چرا حسین انتظامی بجای فعالان شبکه خانگی با بیکاران شبکه خانگی، جلسه گذاشت؟؟

حسین انتظامی
حسین انتظامی

نمایش خانگی: از بدو حضور حسین انتظامی در سازمان سینمایی-چه زمانی که سرپرست سازمان بود و چه زمانی که به ریاست رسید- بخشهای مختلف سینما توانستند در جلسات مختلف آرای خود درباره بهبود اوضاع را به سمع ایشان برسانند.

با این حال سهم صنف نمایش خانگی از جلسات حسین انتظامی نزدیک به صفر بوده چون تنها نشستی که انتظامی در این حوزه داشته مربوط به میانه تیرماه بوده که در این نشست هم فعالان شبکه خانگی حضور نداشته اند.

اینکه در همین تک نشست هم به جای فعالان اصلی شبکه خانگی افرادی به حضور انتظامی رسیده اند که سالهاست فعالیتی در شبکه خانگی ندارند جای سوال است؟؟

به عنوان مثال حمیدرضا نوروزی که از جمله حاضران این نشست بوده مدتهاست فعالیتی در شبکه خانگی ندارد و بجایش بخاطر مدیریت باغ پرندگان(!!! ) خبرساز شده.(اینجا را بخوانید)

بقیه حاضران این نشست منهای اکبر نجفی نیز سالهاست فعالیت مشهودی در شبکه خانگی نداشته اند.

انتظامی یا مشاورانش اگر فقط اخبار شبکه خانگی را پیگیری میکردند قطعا درمی یافتند فعالترین موسسات خانگی در ماههای اخیر عبارت بوده اند از تصویرگسترپاسارگاد، سرورسانه پارسیان، هنراول، گلرنگ رسانه، دنیای هنر و سرورسانه پارسیان که متاسفانه نماینده هیچ کدام از این موسسات در نشست اخیر انتظامی حاضر نبوده!!

آیا گرد انتظامی مشاورانی آگاه نسبت به شبکه خانگی نیستند که او را نسبت به کم و کیف این شبکه آگاه کنند؟؟

در دوران اوج رونق شبکه خانگی تا جایی که این مدیوم به رقیبی دست اول هم برای سینما و هم برای تلویزیون بدل شده قطعا باید انتظامی در کنار مشاوران سینمایی خود تعدادی از کاربلدان شبکه خانگی را هم به عنوان مشاور کنار خود داشته باشد. این طور نیست؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید