با 3 ماه تأخیر، کل «گاراژ888» در یک پکیج به بازار می‌آید

گاراژ

نمایش خانگی: اولین قسمت از مجموعه تفریحی-آموزشی«گاراژ888» حدودا سه ماه پیش از سوی موسسه تصویرگسترپاسارگاد به شبکه خانگی عرضه شد.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» در حالی که تصور می‌شد قسمتهای بعدی این مجموعه با فاصله زمانی نهایتا دوهفته ای به شبکه خانگی بیاید اما با گذشت نزدیک به 100 روز از عرضه قسمت اول، قسمتهای بعدی مجموعه به شبکه خانگی عرضه نشد تا حرف و حدیثهای مختلفی درباره عدم اقبال مخاطبان و عدم عرضه قسمتهای بعدی شکل گیرد.

با این حال گویا واکنشهایی که عرضه کننده فیلم از مخاطبان خانگی گرفته سبب ساز آن شده که به زودی و با تغییر روش عرضه این مجموعه را به شبکه خانگی ارائه کند.

تغییر صورت گرفته در این جهت است که به جای عرضه تک قسمت که گویا در قسمت اول چندان مفید نبوده تمام هشت قسمت تولیدشده سریال در قالب یک مجموعه به شبکه خانگی عرضه خواهد شد.

به این ترتیب باید منتظر عرضه پکیج 8قسمتی «گاراژ888» به شبکه خانگی ماند و دید آیا این عرضه یکجا خواهد توانست اقبال مخاطبان را موجب شود.

«گاراژ888» به تهیه کنندگی سامان مقدم کارگردانی سام کلانتری و اجرای علی قربان‌زاده و با حضور برخی از چهره‌های سرشناس سینما و تلویزیون به بررسی خودروهای مطرح دنیا می‌پردازد.

این مجموعه که با حمایت یکی از شرکتهای فعال در زمینه عرضه لوازم جانبی و از جمله کف‌پوش خودرو تولید شده نام نیوشا و نیما طبیبی را به عنوان سرمایه گذار بر خود دیده است. دو برادری که در تولید «نهنگ2» هم به عنوان سرمایه گذار حضور داشته اند.

فرهاد آییش، رؤیا تیموریان، رامین حیدری فاروقی، مصطفی زمانی، مسعود رایگان، شقایق دهقان، مائده طهماسبی، مهراب قاسمخانی، رضا ناجی و رؤیا نونهالی از جمله چهره هایی بوده اند که «گاراژ888» با حضور آنها ضبط شد اما در قسمت اول فقط آییش و طهماسبی بودند که حضور داشتند.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید