واکنش تهیه‌کننده «عاشقانه» به حواشی اخیر⇐درگیری در ساخت یک فیلم انتخاباتی و البته اکران «نقطه کور» باعث ورود یک تهیه کننده جدید به پروژه شد

مهدی گلستانه

نمایش خانگی: نقش بستن نام تهیه کننده ای جدید به نام هومن کبیری در پوسترهای «عاشقانه» در کنار نام مهدی گلستانه(اینجا را بخوانید) و ادعاهای رییس یک انجمن تازه تأسیس درباره خلع مهدی گلستانه از تهیه کنندگی این سریال(اینجا را بخوانید) با واکنش گلستانه مواجه شد.

مهدی گلستانه با انتشار بیانیه ای که برای سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» ارسال شده است با گلایه از آنها که از خلع او از تهیه کنندگی «عاشقانه» گفته اند حضور هومن کبیری را به دلیل درگیریهای خود در ساخت یک فیلم انتخاباتی و همچنین آغاز اکران ملودرام «نقطه کور» دانست و بر این امر تأکید کرده که همچنان تهیه کننده اصلی کار خودش است.

متن بیانیه مهدی گلستانه را بخوانید:

راستش مدتی ست که در فضای مجازی زیاد حضور ندارم. چرا که هر بار به آن رجوع می کنم با انبوهی از اطلاعات نه چندان صحیح و گاه متناقض مواجه می شم. می گویند مردی سه پسر داشت. یکی همیشه راست می گفت، دیگری همیشه دروغ و سومی گاه راست و گاه ناراست. پدر، پسر سوم را از ارث محروم کرد. چرا که تکلیف اش با دو تای اول روشن بود ولی هیچ گاه نمی دانست که این آخری، این بار صادق است یا کاذب! راست اش فضای مجازی این روزها برایم همان مورد واپسین است. این اول بار نیست که دوستانی تماس می گیرند و از نشر و بازنشر نکته ای حرف می زنند که جز شگفتی نمی توانم واکنشی نشان دهم. اگر بحث من به مثابه ی یک فرد حقیقی بود، ساکن سرای سکوت می شدم ولی گاه، ورای هویت فردی، به عنوان متولی یک پروژه، مجبور به پاسخ گویی هستی تا غبارافکنی این و آن از اعتبار پروژه نکاهد و مهم تر، حق مخاطب، دریافت شفاف و  صحیح اطلاعات است.

١.بعلت طولانى شدن زمان فيلمبردارى سريال «عاشقانه» و تداخل آن با اكران فيلم سينمايى «نقطه كور» كه بعنوان تهيه كننده و كارگردان صيانت از آن را وظيفه خود ميپندارم و آغاز تور اكران اروپا و آمريكا فيلم مذكور از سه هفته آينده با هماهنگى سرمايه گذاران محترم جناب آقاى هومن كبيرى كه امين طرفين هم بود جهت هماهنگى و به پايان رساندن چند روزه انتهايى سريال در فصل اول به گروه اضافه شدند.

٢.همزمان ساخت فيلم انتخاباتى يكى از كانديداهاى محترم كه به بنده سپرده شده؛ آنقدراين ماراتن نفس گير، طاقت فرسا هست كه «عاشقانه» که فرزند خلف خود ميپندارمش را با توجه به زحمات كشيده شده توسط كل گروه و به شخصه منوچهر هادى به گوشه اى رها نكنم و به احترام مخاطب كه همواره سرلوحه زندگيم ميدانم نيمه تمام نماند؛ در نتيجه چه كسى بهتر از امين طرفين.

٣.تهيه كننده در بخش خصوصى كه پروانه ساخت و نمايش به نامش صادر ميشود از سوى ارگان يا شخص خاصى منصوب نميشود كه مخلوع گردد و اين نكته توهين بزرگى به شوراى محترم پروانه ساخت و نمايش محسوب ميگردد چراكه صلاحيت تهيه كننده را آنان تاييد كرده اند.

پیش تر گفته شد که «عاشقانه» متوقف شده ولی تماشاگر صبور، قسمت آتی را دید و تصاویر پشت صحنه (که بر تداوم دلالت داشت) بر صفحات مجازی نقش بست. این بار هم کافی ست تا آمدن قسمت هفت ام درنگ کنیم. عنوان بندی آن، معیار صدق و کذب کلام من است. از روزی که این پروژه را در دستور کار قرار دادم، می دانستم که به قطار در حرکت سنگ خواهند زد و هر چه بر شتاب ات بیفزایی، سنگ ها عظیم تر خواهد شد ولی به قول شاعر شیراز * عاشقی شیوه ی رندان بلاکش باشد * (شما بخوانید عاشقانه)

ارادتمند
مهدى گلستانه
تهيه كننده سريال عاشقانه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید