… و سرانجام تغییر جنسیت امیر آقایی در #خونسرد۱۱+عکس

نمایش خانگی/پیمان مقیمی: قسمت یازدهم سریال خانگی #خونسرد از طریق فیلمنت عرضه شد.

در قسمت یازدهم سریال خون سرد، سروش دنبال راه حلى است که دهان جاسوس خود را ببندد تا مشکل جدیدى به وجود نیاورد…

در قسمت تازه سریال خونسرد بالاخره از گریم زنانه امیر آقایی در نقش قاتل سریالی داستان رونمایی شد. کسری(امیر آقایی) برای به دام انداختن یک خفاش شب، لباس زنانه پوشیده و در نقش یک روسپی سرراه او قرار می‌گیرد.

گریم زنانه امیر آقایی با هیبت مردانه و شمایل بدن‌ساز‌هایی که هر روز چند ساعتی به باشگاه میروند بیش از آن که اغواگری باشد، ترسناک شده است!  معلوم نیست خفاش شب داستان که کارش شکار روسپیان حرفه‌ای است چطور درنمی‌یابد یک مرد، لباس زنانه پوشیده و سرراهش قرار گرفته؟…

امیر آقایی با گریم زنانه در سریال خونسرد
امیر آقایی با گریم زنانه در سریال خونسرد

بازی علی مهربان در نقش خفاش شب با آن لحن ناز و آن اکت‌های دخترانه، اصلا منطقی نیست به خصوص در لحظاتی که این خفاش شب بناست توسط کسری به قتل برسد بازی به شدت تصنعی و غیرقابل باوری از او می‌بینیم…

علی مهربان بازیگر خوبی است برای نقش‌های طنز ولی انگار چندان ربطی میان او و خفاش شب نبوده که بازی چندان خوبی از او در خونسرد نمی بینیم.

امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی، سارا رسول‌زاده، بهار قاسمی، نیما شعبان نژاد، لیندا کیانی، امیررضا دلاوری، احسان عباسی، فرخ نعمتی، حسن زارعی، نادر فلاح، حسین سحر‌خیز، جلال فاطمی، نیلوفر کوخانی، پیام اینالویی، مرتضی تقی زاده، مهدی محرابی، امیرحسین شام‌بیاتی، الهام ایمانی، عارفه معماریان، مرتضی علی‌آبادی، باسط رضایی و سارا امیری بازیگران سریالند.

خونسرد۱۱
خونسرد۱۱

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید