خانه بلاگ صفحه 195

با تصویری ویژه از پریناز ایزدیار و آهنگی تلخ از چاووشی⇐ قسمت پنجم «شهرزاد»2 آمد+عکس و دانلود موزیک

شهرزاد2(5)

نمایش خانگی: قسمت پنجم فصل دوم سریال «شهرزاد» به کارگرداني حسن فتحي و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی و با قطعه جدیدی از محسن چاوشی، صبح دوشنبه ٢ مردادماه توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد عرضه شد.

روی جلد این قسمت تصویری ویژه از پریناز ایزدیار بازیگر نقش شیرین است.

در قسمت پنجم این مجموعه، قطعه «هوام دوباره پسه» از محسن چاوشی منتشر شده است.

برای شنیدن قطعه جدید چاووشی «هوام دوباره پسه» اینجا را کلیک کنید.

شهرزاد2(5)
شهرزاد2(5)

تهیه‌کننده ابتدایی «شهرزاد» گفت⇐حد و حدود سرمایه‌گذاران در شبکه خانگی را ارشاد باید تعیین کند/هنوز نقش تهیه‌کننده در شبکه خانگی به روشنی مشخص نیست/در شبکه خانگی منفعت‌طلبی چربش دارد بر ارتقای سطح تولید/سرمایه‌گذاران گمان دارند چون پول وارد پروژه کرده‌اند پس محق هستند هر چه می‌خواهند بکنند!

اسماعیل عفیفه-حسن فتحی

نمایش خانگی/مهدی فلاح‌صابر: اسماعیل عفیفه تهیه کننده باسابقه تلویزیون که آثاری همچون «پس از باران»، «میوه ممنوعه» و «زمانه» را در کارنامه دارد تهیه کننده ابتدایی سریال «شهرزاد» بود که مقدمات تولید سریال را فراهم کرد اما از جایی به بعد قید ادامه همکاری را زد و به سراغ تولید در تلویزیون رفته و سریال «پریا» را ساخت.

عفیفه در گفتگو با سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» پیرامون اینکه آیا برنامه ای برای حضور مجدد در شبکه خانگی ندارد بیان داشت: فعلا که برنامه خاصی ندارم. در مورد «شهرزاد» هم من در ابتدای کار در پروژه حضور داشتم و بعد که کار روی غلتک افتاد با توافق با همکاران ، تصمیم گرفتم در این پروژه نباشم و دغدغه هایم را در تلویزیون پی گیرم.

اسماعیل عفیفه با اشاره به اینکه شبکه نمایش خانگی میتواند موقعیت خوبی برای تولید محصولات متفاوت باشد ادامه داد: برای تولید یک کار خوب نیاز است به حضور سرمایه گذاران درست و باشعوری که دارای درکی مناسب از مقوله کار فرهنگی باشند. به نظر می رسد شبکه خانگی هنوز به نظم و ترتیب موردنیاز برای یک مدیوم حرفه‌ای نرسیده و ضوابط مشخصی در آن وجود ندارد.

عفیفه افزود: یکی از نمودهای این عدم ضوابط این است که هنوز نقش تهیه کننده در شبکه خانگی به روشنی مشخص نیست و علاقمندان به سرمایه گذاری با روابطی وارد این مدیوم میشوند و بدون اینکه خبره کار باشند در تولید مشارکت میکنند و بعد از مدتی هم نام تهیه‌کننده بر خود می‌نهند و به بیان بهتر شرایط به سمتی میرود که حس میشود در شبکه خانگی منفعت طلبی چربش دارد بر ارتقای سطح تولید.

تهیه کننده «مأمور بدرقه» و «رسم عاشقی» خاطرنشان ساخت: شبکه خانگی علیرغم تولیداتی که در سالهای اخیر داشته هنوز نوپاست و همچنان سرمایه گذاران گمان دارند چون پول وارد سیکل کرده اند پس محق هستند هر چه میخواهند بکنند. به نظرم حد و حدود سرمایه گذاران در شبکه خانگی را ارشاد باید تعیین کند. در ارشاد ضوابط قاعده مندی درباره بحث صدور پروانه‌های ساخت و نمایش خانگی وجود دارد اما باید جدی تر در این زمینه قاعده سازی کرد.

اسماعیل عفیفه در پاسخ به این پرسش که شبکه خانگی چقدر به کارگردانان فرصت کار بر روی سوژه های تجربه نشده را میدهد به «نمایش خانگی» گفت: این مسأله هم به سطح آگاهی سرمایه گذار ربط دارد و هم به جاه طلبی کارگردان. در همه جای دنیا مدیوم خانگی که پخش آنلاین را هم در اختیار دارد توانسته رونقی همپای سینما داشته و به نظرم در ایران هم اگر به فکر تعدیل ایرادات و تمرکز بر نقاط قوت باشیم قطعا آینده روشنی در انتظار این مدیوم است.

نیکی کریمی هم از «عاشقانه» سر برآورد!!!+فیلم و عکس

نیکی کریمی

نمایش خانگی: تازه ترین قسمت سریال «عاشقانه» درحالی به شبکه خانگی عرضه شده که سورپرایزی به نام نیکی کریمی هم در آن حضور دارد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» البته نیکی کریمی به عنوان بازیگر در «عاشقانه» نیست بلکه با تیزر تبلیغاتی یک اپراتور تازه تلفن همراه وارد «عاشقانه» شده است.

تیزر تبلیغاتی موردنظر که نیکی کریمی را به عنوان سلبریتی در یک مکان عمومی در حال صحبت کردن با «اپتل» نشان میدهد در میان تیزرهای ابتدایی «عاشقانه» قرار داده شده و همین است که شگفتی مخاطبان را موجب میشود که در بدو امر گمان میکنند در حال تماشای تیزر یک محصول سینمایی هستند.

نیکی کریمی که یک فیلم آماده اکران به نام «آذر» را دارد که در این فیلم زنانه هم تهیه کننده است و هم ایفای نقش میکند تاکنون سابقه ایفای نقش در هیچ سریال شبکه خانگی را نداشته است.

او 5 سال قبل به عنوان مجری با مجموعه مستندی به نام «روزی روزگاری فوتبال» به شبکه خانگی آمد که عمر این مجموعه هم بیشتر از یک قسمت نبود و بعد از عرضه قسمت اول و عدم بازگشت مالی مناسب، تولیدش متوقف شد!

برای دیدن فیلم حضور نیکی کریمی در این تیزر اینجا را ببینید.

نیکی کریمی در تیزر «اپتل»
نیکی کریمی در تیزر «اپتل»

 

سعید چاری بیان کرد⇐به دنبال ساخت فیلمی درباره پشت پرده شبکه خانگی هستم/در شبکه خانگی محصولاتی به سوددهی می‌رسند که اسپانسر داشته باشند/هیچ آمار رسمی از فروش محصول در شبکه خانگی وجود ندارد/شرکتهای پخش آمار فروش را طوری اعلام می‌کنند که به نفع خودشان باشد/تولید فیلم با مجوز خانگی ترفندی شده برای فیلمسازانی که نمی‌توانند مجوز سینمایی بگیرند/فیلمنامه «اجنه در حمام» مجوزش صادر نشد چون با طرح مسأله جن مشکل داشتند!

سعید چاری

نمایش خانگی: سعید چاری نویسنده و کارگردانی که آثاری سینمایی همچون «تنها صداست که میماند» و «فیلسوفهای احمق» را آماده اکران دارد اخیرا درگیر ساخت فیلم-سریال «یک هفت پنج» بوده که مروری دارد بر ماجرای 175 غواص شهید.

چاری که در سالهای گذشته تجربه تولید محصولاتی مانند «دهه شصتی ها» و «پشت دیوار باقیست» را برای شبکه خانگی داشته است درباره بازگشت مالی تولید فیلم در این مدیوم به سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» گفت: اوضاع مالی شبکه خانگی افتضاح است و در اغلب موارد تهیه کننده بدهکار شرکت پخش میشود!!! البته این بدهکاری هم پشت پرده خود را دارد.

وی در توصیف این وضعیت ادامه داد: من در سالهای 93 و 94 به ترتیب درام «پشت دیوار باقیست» و کمدی «دهه شصتیها» را به شبکه خانگی عرضه کردم و در مورد «دهه شصتیها» مطمئن بودم که فروش خوب بوده چون داده های میدانی که در نقاط مختلف شهر گرفته بودیم حکایت داشت از فروش بالای محصول اما مشکل اینجا بود به همان اندازه که فروش ارژینال داشتیم فروش نسخه های قاچاق و در طرف مقابل عرضه محصول در سایتهای غیرمجاز را هم داشتیم. شاید باورتان نشود اما همان «دهه شصتیها» دو روز قبل از انتشار رسمی در اینترنت عرضه شده بود.

سعید چاری خاطرنشان ساخت: البته اوضاع شرکتهای پخش با اوضاع تهیه کننده تفاوت میکند چون این شرکتها از یک طرف آمار فروش محصولات دستشان است و آمار را آن طوری که لازم است(!!) اعلام میکنند و از طرف دیگر با گرفتن اسپانسر محصول را پخش میکنند و در نتیجه به سودی نسبی می رسند.

چاری افزود: به غیر از دانلودهای غیرمجاز و شبکه های ماهواره ای که فیلمها را رایگان پخش میکنند هنگام کار در شبکه خانگی متوجه نکته ای شدم درباره آمار عجیب و غریب فروش. مسأله اینجاست که بعضا دیده شده به هنگام پخش یک فیلم، هولوگرامهای باقیمانده از فیلمهای دیگر را روی آن میزنند. به بیان دیگر شرکتی یک فیلم خاص را با هولوگرامهای قبلی در تیراژ 100 هزارنسخه بیرون میدهد اما به تهیه کننده میگوید تیراژ فیلمت 50 هزار است و بیشتر از 50 هزار هولوگرام نزده ایم. از آن سو وقتی بعد از پایان عرضه نزدیک به 45 هزار نسخه برگشت میخورد بجای آن که بگویند 55 هزار نسخه فروش رفته میگویند فقط 5 هزار نسخه فروخته ایم!!! این مسأله ایست که به نظر میرسد ارشاد به طور جدی باید به آن ورود کند.

این کارگردان تأکید کرد: در شبکه خانگی مثل سینما نیست که در سالهای اخیر آمار مکانیزه فروش بلیت اعلام میشود. تنها منبع اعلام آمار خود شرکتهای پخش هستند که سعی میکنند آمار را طوری به تهیه کننده اعلام کنند که به نفع خودشان باشد. البته در این بین تهیه کنندگانی که در پخش محصول شریک نمیشوند و رایت فیلم را با رقمی ثابت واگذار میکنند ریسک شان کمتر است و البته تهیه کنندگانی که اسپانسر داشته باشند قطعا به سود میرسند.

چاری ادامه داد: سریالهایی که برای شبکه خانگی تولید شده اند اغلب یک یا چند اسپانسر دارند مثلا یکی از همین ملودرامهایی که اخیرا عرضه شده از اسپانسر خودرو تا عطر در آن به چشم میخورد. شاید یک دلیل اینکه خودم بعد از ساخت دو فیلم برای شبکه خانگی با وجود پیشنهاد سراغ سریال سازی برای این مدیوم نیامدم همین بود که شفافیت چندانی در آن ندیدم یعنی واقعا نمی شد به طور دقیق به نتیجه گیری رسید که چقدر مخاطب داری.

سعید چاری با اشاره به یکی دیگر از مشکلات شبکه خانگی که به دریافت پروانه نمایش خانگی از سوی کارگردانانی است که پیشتر برای دریافت پروانه سینمایی اقدام کرده اند و به بن بست خورده اند به «نمایش خانگی» گفت: گرفتن پروانه خانگی یا ویدیویی ترفندی شده برای آن که برخی کارگردانان گرفتار در ممیزی با پروانه ویدیویی فیلمنامه شان را بسازند. این کارگردانان بعدتر به هنگام دریافت پروانه نمایش است که اگر درجه الف بگیرند آن گاه میتوانند درخواست پروانه سینمایی دهند و در نهایت اکران سینمایی بگیرند. این روند چون راهی میان بر برای گرفتن پروانه نمایش سینمایی است برخی اوقات باعث سوءاستفاده هایی شده است.

چاری درباره برخی طرحهایی که برای شبکه خانگی داشته اظهار داشت: یک بار در یک مجموعه فیلم ویدیویی طرح جالبی داشتم درباره «قوز بالا قوز» و افسانه هایی که درباره زندگی «اجنه در حمام»های قدیمی وجود داشته. خیلی دلم میخواست از دل این طرح یک فیلم کمدی-ترسناک بیرون بکشم اما متأسفانه مجوزش صادر نشد چون با طرح مسأله جن مشکل داشتند.

وی خاطرنشان ساخت: در این سالها چند بار به سرم زد که بخشی از اتفاقات پشت پرده توزیع فیلم در شبکه خانگی را در یک کمدی ارائه دهم و حتی در این باره صحبتهای مقدماتی را با حمید لولایی و فتحعلی اویسی برای حضور در این کمدی داشته ام. شاید روزی کمدی پشت پرده شبکه خانگی را ساختم.

ماجرای حضور یک آقازاده در تیتراژ «عاشقانه»!+عکس

عاشقانه

نمایش خانگی: مخاطبانی که سریال «عاشقانه» را در قسمتهای اخیر پیگیری کرده اند حتما متوجه این شده اند که در بخشی از تیتراژ پایانی تصویری از «سوفیا هادی» آقازاده چندماهه منوچهر هادی نقش می بندد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» برای بسیاری از مخاطبان این پرسش پیش آمده است که آیا حضور دخترک با پارتی پدرش صورت گرفته است یا نه.

منوچهر هادی در واکنش به این پرسشها گفته است: اگر عکس دخترم سوفیا و دخترخاله اش سیلوانا در چهار ماهگی در تیتراژ آمده تنها دلیلش حضور چند دقیقه ای او در نقش دختر یکتا ناصر مادرش در سریال و مهمتر در واقعیت می باشد.

منوچهر هادی کارگردان و یکتا ناصر بازیگر سینما اواخر سال 94 ازدواج کردند و اواخر سال 95 هم صاحب دختری زیبا به نام «سوفیا» شدند. دختری که از همان دوران نوزادی سر از دنیای بازیگری درآورد و شد بازیگر سریال خانگی «عاشقانه».

یکتا ناصر در «عاشقانه» در نقش زنی بازی کرده که با همسرش دچار مشکل است و در همین حین باردار هم میشود و قصد کورتاژ دارد اما وقتی با پزشکی با بازی ساره بیات برخورد میکند تصمیمی تازه میگیرد؛ حالا و با رمزگشایی منوچهر هادی مشخص شده سوفیا در «عاشقانه» نقش فرزند متولدشده همان زن باردار را ایفا میکند.

آقازاده کارگردان در تیتراژ «عاشقانه»
آقازاده کارگردان در تیتراژ «عاشقانه»

منوچهر هادی در تازه‌ترین گفتگوی خود بیان کرد⇐دوست ندارم فصل دوم «عاشقانه» را با سرمایه گذاران فعلی بسازم/قرارداد یکی از فیلمهایم به خاطر «عاشقانه» کنسل شد/قصد تولید یک سریال 60 قسمتی به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی را دارم/فیلمی به نام «سن رشد» را به تهیه‌کنندگی خودم میسازم

منوچهر هادی-سریال عاشقانه

نمایش خانگی: در حالی که ظرف یک هفته آینده کار توزیع فصل اول «عاشقانه» با ارائه قسمت هفدهم آن در شبکه خانگی به پایان خواهد رسید اقبال از این سریال آن قدر بوده که زمینه ساز تولید فصل دوم شود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» منطقی ترین تصمیم آن است که منوچهر هادی که فصل اول را ساخته خودش کارگردانی فصل دوم را هم برعهده گیرد اما هادی در گفتگو با «هفت صبح» از بی علاقگی نسبت به ساخت فصل دوم خبر داده است و گفته با حضور سرمایه گذاران فعلی فصل دوم را نخواهد ساخت.

منوچهر هادی درباره اینکه چرا علاقه ای ندارد به ساخت فصل دوم بیان داشت: {در برهه ای از زمان تولید فصل اول} اختلاف تهیه کننده و یکی از سرمایه گذارها(محمدرضا نادری) که خیلی هم زحمت کشید به خاطر برخی سوءتفاهمات موب شد سرمایه مدتی نرسد و همین مسأله برنامه کاری ما را به هم ریخت. من به عنوان کارگردان تعهداتی بعد از «عاشقانه» داشتم که یکی یکی داشت به هم میخورد. پیش قسط گرفته بودم و بازیگران قرارداد داشتند و ممکن بود «عاشقانه» برای همیشه بخوابد و اعتبار من و بازیگران را زیر سوال ببرد.

هادی در پاسخ به اینکه آیا از ابتدا بنا نبود کارگردان فصل دوم «عاشقانه» باشد اظهار داشت: اواسط «عاشقانه» که هنوز همه چیز خوب بود قرارداد یک فیلم سینمایی داشتم که کنسل شد و قرارداد «آینه بغل» هم بود بود. سریالی به تهیه کنندگی ایرج محمدی پیشنهاد شده بود که 60 قسمت است و باید آن را تا عید تمام کنم. بعدش هم که باید سراغ فیلمی به نام «سن رشد» که خودم تهیه کننده اش هستم بروم.

منوچهر هادی با تأیید اینکه دوست ندارد با سرمایه گذارهای فعلی فصل دوم «عاشقانه» را بسازد افزود: کارشان درست است اما مشکلاتی هست که مربوط به قواعد سینماست. همین قدر می گویم کسی که وارد سینما میشود باید بداند جنس این کار با بیزنسهای دیگر تفاوت دارد. خیلی اذیت شدم و فشار بهم وارد شد.

فیلم حاشیه‌ساز شهاب حسینی بلافاصله بعد از اکران به شبکه خانگی آمد+عکس

امتحان نهایی

نمایش خانگی: فیلم «امتحان نهایی»عادل یراقی بلافاصله بعد از پایان اکران از طریق موسسه تصویردنیای هنر به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» این فیلم که از حضور شهاب حسینی و لیلا زارع در نقشهای اصلی سود می‌برد براساس طرحی از عباس کیارستمی ساخته شده است.

«امتحان نهایی» از جمله آثاری بود که عدم راهیابی آن به جشنواره سی و چهارم فیلم فجر حاشیه ساز شد و حتی برخی رسانه‌ها گمانه هایی درباره مضمون غیرمتعارف آن بیان کردند.

با این حال «امتحان نهایی» از اواسط بهار امسال در گروه آزاد روی پرده رفت بدون آن که کسی بتواند از مضمون آن درکی غیرمتعارف داشته باشد.

«امتحان نهایی» داستان دبیری را روایت میکند که عشقش به مادر یکی از دانش آموزان و سوءتفاهم همی دانش آموز نسبت به وی است که سرنوشتی تراژیک را برایش رقم میزند…

پس از «گشت2» که همزمان با اکران به دلیل قاچاق به شبکه خانگی عرضه شد حالا «امتحان نهایی» دومین فیلم اکران96 است که در کمترین فاصله نسبت به اکران به شبکه خانگی می آید.

امتحان نهایی
امتحان نهایی

ماجرای درگیری رویا نونهالی و دختر جوانش در شبکه خانگی+عکس

هلن

نمایش خانگی: فیلم «هلن» اکبر ثقفی از طریق موسسه هنرهای تصویری سوره به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» فیلم «هلن» که از حضور روشنک گرامی و رویا نونهالی سود می برد داستان زنی را روایت میکند که سرخورده از معشوقه اش، به فرزندش پناه میآورد!!!

نقش این زن را رویا نونهالی و نقش فرزند را روشنک گرامی ایفا میکند. در این بین فرزند قصد سفر به خارج از کشور را دارد اما درگیری با مادر این اجازه را از او میگیرد.

پژمان بازغی، امین حیایی، هوتن شکیبا، ستاره پسیانی و مهرداد فلاحتگر از دیگر بازیگران فیلمند.

هلن
هلن

 

قسمت یکی مانده به آخر «عاشقانه» آمد+عکس

عاشقانه

نمایش خانگی: قسمت شانزدهم مجموعه هفده قسمتی «عاشقانه» از طریق موسسه هنرنمای پارسیان به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی نمایش خانگی، قسمت شانزدهم «عاشقانه» با تصویر روی جلدی که محمدرضا گلزار و مهناز افشار را کنار هم نشان میدهد عرضه شد.

سریال «عاشقانه» در قسمتهای اخیر بیش از گذشته حساس و پرتعلیق شده است و یک دلیل آن عیان شدن دست کاراکترهای مختلف پیش یکدیگر است.

هومن سیدی، پانته آ بهرام، بهاره کیان افشار، حسین یاری، مسعود رایگان و شمسی فضل الهی از جمله بازیگران این ملودرام هستند.

عاشقانه(16)
عاشقانه(16)

کارگردان فیلم بیان کرد⇐اگر الناز شاکردوست نبود «مبارک» دیده نمی‌شد/توزیع فیلم در شبکه خانگی مطلوب نبوده/قصد ساخت یک فیلم ابرقهرمانی دارم در مایه‌های «هالک»!!!/تولید سریالهای رئال-انیمیشن در شبکه خانگی سودآور است

مبارک

نمایش خانگی: از جمله فیلمهای تازه عرضه شده به شبکه نمایش خانگی «مبارک» است؛ فیلمی که به صورت رئال-انیمیشن ساخته شده و در آن هم نماهای زنده وجود دارد و هم انیمیشن.

محمدرضا نجفی امامی کارگردان این فیلم سالهاست که به عنوان متخصص انیمیشن و جلوه های ویژه در سینمای ایران مشغول به کار است. این کارگردان در گفتگو با سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» درباره کیفیت توزیع «مبارک» در شبکه خانگی گفت: کیفیت معمولی بوده ولی میتوانست مطلوب تر باشد بخصوص با داده هایی که تهیه کننده فیلم در اختیارم گذاشت فیلم در برخی نقاط توزیع نشده و شاید اگر گستردگی توزیع بهتر بود به بازخوردی مطلوبتر از مخاطبان می رسیدیم.

«مبارک» جزو معدود فیلمهای انیمیشن این سالهاست که علاوه بر اکران در شبکه خانگی هم با اقبال نسبی مخاطبان مواجه شده است. نجفی امامی درباره اینکه چقدر از این اقبال مرهون استفاده از الناز شاکردوست در رأس بازیگران است بیان داشت: از همان ابتدا که تصمیم گرفتم این فیلم را بسازم به دنبال آن بودم که فیلم دیده شود. من می دانستم فیلم انیمیشن برای دیده شدن یا باید استار داشته باشد یا صداپیشگان شناخته شده.

وی ادامه داد: در سینمای دنیا و هالیوود استفاده از جلوه های ویژه فراوان متداول است و تقریبا فیلم پرفروشی را نمی‌یابید که از جلوه‌های ویژه موثر سود نجسته باشد اما در ایران هنوز در این زمینه عقبیم. «مبارک» از همان طرح ابتدایی ترکیبی بود از انیمیشن و جلوه های ویژه فراوان و برای دیده شدن باید یک استار شناخته شده را دعوت به کار می کردیم. خوشبختانه الناز شاکردوست هم از همکاری استقبال کرد.

این کارگردان خاطرنشان ساخت: اگر شاکردوست نقش اصلی «مبارک» نبود فیلممان دیده نمیشد؛ نه می‌توانست اکران مطلوبی داشته باشد نه حتی به شبکه خانگی هم می‌رسید.

محمدرضا نجفی امامی با اشاره به برنامه های آینده اش به «نمایش خانگی» گفت: قصد ساخت یک رئال-انیمیشن ابرقهرمانی را دارم البته برای مخاطب بزرگسال. فیلمهایی مانند «هالک» و «ترانسفورمرز» الگویم در این مسیر هستند البته الگوی از منظر کیفیت جلوه های ویژه و در متن قطعا مختصات سینمای بومی لحاظ میشود. گرافیک فیلم آینده ام شبیه به «هالک» خواهد بود و مضمون هم ابرقهرمانی.

نجفی امامی درباره بازه زمانی مرکزی اتفاقات این فیلم ابرقهرمانی بیان داشت: هنوز به نتیجه نرسیده ام. شاید داستانی معاصر روایت شد شاید هم به دل تاریخ زدم.

این کارگردان با بیان اینکه رئال-انیمیشن گونه‌ایست که میتواند در مدیومهایی مانند شبکه خانگی هم بازخورد داشته باشد اظهار داشت: همه جای دنیا بخش عمده ای از سبد سرگرم سازی را برعهده انیمیشن گذاشته اند و در این بین بسیاری از ستارگان سینما هم به عنوان بازیگر یا صداپیشه به این آثار کمک میکنند. به نظرم تولید سریالهای رئال-انیمیشن برای شبکه خانگی خودمان هم مفید است و می تواند به سودآوری برسد.

محمدرضا نجفی امامی تأکید کرد: سرمایه گذاران مدیوم خانگی شک نکنند ریسک سرمایه گذاری بر روی یک رئال-انیمیشن با داستان مفرح به مراتب کمتر از سرمایه گذاری بر روی ملودرامهایی است که بارها و بارها تولید شده اند چون این عرصه تجربه نشده و جدید است و با یک برنامه ریزی جامع به سودآوری هم میرسد.

محمدرضا نجفی امامی
محمدرضا نجفی امامی