نمایش خانگی: تهیه کنندگان سینمای ایران و به خصوص آن دسته از تهیه کنندگان که توانایی مالی به خدمت گرفتن بیلبوردهای شهری را ندارند در سالهای اخیر کوشیده اند به سمت استفاده از تبلیغاتی تازه تر بروند.
به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی»، از جمله این تبلیغات مصور کردن اتوبوسهای درون شهری با تصاویر فیلمها بود که توانست در افزایش مخاطبان فیلمهایی مانند «کوچه بی نام» و «هفت ماهگی» موثر باشد.
در بدعتی تازه دست اندرکاران سریالی ویژه شبکه خانگی با نام «عاشقانه» از فضای پشت و اطراف برخی وانتهای مخصوص حمل محصولات مختلف غذایی برای تبلیغ سریال خود استفاده کرده اند.
در جای جای پایتخت وانتهایی دیده شده که پوسترهای اصلی «عاشقانه» بر پشت و طرفین آنها آمده است و این به نوبه خود اسباب کنجکاوی مخاطبان را نسبت به محصولی فراهم کرده که بناست به زودی وارد شبکه خانگی شود.