثر از افزایش سرسام آور قیمت دلار بوده، اسباب حملات برخی رسانه های سیاسی به مدیومی را موجب شده که در سالهای اخیر فعالان آن کمترین حمایت دولتی را دنبال خود داشته اند اما همواره بازوی محرکی برای سینما بوده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» شهاب کاظمی قائم مقام موسسه «گلرنگ رسانه» از جمله فعالان خانگی است که در گفتگویی تفصیلی درباره دلایل منطقی افزایش قیمت در شبکه خانگی، سخن گفته است.

شهاب کاظمی در خصوص افزایش یکباره قیمت محصولات خانگی از شش به 10 هزارتومان به «برنا» گفت: از ابتدای شکل گیری این صنعت سیاست گذاری در خصوص قیمت گذاری اشتباه بود، چون در زمانی که شبکه نمایش خانگی با سی دی وارد این صنعت شد، قیمت دیسک حدودا 15 تا 20 هزارتومان به دلار بود و معدود نفراتی بودند که آن را می خریدند، اما به مرور برای عمومی شدن، این قیمت ها شکسته شد و به 1500 تومان رسید و تیراژ بالاتر رفت.

او در خصوص همطراز بودن بلیت سینماهای درجه دوی فاقد کیفیت بالای سیستم صوت و تصویر با قیمت dvd در شبکه نمایش خانگی نیز بیان کرد: این فرمت نمایش خانگی تنها در ایران اجرا می شود و در کشورهای دیگر این کار به صورت آرشیو و محدود صورت می گیرد؛ یعنی در کشورهای دیگر لوح فشرده به صورت آرشیوی با تیراژ پایین و قیمت بالا عرضه می شود و فیلم ها در سوپرمارکت ها نیستند بلکه تنها در مراکز خاصی وجود دارد. این دقیقا شبیه زمان های قدیم در ایران است که ویدئو کلوب ها فعال بودند.

قائم مقام گلرنگ رسانه خاطرنشان کرد: ما سیاستی از 10 سال پیش در صنف و صنعت پیاده کردیم و این اتفاقات منجر به کاهش قیمت هر نسخه خانگی نسبت به بلیت سینما بود. هر فرد، برای اینکه به سینما برود باید این مبلغ را پرداخت کند و فیلم ها را ببینند، اما dvd این محدودیت نفرات را ندارد و می توانند بارها آن را ببینند. حتی اگر قیمت dvd ها از بلیت سینما گران تر باشد، غیر عادی نیست.

او در خصوص علت افزایش قیمت چهارهزار تومانی اخیر که در سال های گذشته به صورت قطره چکانی اضافه شده بود تشریح کرد: ما هر سال در کشور تورم داریم که شامل نمایش خانگی و کارگزاران آن نیز می شود؛ یعنی ما کارگران کارخانه و ویزیتور داریم و هر کدام هرسال افزایش دستمزد داشتند و در کنار آن افزایش مواد اولیه باعث رقم خوردن چنین اتفاقی می شود.

کاظمی با نقبی به گذشته گفت: در گذشته حمایت ها و یارانه هایی با ارز دولتی به نمایش خانگی تعلق می گرفت، اما از امسال و با توجه به اتفاقاتی که برای کشور و قیمت دلار و ارز افتاد، این یارانه ها تعلق نمی گیرد و مواد اولیه باید با ارز آزاد ترخیص شود. هیچکدام از مواد تشکیل دهنده لوح فشرده را داخل کشور نداریم و کیفیت آن به گونه ای نیست که قابلیت بهره برداری داشته باشد. به همین دلیل قیمت dvd افزایش 100 درصدی داشته است. در گذشته هر یک نسخه برای ما 800 یا 900 تومان تمام می شد، اما حالا این قیمت چندبرابر شده و به موازات آن افزایش دستمزد داریم.

او ادامه داد: این چرخه و سیکل باید به لحاظ مالی حمایت شود و ما با قیمت 5 یا 6 هزارتومانی که 20 درصد آن متعلق به فروشگاه عرضه کننده آن و 20 درصد متعلق به شرکت پخش است، نمی توانستیم با این مبلغ هزینه ها را مدیریت کنیم. در حال حاضر این صنعت در حال خارج شدن از دور است و تنها پنج یا شش ویدئو رسانه در حال فعالیتند. سینمای ایران با کلی سوبسید دولتی مدام قیمت بلیت را بالا می‌برد اما شبکه خانگی تازه بعد از بالا رفتن تصاعدی دلار بود که قیمت را افزایش داد. وقتی هیچ یارانه‌ای به شبکه خانگی تعلق نمی‌گیرد چگونه انتظار دارید قیمت محصولات خانگی مدام ثابت بماند؟ 

قائم مقام گلرنگ رسانه در پاسخ به این پرسش که آیا میزان مخاطبان شبکه نمایش خانگی با این افزایش قیمت کمتر می شود، یا نه، گفت: معتقدم با این افزایش قیمت، نه تغییری در روند سوددهی شرکت های نمایش خانگی اتفاق می افتد و نه ضرردهی چندانی ایجاد میشود چون هزینه های تولید و عرضه همچنان پوشش داده نمی شود. مخاطب ثابت شبکه نمایش خانگی نیز همچنان با وجود این تغییر قیمت حفظ می‌شود، چون این وضعیت را درک می کند. مردمان ما تا قبل از افزایش سرسام آور ارز از کالایی استفاده می کردند با قیمت ایکس و حالا و بعد از افزایش قیمت هم اگر واقعا نیازمند آن کالا باشند ناچارند آن را تهیه کنند. اگر برای مخاطب روشن و شفاف شود که علت افزایش قیمت در شبکه خانگی چیست و موسسات خانگی هم کمترین نقشی در این افزایش قیمت نداشته اند، قانع میشوند.

کاظمی در خصوص اینکه چطور باید این گرانی را مدیریت کرد، گفت: مسئولان چندان کاری نمی توانند انجام دهند، چون شبکه خانگی یک مدیوم کاملا خصوصی است و تولیدکنندگان صنعتی در حال تأمین هزینه مواد اولیه خود هستند و چرخه پخش و فروش هم به آن مربوط می شود مگر آن که مدیران بخواهند یارانه ای برای حمایت از تهیه مواد اولیه این صنعت اختصاص دهند که اگر هم این اتفاق بیفتد ممکن است باز ماجرای خودی غیرخودی که در بخشهای دیگر شاهدش هستیم رخ دهد و در نهایت آن یارانه هم به جای فعالان واقعی این حیطه به دست دیگران بیفتد!!

او با بیان اینکه قاچاق مجازی در حال حاضر بیشترین آسیب را به ما می زند، افزود: اگر مردم رعایت کنند و برخورد تندی با قاچاقچیان شود، ممکن است شبکه نمایش خانگی به راندمان مثبت مالی برسد و در کنار آن می تواند خدمات بیشتری به مخاطب ارائه دهد و او نیز از این وضع راضی تر باشد.

پلان-سكانس «جاودانگی» به شبکه خانگی آمد+عکس

جاودانگی

 

نمایش خانگی: پلان-سكانس «جاودانگی» به کارگردانی مهدی فرد‌قادری از طریق موسسه «تصویر دنیای هنر» توزیع شد.

به گزارش سینماروزان فیلم سینمایی «جاودانگی»‌، به کارگردانی مهدی فرد‌قادری و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی، امروز ۱۲ شهریورماه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

در این فیلم بازیگرانی همچون آنا نعمتی، فقیهه سلطانی، علیرضا استاد،, مارال فرجاد، سودابه بیضایی، اتابک نادری، میثاق زارع، رویا فلاحی، بیتا عالمی، امیرحسین شریعتمداری، علی ابدالی، آرمان آریانسب، مهسا کامیابی، یاسر جعفری، سهیل برخورداری، امید شاه مرادی، محمدرضا برادران، امید منصور فلاح، عسل رمضانی، منوچهر علیپور ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم به قصه زندگی شش خانواده در قطار، در شبی بارانی می‌پردازد، که این قصه‌ها با جابه‌جایی زمان روایت می‌شود.

پلان-سكانس ۱۴۵ دقيقه‌اى «جاودانگی» تاکنون ضمن حضور در بیش از بیست‌و‌پنج جشنواره بین‌المللی از جمله رم ایتالیا و مونیخ آلمان موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره‌های بوفالو نیویورک و ایسچیا ایتالیا شده است و علاقه‌مندان به تماشای این فیلم سینمایی می‌توانند از طریق سایت‌ سلام سینما ‌اقدام به خرید و دانلود قانونی آن نمایند.

جاودانگی
جاودانگی

رونمایی از سیمای خاص نیکی کریمی در قسمت دوم «ممنوعه»+عکس

ممنوعه(قسمت دوم)

نمایش خانگی: قسمت دوم سریال خانگی «ممنوعه» از طریق موسسه سرورسانه پارسیان به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» بر روی جلد قسمت دوم «ممنوعه» تصویری از نیکی کریمی با سیمایی به شدت خاص به چشم میخورد.

سریال «ممنوعه» داستان زندگی یک بوکسور سابق را روایت میکند که حین خوشگذرانی با گروهی از رفقاست که متوجه پشت پرده عجیب دختر محبوبش میشود و همین است که اولین گره داستان را شکل میدهد…

میلاد کیمرام، نیکی کریمی، لیلا زارع،  امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، نیما شعبانژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، فاطمه گودرزی، مجید مظفری،نسرین نکیسا و شیدا یوسفى بازیگران این سریال هستند.

«ممنوعه» که مضمونی ماجراجویانه-عاشقانه دارد توسط امیر پورکیان کارگردانی شده و تهیه کنندگی آن را علی اکبر نجفی برعهده داشته است. مهدی یاری جانشین تهیه کننده این سریال است و صادق یاری سرمایه گزار سریال است.

ممنوعه(قسمت دوم)
ممنوعه(قسمت دوم)

سیروس ذوالفقاری به «نمایش خانگی» خبر داد⇐قسمت بعدی «سیزده شمالی» هفته آینده عرضه خواهد شد/مجوز تمام قسمتهای سریال گرفته شده

سیزده شمالی

نمایش خانگی: عدم عرضه سریال-مسابقه «سیزده شمالی» در دو هفته اخیر پرسشهای مختلفی را از سوی مخاطبان شکل داده که آیا سرنوشت این سریال هم به مانند برخی سریالهای ناتمام شبکه خانگی رقم خواهد خورد یا نه.

سیروس ذوالفقاری مدیرعامل موسسه «تدبیر و امید ماندگار» که جزو شرکای «دنیای هنر» پخش‌کننده سریال «سیزده شمالی» است با اشاره به اینکه افزایش قیمت مواد اولیه تولید، عرضه سریال را با تأخیر مواجه کرده به سایت «نمایش خانگی» گفت: سریال «سیزده شمالی» به طور کامل تولید شده و پروانه نمایش هم تا پایان گرفته شده است.

ذوالفقاری ادامه داد: مشکلات پیش آمده در مسیر تهیه کاغذ جلد و تولید دی.وی.دی عامل ایجاد وقفه در عرضه این سریال شده است و انشاءالله با حل مشکلات از هفته آینده، پخش «سیزده شمالی» از سر گرفته خواهد شد و به دنبال آن نیز سریال تا پایان بدون وقفه عرضه خواهد شد. 

سیروس ذوالفقاری درباره شایعات مربوط به ایجاد مشکل مجوز سریال بیان داشت: نه، مجوز نمایش سریال تا قسمت نهایی گرفته شده و هیچ مشکلی از این بابت وجود نداشته است. 

سریال ۹ قسمتی «۱۳ شمالی» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی رضا جاپلقی، مسابقه بین دو گروه از بازیگران چهره مرد و زن است که در گروه آقایان کامبیز دیرباز، محمدرضا هدایتی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی و در گروه خانم‌ها، سحر قریشی، لیلا اوتادی، سمانه پاکدل و بهاره افشاری حضور دارند. این دو گروه با داوری حمید گودرزی در جنگل‌های بهشهر و نوشهر به رقابت می‌پردازند.

این دو تیم در طی ۱۰ روز با یکدیگر رقابت خواهند داشت و در هر روز یک دور از مسابقات برگزار می‌شود. تیم بازنده باید برای دور بعد، یک نفر را از بین خودشان حذف کند تا با این روند تیم‌ها به مرحله نهایی برسند.

اقبال مخاطبان به قسمت نهم «بالشها»+عکس

بالشها(قسمت نهم)

نمایش خانگی: قسمت نهم سریال کودکانه «بالشها»ی احمد درویشعلی پور از طریق موسسه هنراول به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» سریال «بالشها» از معدود سریالهای کودک عرضه شده به شبکه خانگیست که به واسطه حضور داریوش فرضیایی یا عموپورنگ در مرکزیت محصول با اقبال مخاطبان در سراسر ایران مواجه شده است.

در این مجموعه  ١٥شخصیت عروسکی در کنار شخصیت های دیگر، قصه ها را روایت می‌کنند؛ محوریت «بالشها» درباره بالشهایی است که از دیر خوابیدن و دیر بیدار شدن آدم ها به ستوه آمده اند و بر علیه آدم ها اعلان جنگ می‌کنند.

داریوش فرضیایی، ارژنگ امیر فضلی، امیر نوری، رامبد شکرابی، حدیث فولادوند، امیرمحمد متقیان و ملیکا شریفی‌نیا به همراه بازیگران کودک ترنم کرمانیان، دینا غلامی و محمدرضا درویشعلی پور به همراه صداپیشگان مهرداد مصلحی، مینا گلپایگانی، علیرضا وارسته، سامان مظلومی، سامان فرشید نیا، ریحانه حسینی، عسل غروی و آرش خداکرمی در مجموعه نمایشی «بالش ها» همکاری داشته اند.

بالشها(قسمت نهم)
بالشها(قسمت نهم)

واکنش عبدالله علیخانی به افزایش قیمت محصولات خانگی⇐وقتی قیمت مواد اولیه تولید dvd سه برابر و قیمت کاغذ چهار برابر می‌شود،  دیگر نمی‌توان جلوی افزایش قیمت را گرفت

عبدالله علیخانی

نمایش خانگی: قیمت بلیت سینماها به 15هزار تومان رسیده است و کمتر نگرانی به وجود آورده اما عرضه محصولات خانگی به قیمت 10هزار تومان، موجی از نگرانی را در دل رسانه های عمدتا سیاسی به وجود آورده است؛ رسانه هایی که بعضا کمترین اطلاعاتی درباره روند تولید محصول در شبکه خانگی ندارند و حتی به مقایسه رقم بلیت سینما با قیمت محصولات خانگی نمی‌پردازند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» عبدالله علیخانی از تهیه کنندگان قدیمی سینمای ایران که مدتهاست در موسسه «پویافیلم» مشغول فعالیت است با منطقی خواندن افزایش قیمت محصولات خانگی در نتیجه افزایش قیمت ارز به «ایسنا» گفت: گران شدن مواد اولیه در کشور در همه ابعاد باعث مشکلاتی شده است و فقط بحث شبکه نمایش خانگی نیست.

او با تاکید بر اینکه تأثیر گران شدن DVD های شبکه نمایش خانگی در شهرستان‌ها بیشتر قابل مشاهده است توضیح داد: در شهرستان‌ها به دلیل آنکه میزان نظارت کمتر است، قاچاق کالا و وجود نسخه‌های غیرقانونی بیشتر است و درواقع کسی که اقدام به چاپ و تکثیر غیرقانونی این آثار می‌کند، فقط هزینه متریال اولیه را می‌دهند و سهم صاحب فیلم و خرج و مخارج دفاتر را ندارند. بنابراین هرچه این محصولات گران‌تر شود چون نظارتی در شهرستان‌ها وجود ندارد خلاف بیشتر خواهد شد.

این تهیه کننده ادامه داد: درست است که این افزایش قیمت زیاد بوده، اما این نکته از دید خریدار به نظر زیاد می‌آید اما اگر بخواهیم وارد جزئیات شویم متوجه می‌شویم که چه اتفاقی افتاده است. موادی که اینها استفاده می‌کردند در برخی موارد به سه برابر رسیده و در جایی هم به چهار برابر. از DVD  خام تا پالت‌ها و کاغذ و مقواهایی که استفاده می‌کنند به چندین برابر قیمت رسیده است. البته این گرانی، هم قاچاق را زیاد می‌کند و هم اینکه ممکن است این کالا را از سبد خانوارها خارج کنند. تعدادی هم به دنبال خرید نسخه‌های قاچاق این کالا می‌روند که هزینه کمتری را برای آنها دارد. مشتری هم بی توجه به قاچاق بودن کالا، آن را می‌خرند و متاسفانه توجه به حلال و حرام به ویژگی اخلاقی‌ای تبدیل شده که به تاریخ پیوسته است. اما در نهایت می‌توانم بگویم آنچه که در این مملکت گران می‌شود دیگر ارزان نخواهد شد. بنابر این بعید می‌دانم قیمت این نسخه‌های چاپ شده کمتر شود.