خانه بلاگ صفحه 176

یک فیلم کاملا متکی به پا به شبکه خانگی آمد!!+عکس

316

نمایش خانگی: فیلم «۳۱۶» ساخته پیمان حقانی از طریق موسسه ویدیورسانه فیلمسازان با پخش هنراول به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» فیلم «316» اثری فرم‌گراست که در آن چهره هیچ بازیگری دیده نمی‌شود و از طریق پاهای شخصیتهاست که داستان روایت میشود.

«316» که با پروانه ویدیویی تولید شده دو سال قبل اکرانی محدود را در هنروتجربه داشت و حالا به شبکه خانگی آمده است.

سارا وزیرزاده راوی «316» است و فیلم روایتی از زندگی یک زن است؛ در برهه های زمانی مختلف از وقوع انقلاب تا جنگ.

316
316

شاهرخ استخری بازجوی امنیتی شد و سوشا مکانی، خبرنگار!!!+عکس

آن آواز غمناک

نمایش خانگی: «آن آواز غمناک»آرش سنجانی از طریق موسسه ویدیورسانه پارسیان به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» فیلم «آن آواز غمناک» که برای شبکه خانگی تولید شده است داستان فراز و فرودهای پیش روی خبرنگاری را بیان میکند که درگیری نوعی فعالیتهای زیرزمینی میشود.

«آن آواز غمناک» از حضور جواد عزتی و تینا آخوندتبار در نقشهای اصلی سود می برد. کیمیا باباییان، آیدا کیخواهی، مهدی الیاسی و مهدی محرابی دیگر بازیگران فیلم هستند.

سوشا مکانی دروازه بان اسبق پرسپولیس که در سالهای اخیر در باشگاهی نروژی به فوتبال ادامه داده هم در نقش کوتاهی به عنوان یک خبرنگار در فیلم ظاهر شده است. هادی ساعی رزمی کار ایرانی هم ایفای نقش کوتاهی را در فیلم برعهده داشته است.

شاهرخ استخری بازیگری که بیشتر در تلویزیون دیده شده نیز در «آن آواز غمناک» در قالب یک بازجوی امنیتی ایفای نقش کرده است و گریم او در این نقش به شدت بر چهره اش نشسته است.

«آن آواز غمناک» را آرش سنجابی با اقتباس از رمانی نوشته خودش با نام «اتوپیا» ساخته و رفت و برگشتهای زمانی فیلم هم متأثر از فیلم است؛ ریتم کند فیلم و به شدت تصویربرداری نه چندان چشمگیرش از جمله ایرادهایی است که بر این فیلم وارد است.

آن آواز غمناک
آن آواز غمناک

یک بسته جامع برای افزایش ممبر در تلگرام

تلگرام

ممبر تلگرام چیست؟

هرکسی که دارای کسب و کاری هست حتما کانالی در تلگرام دارد که تمام خدمات خود همچنین نمونه کار های خود و یا محصولات را در آن به انتشار گذاشته است.

پس شما نیاز دارید برای افزوده شدن مشتریان خود تبلیغات انجام دهید که میتوانید با خیالی آسوده تبلیغات خود را به سایت یاراپلاس مجری و مشاور تبلیغات در تلگرام بسپارید.

 ممبر اختیاری با ممبر اجباری چه فرقی دارد؟

چگونگی افزایش ممبر تلگرام را در این مقاله برای شما معرفی خواهیم کرد.خواهشمندیم تا آخر مطلب مطالعه بفرمایید.

خرید ممبر تلگرام اختیاری چیست؟ممبر اختیاری ممبری می باشد که بدون اجبار عضو کانال شما می شود .

به همین صورت شما میتوانید تبلیغات کسب و کار خود را در فضای مجازی گسترش دهید.

 افزایش ممبر فیک چیست؟

خرید ممبر فیک کانال تلگرام در واقع شاید بی فایده به نظر میاد اما زمانی که به عمق آن پی میبرید می بینید با خرید ممبر فیک کانال تلگرام می توانید کانال تازه خود را بهبود ببخشید.

مزیت اصلی ممبر فیک تلگرام:

ممبر فیک کانال تلگرام فقط یک عدد می باشد که باعث افزایش و جلب اعتماد می شود.

ریزش ممبر ها به چه صورت می باشد؟

ریزش ممبر های تلگرام به سه دسته تقسیم می شود :

ریزش ممبر اختیاری تلگرام :

ریزش ممبر اختیاری بین 10 تا 50 درصد می باشد.

ریزش ممبر اجباری تلگرام :

ریزش ممبر اجباری بین 30 تا 70 درصد می باشد.

ریزش ممبر فیک تلگرام :

تا سه ماه تمام ریزش ها جبران می شود.

تبلیغات نوتیفکیشن چیست؟

نوتیفکیشن به صورت یک اعلان بر روی گوشی تلفن همراه کاربران می باشد که بنری مانند زمانی که برای شما پیامک می آید مشاهده میکنند.

تبلیغات نوتیفکیشن به دو صورت اجرا می شود :

تبلیغات گسترده نوتیفکیشن بر اساس ارسال : این نوع بر این اساس می باشد که شما میزان ارسال را مشخص می کنید و ما به همان میزان برای شما ارسال انجام می دهیم.

تبلیغات گسترده نوتیفکیشن بر اساس کلیکی : این نوع بر اساس کلیک می باشد که شما برای ما سقف کلیک مشخض میکنید و ما به اینقدر ارسال میزنیم تا به این تعداد کلیک دست یابیم.

گزارش کار : گزارش کار هر دو مدل بر اساس پنل نوتیفکیشن پوشه می باشد.

آیا شما نصب تضمینی اپلیکیشن انجام می دهید؟

برنامه نویسان و همکاران گرامی گروه تبلیغات گسترده یاراپلاس می تواند با بهترین روش ها نصب واقعی و فعال اپلیکیشن های شما را افزایش دهیم.

برای  این کار میتوانید اپلیکیشن خود را برای ما بفرستید تا مورد برسی کارشناسان ما قرار گیرد.

بهترین ساعات برای ارسال مطلب در کانال چه زمانی می باشد؟

مدیران محترم کانال های تلگرامی همانطور که در جریان هستند هر کانال تلگرامی برای افزایش کاربران خود و کاهش ریزش خود می بایست تایم پست گذاشتن در کانال خود را مشخص کند.

یکی از بهترین پیشنهاد های کارشناسان ما در سه تایم 10 ، 17 ، 22 می باشد که هر نوبت سه پست میتوانید بزارید.

 چگونه ریزش های کانالتان را به حداقل برسانید؟

برای به حداقل رساندن ریزش کانال خود میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان شما را بر اساس محتوای کانالتان راهنمایی کنند.

مبلغ سفارش قبل یا بعد کار می بایست پرداخت شود؟

همانطور که میدانید کار در فضای مجازی به صورتی می باشد که تمام کار می بایست اول کار پرداخت شود. اما در صورتی که مشکلی در میان هست می توانید با کارشناسان ما در میان بگذارید.

 چگونه با ما ارتباط برقرار کنید؟

شما میتوانید از روش های زیر همواره با ما در ارتباط باشید :

ایمیل : Yaraplusco@gmail.com

تلفن : 09304026180

آی دی تلگرام : Yaraplus4@

کارگردان «نیش زنبور»⇐در شبکه خانگی جاه‌طلبی وجود ندارد/تولیدکنندگان خانگی کمتر جرأت ریسک دارند/همه در یک محدوده خاص دست و پا می‌زنند/استفاده از بازیگر-اسپانسر به شبکه خانگی ضربه زده!

حمیدرضا صلاحمند

نمایش خانگی: حمیدرضا صلاحمند از جمله دستیاران سالیان بهرام بیضایی است که کوشید جدا از بیضایی هم شانس خود را در کارگردانی امتحان کند.

صلاحمند فیلمهایی نظیر «زمانه»، «نیش زنبور» و «سه درجه تب» را در سینما تولید کرده و اخیرا هم درگیر پروژه ای شده با عنوان «همسایه محبوب من».

صلاحمند درباره اینکه آیا در این سالها پیشنهادی برای شبکه خانگی داشته یا نه به سایت «نمایش خانگی» گفت: پیشنهاد دندان گیری نبوده است. نوع کار در شبکه خانگی طوری است که باید پیشنهاد شود تا بشود آن را سبک و سنگین کرد و تاکنون پیشنهادی که قلقلکم دهد برای کار نبوده است.

این کارگردان ادامه داد: نوع کار در شبکه خانگی طوری است که نیاز دارد به تضمین دوطرفه برای بازگشت سرمایه و از این حیث شاید من کارگردان مطلوب آنها نباشم چون آدمی نیستم که به دنبال توجیه سرمایه گذار بروم و بیشتر آنها هستند که به سمت من آمده‌اند.

حمیدرضا صلاحمند با اشاره به یکی از آفات سریال سازی که رواج بازیگر-اسپانسر است به «نمایش خانگی» گفت: ابدا بازیگر-اسپانسر قبول نمی‌کنم و همین باعث می‌شود بسیاری از پیشنهادات مالی خوب را رد کنم. معنا ندارد فردی چون پول دارد بتواند نقش اصلی که هیچ حتی نقش مکمل در کار شما بگیرد. بازیگری یک حرفه جدی است و به شدت سخت و مقدس و استفاده از بازیگر-اسپانسر توهین است به این حرفه. در کلیت هم که نگاه کنیم استفاده از بازیگر-اسپانسر جز آن که به شبکه خانگی و سینما و حتی تلویزیون ضربه بزند خروجی دیگری ندارد.

صلاحمند درباره کیفیت تولید در شبکه خانگی اظهار داشت: سریالهای تولیدشده در شبکه خانگی را کم و بیش مرور کرده‌ام و نکته این است که هنوز در شبکه خانگی جاه‌طلبی در تولید وجود ندارد و تولیدکنندگان خانگی جرأت ریسک فضاهای تازه را ندارند و همه در یک محدوده خاص دست و پا می‌زنند.

این کارگردان 64 ساله افزود: کارگردانان هم اجازه تجربه های جدید را در این مدیوم ندارند و برای همین تاکنون هرچه در شبکه خانگی تولید شده یا مایه های کمدی دارد یا ملودرام و اگر هم می‌بینیم مخاطب به برخی از آثار روی خوش نشان داده نه به خاطر مضمون متفاوت که به خاطر آزادی بیشتری است که در طراحی گریم، انتخاب پوشش و بعضا استفاده از دیالوگهای خط قرمزی وجود دارد.

پرسش یک رسانه مستقل⇐آیا سرمایه‌گذار 60درصدی «شهرزاد» ممنوع‌الفعالیت شده؟

محمدهادی رضوی

نمایش خانگی: فصل اول سریال «شهرزاد» در کنار اقبال مثبتی که از مخاطبان گرفت با حضور سرمایه گزار جوانی به نام محمدهادی رضوی هم روبرو بود؛ سرمایه گزاری که مدعی تأمین بودجه 60درصدی سریال و شراکت در برند سریال بود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» محمدهادی رضوی که داماد محمد شریعتمداری وزیر صنعت دولت دوازدهم است بعد از پایان تولید فصل اول «شهرزاد»، از سریال کنار رفته و گهگاه نیز انتقاداتی را نسبت به دست اندرکاران سریال و به خصوص حسن فتحی کارگردان آن مطرح کرد.

رضوی البته از برنامه های خود برای ادامه فعالیت در شبکه خانگی و تولید سریالی با عنوان «تلگرام» و آثاری با محوریت مدافعان حرم گفت اما بیشتر از یک سال بعد از قطع همکاری با «شهرزاد» هیچ فعالیت مشهودی از داماد شریعتمداری دیده نشد.

رسانه مستقل «سینمای حرفه‌ای» با انتشار گزارشی درباره این تعلیق فعالیتهای رضوی پرسشهایی را طرح کرده درباره ممنوعیت وی از فعالیت در شبکه خانگی.

متن گزارش را بخوانید:

محمدهادی رضوی که خود را به عنوان سرمایه گذار 60درصدی فصل اول «شهرزاد« معرفی کرده بود بنا بود سریال «تلگرام» را تولید کند اما این کار متوقف شد. درباره دلایل توقف این سریال حرف و حدیث بسیار است و پرسشهایی وجود دارد درباره ممنوع الکاری رضوی.

سال گذشته خبری مبنی بر بازداشت رضوی در فضای رسانه ای پیچید که کاملا مرتبط شد به ماجرای بازداشت محمد امامی تهیه‌کننده «شهرزاد» اما هیج گاه معلوم نشد آیا رضوی واقعا بازداشت شده یا نه؟

متوقف شدن «تلگرام» و منتفی شدن فعالیتهای رضوی در حیطه سینما و نمایش خانگی پرسشهایی را شکل داده که آیا وی به دلیل آن بازداشت و در کنارش عدم تأیید صلاحیت در هیچ کدام از صنوف تهیه کنندگی توانایی حضور به عنوان تهیه کننده در نمایش خانگی یا سینما را ندارد؟

پرسشهایی هم درباره توصیه های محمد شریعتمداری پدرزن رضوی به وی طرح شده مبنی بر دوری از حواشی فعالیتهای هنری بخصوص که امیرحسین فرزند شریعتمداری هم درگیر بازیگری در سینما شده و این حضورها ممکن است حیات سیاسی شریعتمداری که وزیر صنعت است را به خطر اندازد! بخصوص که الگوی آقازاده عارف ناقل ژن خوب و شکست سنگینش در سینما با فیلم «فصل نرگس» پیش رو است.

رضوی بعد از «شهرزاد» هرچند مدام به نقد عملکرد دست اندرکاران تولید فصل دوم سریال پرداخت اما هیچ گاه نتوانست هیچ کار دیگری را روی غلتک بیندازد! چرا؟ آیا پدرزنش او را از ادامه فعالیت بازداشته یا نظارت ارشاد ممنوع الکارش کرده؟

واکنش روابط عمومی «الیور توئیست» به شبهه‌آفريني يك رسانه اصولگرا⇐واگذاری فرصت تبلیغاتی «شهرزاد» به «الیور توئیست» ابدا صحت ندارد!

الیور توئیست-حسین پارسایی

نمایش خانگی: گزارش روز گذشته خبرگزاری اصولگرای «تسنیم» درباره نمایش «الیور توئیست»حسین پارسایی و طرح این ادعا که بنرهای «شهرزاد» در اختیار این نمایش قرار گرفته(اینجا را بخوانید) با واکنش روابط عمومی نمایش موزیکال «الیور توئیست» مواجه شد.

روابط عمومی «الیور توئیست» در جوابیه اش بر این امر تأکید کرده که حامی تبلیغاتی این نمایش شرکت «آپ» است و نه تهیه کننده هیچ سریال خانگی.

متن کامل جوابیه روابط عمومی «الیور توئیست» را بخوانید:

به اطلاع می‌رساند نمایش موزیکال «الیور توئیست» با سرمایه و مدیریت موسسه فرهنگی هنری حریرهنرشرق تهیه  و تولید می‌شود و هیچ ارتباطی به تهیه‌کننده «شهرزاد» ندارد. همچنین بنرهای تبلیغاتی که نمایش «الیورتوئیست» را تبلیغ کرده‌اند، متعلق به  شرکت «آپ» است که پیش از این حامی سریال «شهرزاد» بوده  و اینک پس از پایان سریال «شهرزاد» صرفاً اسپانسر تبلیغاتی نمایش «الیور توئیست» شده است. بنابراین هیچگونه ابهامی در تهیه‌کنندگی و تبلیغات این نمایش وجود ندارد. شایسته است قبل از انتشار اخبار از طریق روابط عمومی این نمایش کسب اطلاع شود تا اخبار صحیح منتشر شود.

مدیر پخش هنرنمای پارسیان در گفتگو با نمایش خانگی⇐ «عالیجناب» قطعا تا آخر پاییز در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد/هیچ ممیزی دوباره‌ای به سریال وارد نشده است/بیماری تهیه‌کننده باعث تأخیر عرضه شد

عالیجناب

نمایش خانگی: وقفه مجدد در پخش خانگی سریال «عالیجناب»سام قریبیان که پیشتر درباره توزیع آن در سوم آبان خبررسانی شده بود با پرسشهایی جدی درباره آینده این سریال مواجه شده است.

مقامات دفتر نمایش خانگی ارشاد در گفتگو با سایت «نمایش خانگی» از صدور مجوز پخش هر شش قسمت «عالیجناب» خبر دادند و اینکه هیچ مشکل نظارتی برای پخش سریال وجود ندارد.

مدیر پخش «هنرنمای پارسیان» موسسه‌ای که پخش «عالیجناب» را برعهده گرفته نیز با تأیید صدور مجوزهای نظارتی از تأخیر پخش به خاطر بیماری تهیه کننده سریال سخن گفته است.

صادق یاری به سایت «نمایش خانگی» گفت: مسعود ردایی تهیه کننده «عالیجناب» به دلیل یک سری مشکلات جسمی در هفته‌های اخیر در بیمارستان بستری شده است و همین امر باعث تأخیر عرضه سریال شده است.

مدیر پخش «هنرنمای پارسیان» ادامه داد: برای عرضه قطعی سریال می بایست هماهنگی‌های لازم با مالک اصلی سریال که ردایی است انجام شود و چون ایشان فعلا دوران نقاهت را می‌گذرانند ترجیح دادیم تا مناسب شدن حالشان عرضه سریال را به تأخیر اندازیم.

صادق یاری درباره زمان قطعی عرضه «عالیجناب» بیان داشت: سریال قطعا تا آخر پاییز در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود و طی چند روز آینده و بعد از تعامل با مسعود ردایی پوسترهای تازه سریال که حاوی تاریخ توزیع باشند در شبکه خانگی پخش خواهد شد.

یاری با ردّ شنیده‌های مرتبط با ممیزی مجدد اشارات سیاسی سریال به «نمایش خانگی» گفت: به سریال هیچ ممیزی دوباره‌ای وارد نشده است. سریال از لحاظ مجوزهای صادرشده و کمیت تیراژ هیچ مشکلی ندارد و انشاءالله به زودی در شبکه خانگی عرضه خواهد شد.

آقای حیدریان! حواستان هست؟⇐ادامه گرانفروشی خودسرانه یک ویدیورسانه خاص

محمدمهدی حیدریان-مهدی یزدانی

نمایش خانگی: چندی قبل از گرانفروشی محصولات موسسه تصویردنیای هنر در نیمه دوم سال خبر دادیم؛ مسأله ای که با مخالفت اغلب شرکتهای فعال نمایش خانگی مواجه شد.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» موسسه تصویردنیای هنر کمدی «پا تو کفش من نکن» را به قیمت 6هزار تومان به بازار عرضه کرده بود؛ اتفاقی که با مخالفت موسسات هنرهای تصویری سوره، تصویردنیای هنر، گلرنگ‌رسانه و هنرنمای پارسیان مواجه شد.(اینجا و اینجا و اینجا را بخوانید)

این موسسات فعال در نمایش خانگی خودسری یک شرکت خاص در افزایش قیمت را زیر سوال برده و آن را عاملی بر ریزش مخاطب در شبکه خانگی دانسته بودند.

با این حال تصویردنیای هنر بدون توجه به مخالفت همکاران خود، فیلم تازه خویش «نقطه کور» را هم با قیمت 6 هزار تومان به بازار عرضه کرده است!

این افزایش قیمت که گلایه های مخاطبان را به دنبال داشته به طور غیرمستقیم می‌تواند عاملی باشد بر سوق دادن مخاطبان به سمت شبکه قاچاق محصولات خانگی.

آیا مدیران نمایش خانگی سازمان سینمایی برای جلوگیری از این رفتارهای خودسرانه در افزایش قیمت برنامه ای ندارند؟ البته مدیرکل نمایش خانگی ارشاد که درگیر اجرای یک تئاتر است و سرش شلوغتر از همیشه است پس باید از محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی پرسید که آیا حواسش به رفتارهای خودسرانه شبکه نمایش خانگی نیست؟

ادعای یک رسانه اصولگرا درباره ارتباط تهیه‌کننده «شهرزاد» با مدیرکل نمایش خانگی⇐بنرهای «شهرزاد» چگونه در اختیار تئاتر موزیکال «الیور توئیست» قرار گرفت؟

الیور توئیست-حسین پارسایی

نمایش خانگی: حواشی اجرای تئاتر موزیکال «الیور توئیست» توسط حسین پارسایی مدیرکل نمایش خانگی ارشاد ابتدا با واکنش روزنامه «کیهان» مواجه شد که از پارسایی گلایه کند چرا از تئاترهای مسجدی به نمایشی موزیکال رسیده است.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» حالا خبرگزاری اصولگرای «تسنیم» با اشاره به اینکه بنرهای محیطی سریال «شهرزاد» در اختیار «الیور توئیست» قرار گرفته به طرح این پرسش پرداخته که با بضاعت اندک موجود در تئاتر ایران چگونه مدیرکل نمایش خانگی ارشاد توانسته این حجم از بنرهای محیطی را برای نمایش خود در اختیار داشته باشد؟

متن گزارش «تسنیم» را بخوانید:

برای پیادگان یا سواران امروز خیابان‌های تهران، دیدن تصویر نوید محمدزاده در لباس مردمان انگلیس قرن هجدهم و نوزدهم، بر بنرهای خوش‌رنگ و لعاب شهری به امری تکراری بدل شده است. محمدزاده که ستاره اقبالش به واسطه استعداد و تلاش‌های مداومش درخشان‌تر می‌شود، قرار است در نمایش «اولیورتوئیست» حسین پارسایی روی صحنه رود. اتفاقی که تنها چند روز پس از پایان نمایش «پچ پچه‌های پشت خط نبرد» رخ خواهد داد.

اما مسئله این نیست. حتی مسئله تا بدین جای کار قیمت بلیت 140هزار تومانی هم نیست. اینکه چرا در تالار وحدت شما می‌توانید بلیت نمایشی را در نت‌برگ به قیمت 10هزار تومان خریداری کنید و در مقابل نمی‌توانید بلیت 140هزار تومانی تهیه کنید. این شناور بودن قیمت‌ها اکنون محل بحث نیست.

محل جدال در میان همان بنرهای خوش‌رنگ و لعاب رقم می‌خورد، جایی که نیازمند شفاف‌سازی برخی دستگاه‌های دولتی و البته مؤسسه‌های غیردولتی است. حال مورد ابهام کجاست؟ مورد ابهام بنرهایی است که احتمالاً قراردادش میان تیم سریال «شهرزاد» و سازمان نوسازی شهرداری تهران بسته شده است. بنرهایی که طبق تحقیقات  به مدت یک سال به تیم تبلیغاتی سریال «شهرزاد» اجاره داده شده است؛ اما عمر «شهرزاد» با حواشیش زودتر از موعد تمام شد و دیگر نیازی به حفظ بنرها نبود. با این حال خبری از لغو قرارداد هم نیست.

اما این روزها بنرهای «اولیورتوئیست» به جای «شهرزاد» در خیابان‌های تهران خودنمایی می‌کنند. ابهام کجاست؟ ابهام در رابطه حسین پارسایی و تیم «شهرزاد» است. پارسایی در بلبشو و حواشی پیرامون «شهرزاد» به خصوص مسائل غیرشفاف مالی آن حامی سریال باقی ماند. اجازه داد تا فصل دوم آن نیز ساخته شود و محمد امامی، تهیه‌کننده پرحاشیه و البته متهم مالی به سرمایه‌گذاری خود ادامه دهد.

حسین پارسایی، مدیرکل دفتر نمایش خانگی همچنین مجوز ساخت فصل سوم «شهرزاد» را نیز صادر کرده است تا امامی با خیال راحت و با فراغ بال مقدمات فصل سوم «شهرزاد» را فراهم کند. زمانی این قضیه مهم می‌شود که مشخص نیست در تغییر و تحولات وزارت ارشاد، آیا پارسایی دفترش را حفظ می‌کند یا خیر؟

حال این مهم را در کنار واگذاری فرصت تبلیغاتی شهرزاد به «اولیورتوئیست» بگذارید. ذهن مخاطب آگاه مغشوش می‌شود. این پرسش اکنون مطرح می‌شود که آیا حسین پارسایی بنرها را از مجموعه «شهرزاد» اجاره کرده است؟ آیا او هزینه‌های آن را متقبل شده است؟ آیا او تلاشی برای شفاف‌سازی آن کرده است؟ هزینه هنگفت تبلیغات شهری که جامعه تئاتری به جز چند مورد انگشت‌شمار و آن هم به لطف شخصیتی چون رضا حداد، از پسش بر نمی‌آید، در «اولیورتوئیست» چگونه تأمین شده است؟

با توجه به ابهام موجود اگر تیم «شهرزاد» فرصت تبلیغاتی خود را به شکل رایگان در اختیار حسین پارسایی قرار داده باشد، مصداق بارز تخلف مالی – برای مثال ارتشاء – نخواهد بود؟

عامل تعطیلی «تاینی موویز» شناسایی شد⇔آیا امکان قانونی شدن «تاینی موویز» وجود ندارد؟

تاینی موویز

نمایش خانگی: بالاخره یک ماه و اندی بعد از تعطیلی سامانه غیرمجاز «تاینی موویز» که در کنار عرضه نسخه‌های زیرنویس به دوبله و عرضه نسخه‌های دوبله شده آثار مطرح خارجی هم می پرداخت عامل اصلی این تعطیلی شناسایی شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» مهدی یزدانی مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری در میانه آبان و در حاشیه امحاء 5 میلیون لوح فشرده غیرمجاز، کمیته صیانت از محصولات فرهنگی را عامل تعطیلی این سامانه دانست.

مهدی یزدانی با اشاره به اينكه ستاد صيانت از محصولات فرهنگي- هنري، مرجع شكايت از سايت تايني موويز بوده است گفت: ستاد صيانت با تكثير و عرضه غيرمجاز آثار سينمايي و سمعي و بصري، چه به صورت فيزيكي و چه در فضاي مجازي، با همكاري پليس فتا و قوه قضائيه با هرگونه عرضه غيرقانوني محصولات فرهنگي برخورد مي‌كند. شکایت از سامانه مذکور هم به خاطر شکایت ستاد صیانت بود.

اینکه ستاد صیانت از محصولات فرهنگی-هنری، برای احقاق حق تولیدکنندگان هم که شده در کنار پیگیری قاچاقچیان میدانی، قاچاقچیان مجازی را هم از میدان به در کند فی نفسه اتفاق مثبتی است.

اما پرسشی هم پیش‌روی مخاطبان سامانه‌هایی مانند «تاینی موویز» وجود دارد و آن هم اینکه آیا امکان این وجود نداشت شرایط را برای قانونی شدن فعالیت چنین سامانه هایی فراهم کرد؟ یعنی در کنار تعلیق فعالیتها به خاطر غیرمجاز بودن از آنها خواست که اگر علاقه به فعالیت در بازار ویدیوی درخواستی داخلی دارند با کسب مجوز از موسسه رسانه های تصویری فعالیت خود را پیش ببرند؟