خانه بلاگ صفحه 198

چرا گلزار حتی داخل خانه هم کاپشن به تن دارد؟+عکس

محمدرضا گلزار با کاپشن در نمایی داخلی از «عاشقانه»

نمایش خانگی: بعد از عرضه قسمت چهاردهم سریال «عاشقانه» تنها سه قسمت دیگر تا پایان عرضه سریال به شبکه خانگی زمان باقیست.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» در قسمتهای انتهایی همان قدر که منوچهر هادی سعی کرده اسباب ایجاد تعلیق در پایان بندی را لحاظ کند برخی گافهای طراحی لباس هم به چشم میخورد.

از جمله این گافها که از نظر مخاطبان «عاشقانه» هم دور نمانده این است که محمدرضا گلزار در نماهای داخلی هم کاپشن به تن دارد!

بسیاری از مخاطبان در شبکه های اجتماعی با انتقاد از چرایی اینکه گلزار حتی در فضاهای بسته و مسقف هم کاپشنی به تن دارد که زیپش تا بالا کشیده این پرسش را طرح کرده اند که آیا این ماجرا به اسپانسرینگ یک برند خاص پوشاک توسط گلزار اختصاص دارد یا آن که خواسته سازندگان «عاشقانه» بوده که برای آن برند خاص تبلیغ کنند؟

دلیل ماجرا هر چه باشد موجب شده نماهای داخلی که گلزار در آنها با کاپشن ظاهر میشود به شدت توی ذوق بزند.

محمدرضا گلزار با کاپشن در نمایی داخلی از «عاشقانه»
محمدرضا گلزار با کاپشن در نمایی داخلی از «عاشقانه»
محمدرضا گلزار با کاپشن در نمایی داخلی از «عاشقانه»
محمدرضا گلزار با کاپشن در نمایی داخلی از «عاشقانه»
محمدرضا گلزار با کاپشن در نمایی داخلی از «عاشقانه»
محمدرضا گلزار با کاپشن در نمایی داخلی از «عاشقانه»
محمدرضا گلزار با کاپشن در نمایی داخلی از «عاشقانه»
محمدرضا گلزار با کاپشن در نمایی داخلی از «عاشقانه»
محمدرضا گلزار با کاپشن در نمایی داخلی از «عاشقانه»
محمدرضا گلزار با کاپشن در نمایی داخلی از «عاشقانه»

امیرحسین قهرایی بیان کرد⇐مازیار فلاحی برای یک آیتم دوربین مخفی 40 میلیون دستمزد خواست(!!!) و برای همین از کار حذف شد/فروش «شوخی با ستارگان» خیلی خوب بود اما «شوخی با شما» به لحاظ تک فروشی لب مرز بود/آفت قاچاق باعث شد در شبکه خانگی سود چندانی نصیب ما نشود/به دنبال تولید نسخه سینمایی «چاق و لاغر» هستیم

امیرحسین-قهرایی-شوخی-با-هنرمندان

نمایش خانگی/مهدی فلاح‌صابر: امیرحسین قهرایی یا همان آقای دوربین مخفی که در سالیان گذشته آیتمهای مختلف دوربین مخفی را در رسانه ملی تولید میکرد در سالهای گذشته دو مجموعه دوربین مخفی با عناوین «شوخی با ستارگان» و «شوخی با شما» را هر کدام در 4 قسمت برای شبکه خانگی کارگردانی کرده او از طریق هنراول به شبکه خانگی ارائه داد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» استقبال از این دو مجموعه آن قدر بود که آیتمهای آنها به صورت جداگانه در شبکه های اجتماعی هم بازنشر شد با این حال فصل سوم این مجموعه به شبکه خانگی عرضه نشد.

امیرحسین قهرایی با اشاره به وضعیت فروش این دو فصل به سایت «نمایش خانگی» گفت: «شوخی با ستارگان» و «شوخی با شما» هر دو مورد توجه قرار گرفتند اما مشکل اینجا بود که بیشتر از نسخه های اصلی این نسخه‌های قاچاق بود که دست به دست شد و سود فراوانی به جیب قاچاقچیان واریز شد. البته فروش «شوخی با ستارگان» خیلی خوب بود و به سودآوری رسیدیم اما «شوخی با شما» به لحاظ تک‌فروشی لب مرز بود و آفت قاچاق باعث شد سود چندانی نصیب ما نشود.

وی با بیان اینکه به دنبال جذب اسپانسر برای ادامه تولید این مجموعه است بیان داشت: در تولید دوربین مخفی در کنار نیاز به اسپانسر نیاز داریم به متن‌های متفاوتی که واقعا مهمانان تشخیص ندهند ماجرا از چه قرار است و برای همین بدون متنهای حساب شده و بدون گاف نمیتوان پیش رفت. در برنامه مان است که فصل سوم این مجموعه را هم بسازیم که البته به امسال نمی رسد.

قهرایی خاطرنشان ساخت: یکی از مشکلاتی که در تولید فصل دوم این مجموعه داشتیم، این بود که برخی از چهره‌ها چون استقبال از فصل اول را دیده بودند به هدایایی که به آنها می دادیم قانع نبودند و دستمزدهایی را طلب می‌کردند که برای حضور در یک فیلم یا سریال یا یک شب اجرای زنده میخواهند!!! اینکه همه از ما پول میخواستند تا درگیر دوربین مخفی شوند واقعا ناراحت کننده بود.

وی با اشاره به حضور مازیار فلاحی در «شوخی با شما» بیان داشت: مازیار فلاحی در مجموعه حاضر شد و سکانسهای لازم با حضورش هم ضبط شد اما بعد از پایان کار به ناگاه از این گفت که 40 میلیون تومان میخواهد تا رضایت دهد از سکانسهایش استفاده شود! به هر حال این درخواست غیرمنتظره بود. ما باید حداقل 40 هزار نسخه فیلم میفروختیم که با احتساب هزینه‌های تولید و تبلیغات بتوانیم پول ایشان را پرداخت کنیم و طبیعی است که در تولید مجموعه‌هایی مانند این، چنین بودجه ای نبود. این شد که کلا قید استفاده از آیتم فلاحی را زدیم.

قهرایی که سابقه ساخت آثاری همچون «علی کوچولو» و «چاق و لاغر» را برای تلویزیون دارد با اشاره به اینکه بدش نمی آید امتداد «چاق و لاغر» را بسازد به سایت «نمایش خانگی» گفت: مشغول کار بر روی سناریوی نسخه سینمایی «چاق و لاغر» هستیم که اگر بشود بعد از سالها فرصت تجدید خاطرات مخاطبان را با این دو عروسک فراهم کنیم. البته داستان کاملا به‌روز روایت میشود و موقعیتهای پیش‌روی این دو شخصیت هم کاملا متأثر از فضای سیاسی این سالهاست.

قسمت چهاردهم «عاشقانه» آمد+عکس

عاشقانه(14)

نمایش خانگی: قسمت چهاردهم سریال خانگی «عاشقانه»منوچهر هادی از طرق موسسه هنرنمای پارسیان به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» اعلانهای قسمت تازه «عاشقانه» تصاویری از هومن سیدی، بهاره کیان افشار و محمدرضا گلزار را نشان می دهد.

«عاشقانه» در قسمتهای اخیر ورای مایه های ملودرام رگه های جنایی هم پیدا کرده است؛ قتل گیسو با بازی مهناز افشار زمینه ساز ماهیت جنایی سریال شده است.

مهدی گلستانه و هومن کبیری تهیه کنندگان «عاشقانه» هستند.

عاشقانه(14)
عاشقانه(14)

فیلم کودکانه «نفس» به شبکه خانگی رسید+عکس

نفس

نمایش خانگی: فیلم کودکانه «نفس»نرگس آبیار از طریق موسسه تصویرگسترپاسارگاد به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» «نفس» که بازیگر اصلی آن یک کودک مستعد به نام ساره نورموسوی است داستان تخیلات و فانتزیهایی که این کودک نسبت به آدمها و موقعیتهای اطراف خود دارد را به تصویر می کشد.

فیلم «نفس» از حضور مهران احمدی، پانته‌آ پناهی ها، گلاره عباسی، سیامک صفری،  شبنم مقدمی، ساقی زینتی، محمدرضا شیرخانلو، علی خانبابایی و جمشید هاشم پور در نقشهای مکمل سود می برد.

«نفس» با سرمایه گذاری موسسه نورتابان وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که تولید «محمد…»مجید مجیدی را هم برعهده داشت تولید شده است. ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی تهیه کنندگان حقیقی فیلمند.

نفس
نفس

 

عرضه فیلم 3ارگانی قتل موسی خیابانی در شبکه خانگی+عکس

ماجرای نیمروز

نمایش خانگی: فیلم «ماجرای نیمروز»محمدحسین مهدویان از طریق موسسه هنرهای تصویری سوره به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» این فیلم که ماجرای قتل موسی خیابانی دست راست مسعود رجوی سرکرده منافقین را به تصویر می کشد اولین فیلم تاریخ سینمای ایران است که در تولید آن سه ارگان مختلف متمول از حوزه هنری گرفته تا بنیاد سینمایی فارابی و حوزه هنری شراکت داشته اند.

نسخه خانگی «ماجرای نیمروز» به همراه فیلم کوتاه پشت صحنه عرضه شده است.

مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل در نقش مسعود کشمیری بازیگران این فیلم هستند.

تهیه کننده «ماجرای نیمروز» محمود رضوی نماینده ستاد انتخاباتی شهردار تهران در انتخابات96 بوده است.

ماجرای نیمروز
ماجرای نیمروز

 

زیبا بروفه مطرح کرد⇐سطح دستمزد در شبکه خانگی شبیه به تلویزیون است!/کار 6ماهه را در 3ماه جمع می‌کنند و دستمزد 12 سال قبل را می‌دهند!/در فصل اول «آسپرین» به کما رفتم و در فصل دوم با فلاش‌بک حضور دارم

زیبا بروفه-آسپرین

نمایش خانگی: در حالی که در دو سال گذشته و با داغ شدن تب استقبال از «شهرزاد» در شبکه نمایش خانگی کم نبوده اند سرمایه گذارانی که برای تولید به سمت این مدیوم آمده اند و همین بوده که میانگین دستمزدهای عوامل در نمایش خانگی را بالا برده اما زیبا بروفه به «میزان» گفته که دستمزدش در شبکه خانگی با دستمزدش در تلویزیون تفاوتی نداشته است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» بروفه به جز این بر محدودیت زمانی تولید در شبکه خانگی تأکید کرده و اینکه برای صرفه جویی کار 6ماهه را در 3 ماه جمع میکنند.

زیبا بروفه بازیگر تلویزیون و سینما با اشاره به شرایط مالی شبکه نمایش خانگی برای بازیگران نسبت به سینما و تلویزیون، گفت: به نظر من شرایط مالی حضور در شبکه نمایش خانگی شبیه به تلویزیون است و هیچ تفاوتی با آن ندارد.

بازیگر سریال «طلسم شدگان» یادآور شد: در مورد پرداخت دستمزد بازیگران باید به این نکته اشاره کنم که به عنوان نمونه هم اکنون نیز همان دستمزدی را که من برای یک اثر در 12 سال قبل می گرفتم را پرداخت می‌کنند و تفاوت آن، در مدت زمان کوتاهی است که این رقم پرداخت می‌شود.

وی توضیح داد: در گذشته یک اثر را در مدت 6 ماه تصویربرداری می‌کردند اما در شرایط کنونی با پرداخت رقم 12 سال قبل می‌خواهند چنین مجموعه‌ای را در مدت 3 ماه به طور کامل جمع کنند با وجود همه شرایط‌ سختی که وجود دارد مانند ساعت کار طولانی و فشار کاری بالا و تنها تفاوت نسبت به آثار گذشته، در زمان پرداخت دستمزد است که البته آن هم با توجه به شرایط دشوار پروژه‌ها در نظرگرفته می‌شود.

بازیگر فیلم سینمایی «مانی و ندا» تصریح کرد: اعمال کردن شرایط سخت برای تصویربرداری بسیاری از آثار، نوعی توهین و سوءاستفاده محسوب می شود چرا که بسیاری از دوستان به کار نیاز دارند و با قرار گرفتن در شرایط سخت، مجبور می‌شوند در شرایط غیرمعمول و خارج از عرف نیز کار کنند.

وی با اشاره به حضور سرمایه‌گذاران در روند تولید یک اثر در شبکه نمایش خانگی اظهار کرد: حضور سرمایه‌گذاران در شبکه نمایش خانگی از آن جهت است که وقتی تهیه کننده حامی مالی دارد، می‌تواند از بازیگرهایی که چهره‌تر، پول‌سازتر و بازیگرتر هستند، استفاده کند چون دستمزد همه یکسان نیست.

بازیگر سریال تلویزیونی «پول کثیف» همچنین گفت: زمانی که تهیه کننده پول کمتری داشته باشد، مجبور است از همه چیز، از ابزار تصویربرداری گرفته، موارد مربوط به خورد و خوراک، وسایل تا لباس‌های صحنه بزند چرا که وقتی بودجه کم باشد همه چیز در حداقل و کمترین میزان خود قرار می‌گیرد اما وقتی بودجه بالاتر برود، سطح کیفی موارد مختلف بالاتر می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: در فصل نخست سریال شبکه نمایش خانگی «آسپرین» ایفاگر نقشی بودم که به کما رفت و در مورد فصل دوم می‌دانم که قرار است این نقش در قالب فلاش بک‌هایی وجود داشته باشد، اما برای ادامه آن هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

با دیدار «شیرین» و «بلقیس» در دارالمجانین⇐قسمت دوم «شهرزاد2» آمد+عکس

شهرزاد2

نمایش خانگی: قسمت دوم سریال خانگی «شهرزاد2»حسن فتحی از طریق موسسه تصویرگسترپاسارگاد به شبکه خانگی آمد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» تصویر اعلانهای قسمت دوم «شهرزاد2» قابی از رویا نونهالی بر بالین پریناز ایزدیار است.

در قسمت دوم «شهرزاد2» داستان در این جهت پیش می‎‌رود که عمه بلقیس از بستری شدن شیرین دیوان سالار در دارالمجانین باخبر شده و به سراغ او می رود.

شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی بازیگران اصلی «شهرزاد2» هستند و در کنار آنها پرویز فلاحی‌پور، گلاره عباسی، مهدی سلطانی و پانته آ پناهیها از دیگر بازیگران فیلم هستند.

شهرزاد
قسمت دوم شهرزاد2

 

علیرام نورایی اظهار داشت⇐سناریوی فصل دوم «آسپرین» آماده است و بی‌صبرانه منتظر آغاز تولیدیم/دستمزدهای هنگفتی که در برخی سریالهای خانگی ردوبدل می‌شود ناشی از پشت پرده عجیبی است که در این سریالها وجود دارد/در «آسپرین» چون پشت پرده عجیبی وجود نداشت دستمزد هنگفتی هم ردوبدل نشد!/در «امپراطور جهنم» نقش بدمن ماجراها یعنی یک تکفیری را ایفا کردم

آسپرین

نمایش خانگی: فصل اول سریال «آسپرین» با درونمایه معمایی سال گذشته از طریق هنرنمای پارسیان به شبکه خانگی عرضه شد و اقبال مخاطبان به آن هم نسبتا مثبت بود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» حین زمان عرضه و بعد از پایان عرضه صحبت از تولید فصل دوم این سریال خانگی بود که تاکنون محقق نشده است.

علیرام نورایی بازیگری که نقش اصلی «آسپرین» را برعهده داشت در پاسخ به وضعیت تولید فصل دوم به سایت «نمایش خانگی» گفت: شخصا بی صبرانه منتظر آغاز تولید فصل دوم سریال هستم اما یک سری مشکلات وجود دارد که باید برطرف شود تا فصل دوم به تولید برسد.

نورایی پاسخگویی درباره این مشکلات را به کارگردان کار فرهاد نجفی واگذاشت اما با اشاره به فصل دوم «آسپرین» بیان داشت: سناریوی فصل دوم آماده است و بنا بود خردادماه کلید بخورد اما فعلا کار به تعویق افتاده تا حل مشکلات.

این بازیگر پیرامون منطق داستانی فصل دوم اظهار داشت: فصل دوم سریال کاملا در امتداد فصل اول نگاشته شده و روایت ادامه ماجراهایی است که در فصل اول بخشی از آن را دیده بودیم.

علیرام نورایی در پاسخ به این پرسش که آیا در «آسپرین» هم مانند برخی دیگر از سریالهای خانگی بریز و بپاشهای مالی به لحاظ افزایش دستمزد عوامل وجود داشته یا نه گفت: دستمزدهای هنگفت عجیبی که در برخی آثار خانگی وجود دارد ناشی از پشت پرده عجیبی است که در این سریالها وجود دارد اما در «آسپرین» چون پشت پرده عجیبی وجود نداشت دستمزد عجیبی هم ردوبدل نشد.

وی ادامه داد: اگر روند تولید «آسپرین» را پی گرفته باشید حتما متوجهید که سریال کاملا در بخش خصوصی و بدون اسپانسرهای آنچنانی تولید شد و یکی از دلایل آن که توانست به سلامت تا قسمت آخر عرضه شود هم همین شرایط سالم حاکم بر تولید بود.

علیرام نورایی که جزو معدود بازیگران ایرانی است که فیزیکی مناسب برای ایفای نقشهای پراکت دارد درباره اینکه آیا تفاوت بازیش در «آسپرین» موجب شد پیشنهادات متفاوتتری به او برسد اظهار داشت: بازخوردی که از مخاطبان گرفتم خیلی خوب بود اما متأسفانه مشکل آنجاست که تهیه کنندگان و کارگردانان سینمای ما اغلب اهل ریسک نیستند و برای همین کم پیش می آید که فیلمنامه های متفاوتی هم نوشته شوند چه برسد به اینکه پیشنهاد شود.

نورایی با اشاره به آثار اخیرش که در آستانه عرضه به شبکه خانگی هستند بیان داشت: دو فیلم «جشن تولد» و «یتیم خانه ایران» که هر دو سال گذشته اکران شدند را به زودی در شبکه خانگی خواهم داشت و امیدوارم هر دو فیلم مورد توجه مخاطبان خانگی هم قرار گیرند به خصوص «جشن تولد» که وضعیت اکران خوبی هم نداشت!

این بازیگر 40 ساله ادامه داد: سال گذشته در یک فیلم به نام «امپراطور جهنم» هم ایفای نقش کردم؛ فیلمی که یک آسیب شناسی دقیق بر رفتارهای تکفیری ارائه میدهد و من در آن در قالب بدمن ماجرا یعنی یک نیروی تکفیری ایفای نقش کردم. امیدوارم این فیلم در زمان مناسبی اکران شود و درست دیده شود و بعدتر عرضه مناسبی هم در شبکه خانگی داشته باشد.

ابوالفضل پورعرب، محسن تنابنده و یک مجری تلویزیون در کشاکش یک سرقت ناخواسته+عکس

به خاطر سوگند

نمایش خانگی: فیلم تلویزیونی «به خاطر سوگند»رحیم حسینی از سوی موسسه ریزموج با پخش تصویر دنیای هنر به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» این فیلم تلویزیونی نزدیک به ده سال قبل تولید شده و از تلویزیون هم روی آنتن رفته بود.

ابوالفضل پورعرب بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون و همچنین ژیلا صادقی مجری تلویزیون بازیگران اصلی این فیلمند و محسن تنابنده بازیگری که در سالهای اخیر و بخصوص بعد از محبوبیت سریال «پایتخت» در کانون توجه قرار گرفت یکی از نقشهای مکمل فیلم را ایفا میکند.

حشمت آرمیده، شهرام عبدلی و مهوش وقاری دیگر بازیگران فیلمند.

علی توکل نیا از تهیه کنندگان سرشناس سینما و از شرکای موسسه یکتافیلم تهیه کنندگی «به خاطر سوگند» را برعهده داشته است.

«به خاطر سوگند» درگیری جوانی در آستانه ازدواج در یک سرقت و عواقب بعد از آن روایت میکند.

به خاطر سوگند
به خاطر سوگند

حمله رسانه زادگاه کاندیدای شکست‌خورده انتخابات به «عاشقانه»⇐ یک اثر آسیب‌زا و نامناسب فرهنگی برای جامعه جوان ایران!!!

قسمت هشتم «عاشقانه»

نمایش خانگی: سریال خانگی «عاشقانه» بعد از عرضه سیزده قسمت در سراشیبی قسمتهای پایانی قرار گرفته و ظرف یک ماه آینده با عرضه 4 قسمت نهایی اش تکلیف سریال و میزان نهایی اقبال مخاطبان به آن مشخص خواهد شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» در مدتی که این سریال در شبکه خانگی توزیع شده است برخی رسانه های اصولگرا و همچنین بخش خبری «20.3» رسانه ملی بدان تاخته اند.

در تازه ترین مورد روزنامه «خراسان» متعلق به زادگاه ابراهیم رییسی کاندیدای شکست خورده انتخابات96 هم در گزارشی با تیتر «انحراف در شبکه خانگی» انتقادات تند و تیزی را به این سریال وارد ساخته است.

متن کامل این گزارش را بخوانید:

انحراف در شبکه خانگی

 سریال عاشقانه، با عبور از حواشی و فراز و نشیب‌های هفته‌های ابتدایی‌اش، این روزها به طور منظم توزیع می‌شود، داستانش به اوج حساسیت رسیده و مخاطبان زیادی پیدا کرده است. با این حال، به نظر می‌رسد برخی ‌ضعف‌های جدی در محتوای فرهنگی و اجتماعی عاشقانه تحت الشعاع موارد پیش‌پا افتاده‌تری مثل نحوه توزیع، فروش اینترنتی، دانلود غیرقانونی و… قرار گرفته و از نظرها پنهان مانده است. در این مطلب قصد داریم عاشقانه را، از چند منظر، مورد نقد و بررسی قرار دهیم.
از روزهایی که تقریبا تمام ورودی مدیای مردم ایران در انحصار تلویزیون و سینما بود، سال‌های زیادی نمی‌گذرد. حدود یک دهه قبل بود که پیشرفت فناوری و به ویژه رونق اینترنت، این معادلات سنتی را به هم زد و شبکه نمایش خانگی مهم‌ترین پیشرفت رسانه تصویری در سال‌های اخیر لقب گرفت. شبکه نمایش خانگی پدیده‌ای امیدوار کننده است که می‌تواند به ارتقای فرهنگی، فراهم آمدن زمینه انتخاب آگاهانه برای مردم، ایجاد فضای رقابت میان برنامه‌سازان و در نهایت افزایش کیفیت محصولات فرهنگی منجر شود. این شبکه در عین حال نوپاست و همچنان از روش آزمون و خطا استفاده می‌کند. بنابراین نقد جدی و موشکافانه سیاست‌های کلی برنامه‌سازانش، برای جلوگیری از منحرف شدن رسالت فرهنگی این رسانه، ضروری به نظر می‌رسد.

این که سریال عاشقانه هم مانند دیگر آثار شبکه نمایش خانگی، درصدد کسب درآمد و سود بیشتر برای عواملش باشد، امری طبیعی و قابل قبول است؛ اما روشن است که استقبال مردمی، کسب سود اقتصادی و افزایش آمار فروش نمی‌تواند تنها ملاک موفقیت یک اثر در شبکه نمایش خانگی تلقی شود. طی هفته‌های اخیر، فروش خوب و استقبال گسترده مردم از عاشقانه، طرفداران شبکه نمایش خانگی را به وجد آورده است؛ به طوری که گویا عده‌ای از صاحب‌نظران این حوزه، فروش و رونق اقتصادی این شبکه را برای تحقق رسالت فرهنگی این رسانه مستقل کافی می‌دانند و آمار فروش را ملاک کیفیت محتوا قلمداد می‌کنند. با این حال، لازم است عاشقانه به دقت بررسی و  روشن شود که چه عواملی بر استقبال از آن تاثیر گذاشته‌اند؟

1-   از نظر هنری
چند ماه قبل، حضور بازیگری در برنامه دورهمی و این اظهارنظر او که «مردم خواهان تماشای بازیگران خوش‌تیپ و چیزهایی هستند که در زندگی روزمره نمی‌بینند»، جنجال آفرین شد.
سریال عاشقانه به وضوح بر اساس همین نظرات آقای بازیگر تهیه شده و از فضای رئال کاملا دور است. فضای این سریال به معنای واقعی لاکچری است و مهم‌ترین نقاط تمرکز سازندگانش را می‌توان گریم و چهره بازیگران، طراحی صحنه و طراحی لباس دانست. حضور پرتعداد ستارگان سینما و تلویزیون با لباس‌های زیبا در خانه‌های آنچنانی و سوار بر ماشین‌های گران قیمت، از عاشقانه یک سریال خوش آب و رنگ ساخته و در عین حال دیگر زیبایی‌های فنی و هنری را قربانی کرده است.
 بازی‌های ستارگان این سریال عمدتا از سطح همیشگی‌شان ضعیف‌تر است و حتی در بازی بازیگری مثل ساره بیات هم هیچ نشانی از آن ساره بیات «جدایی نادر از سیمین» دیده نمی‌شود.
 تنها نقطه قوت بازی‌های عاشقانه را شاید بتوان بازی هومن سیدی دانست؛ و البته ناگفته پیداست که بخش عمده جذابیت این کاراکتر برای مخاطب، به خاطر رفتارهای خارج از عرف و دیالوگ‌های زننده‌ای است که برایش در نظر گرفته شده.
توجه بیش‌ازحد تهیه‌کنندگان این مجموعه بر آرایش‌های جذاب، لباس‌های مارک با تاکید بر الزام استفاده از کراوات، دکورهای زیبا و خانه‌های قصرمانند (عناصری که عموما در تلویزیون یافت نمی‌شوند) فی‌نفسه بد نیست، اما به شرطی که دیگر مولفه‌های سریال هم از استاندارد مشابهی برخوردار باشد. این در حالی است که مواردی همچون فیلم‌نامه ساده و قابل پیش‌بینی، اسلوموشن‌های طولانی و بی‌مورد، موسیقی متوسط و… ، تقریبا هیچ نسبتی با ظاهر رنگارنگ سریال ندارند. تاسف‌بارترین نمونه‌  این نقص در قسمت اخیر آشکار شد؛ جایی که در کمال ناباوری، عوامل این سریال حتی از تهیه چند دسته کاغذ شبیه به اسکناس و آتش زدن واقعی آن‌ها هم شانه خالی کرده بودند و شکل رایانه ای این آتش‌سوزی به شدت توی ذوق مخاطب می‌زد و او را ناامید می‌کرد.

2-    از نظر باورپذیری
به وضوح می‌توان گفت که فضای عاشقانه از جهات مختلف غیرواقعی و سرشار از تخیلات بی‌مورد است. از جهت اقتصادی، شکل زندگی شخصیت‌های سریال با مشکلات مالی‌شان تقریبا هیچ تناسبی ندارد. کاراکتری که خودروی حدودا 150میلیونی سوار می‌شود و صاحب شرکتی با ظاهری بسیار عالی است، در پاسخ به تقاضای وام 110 میلیونی همکار و دوست صمیمی‌اش که نگران زندانی شدن است، بی‌پولی و اوضاع نابسامان اقتصادی را مطرح می‌کند. شخصیت دیگری که خانه مجردی دوبلکس دارد و در یک شرکت تبلیغاتی مشغول است، به خاطر 200میلیون حاضر به گول زدن خواهرش و تن دادن به ازدواجی است که تمایلی به آن ندارد و از همه جالب‌تر این که در موقعیتی دیگر، هیچ یک از شخصیت‌های سریال توان تهیه یک سند ساده برای وثیقه را ندارند تا مجبور شوند دست به دامان بدمن قصه شوند.
در حوزه روابط اجتماعی، با پدری مواجه می‌شویم که از پسرش خواسته همسرش را طلاق بدهد؛ صرفا به این خاطر که سرطان دارد. با زوجی آشنا می‌شویم که به‌خاطر یک سگ ازهم جدا می‌شوند  و دختری که به دلیل گیر دادن‌های خانواده‌اش تصمیم می‌گیرد با صرف صدها میلیون تومان و تن دادن به یک ازدواج صوری از شر تماس‌های والدینش خلاص شود. واقعا راه‌های بهتری برای گره‌افکنی در داستان وجود ندارد؟ فضای عاشقانه تقریبا پر از همین ایده‌های باورنکردنی است.
قاتلی که ساعتش را بالای سر مقتول جامی‌گذارد، دختری که پس از تلکه کردن و ترک یک پیرمرد پولدار، دست و پایش را با طناب به تخت می‌بندد و ده‌ها مورد مشابه دیگر، همگی افراط‌های عاشقانه برای جذب مخاطب عمدتا زیر 20 سال است؛ حتی به قیمت از بین بردن ارزش‌های هنری.

3-  از نظر فرهنگی و اجتماعی
با کمال تاسف عاشقانه را می‌توان یک اثر آسیب‌زا و نامناسب فرهنگی برای جامعه جوان ایران دانست. نمایش انواع رفتارها و روابط نامتعارف زمانی اسفناک خواهد بود که به جای نشان دادن آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی‌شان، رفتارهایی مثبت معرفی شوند؛ به طوری که مخاطب کم‌سن‌وسال‌تر را به تحسین آن رفتارها برانگیزد. نمونه‌های این روش نادرست در سریال فراوان یافت می‌شود. مردی که تحت تاثیر احساسات کور، زیر بار مهریه سنگین رفته و پرداخت مبلغی را متعهد شده که از توانش خارج است، خودش را عاشقی معرفی می‌کند که از معامله کردن اجتناب کرده است و این رفتار بی‌منطق ناگهان به ارزش مبدل می‌شود. زمانی که مخاطب با موقعیت پنهان شدن یک مرد غریبه در دستشویی خانه زن مطلقه‌ای مواجه می‌شود، سریال او را بدین سمت هدایت می‌کند که این رفتار را یک ارتباط اجتماعی عادی تلقی کند و لابد هرکس فکر بدی بکند، ذهنش بیمار است.
کسی که به خاطر عشق به همسر سابقش، چشم خود را به روی یک قتل عمد می‌بندد و جنازه مقتول بی‌گناه را سربه‌نیست می‌کند، به قهرمان دوست داشتنی داستان تبدیل می‌شود؛ و بدتر از همه این که سنت مبتذل و نوظهور جشن طلاق به عنوان رفتاری متمدنانه که حاکی از احترام زوجین به یکدیگر است، معرفی می‌شود. مطلب تاسف‌بار و آسیب‌زای دیگر آن است که تقریبا تمام شخصیت‌های این سریال با والدینشان سر جنگ دارند. پدر رضا و گیسو شخصیت مطلقا سیاه داستان است و خباثتش را در مورد فرزندانش به کار می‌گیرد. ریحانه و پیمان از مادرشان، به‌خاطر ازدواج مجددش، دل خوشی ندارند؛ و درسا از تماس‌های وقت و بی‌وقت والدینش و این که آزادی فرزندشان را سلب می‌کنند، جوری به تنگ آمده که انگار مورد شدیدترین آزارهای وحشیانه از سوی ایشان قرار گرفته است. با احترام به همه‌ علاقه‌مندان به عاشقانه، می‌پرسیم: بر سر رابطه‌ نوجوانی که به تماشای این سریال می‌نشیند با والدینش، چه خواهد آمد و چه کسی پاسخگو خواهد بود؟
تردیدی نیست که سود مالی امری بسیار حائز اهمیت است، اما سود مالی حاصل از تولید فیلم و سریال هم درست مانند کسب سود دیگر مشاغل است و از یک الگوی کلی اخلاقی پیروی می‌کند: درآمد کسب می‌کنیم، اما نه به هر قیمتی. سوء استفاده از محدودیت‌های تلویزیون و صرف نمایش هرآنچه تلویزیون از پخشش معذور است در شبکه نمایش خانگی، در خوشبینانه‌ترین حالت روشی غیراخلاقی است. همان طور که وقتی متوجه شدند حجاب بازیگران مورد تایید دستگاه نظارتی مسئول نیست، فیلم برداری را به همان سبک ادامه دادند تا حجاب بازیگران مشمول سانسور زشت رایانه ای شود و مردم با دیدن مظلومیت عوامل عاشقانه و مشکلات و سنگ‌اندازی‌هایی که بر سر راه این گروه برنامه‌ساز مردمی است، بیشتر ترغیب شوند که از دانلود غیرقانونی اجتناب کنند، چرا که عملی غیراخلاقی! است.