کدخبر : 5200
سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
یک دیدگاه

تکرار مکررات در محفلی با حضور حداقلی فعالان نمایش خانگی⇐آقای یزدانی! یعنی نمیدانید قاچاق مجازی از کجا آب می‌خورد؟

مهدی یزدانی-موسسه رسانه های تصویری

نمایش خانگی: علیرغم همه تلاشهایی که برای کنترل قاچاقچیان فیزیکی محصولات سمعی-بصری شده اما رشد روزافزون سامانه‌های مجازی و عدم مقابله جدی با آنها سبب‌ساز آن گشته که همچنان سود اصلی شبکه خانگی را قاچاقچیان ببرند و نه فعالان این حیطه.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی»، این موضوعی بود که در همایش ساماندهی عرضه محصولات فرهنگی هم مطرح شد اما متأسفانه راهکاری برای برطرف کردن آن اندیشیده نشد.

همایش ساماندهی عرضه محصولات فرهنگی با حضور مهدی یزدانی دبیرکل ستاد صیانت و مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری و حضور حداقلی فعالان ویدیورسانه برگزار شد. حسین حاجی بیگی و صادق یاری از مدیران شرکتهای فعال و پویای «هنراول» و «سرورسانه پارسیان» تنها نمایندگان شرکتهای فعال خانگی بودند و کنار آنها نادر معماری و سیروس ذوالفقاری مدیران شرکتهای ویدیورسانه «کیمیانما» و «تدبیر و امید ماندگار» که در زمره شرکتهای کم کار حیطه خانگی هستند، حاضر شده بودند!!

جالب و عجیب اینجاست که به جای استفاده از همان اقلیت فعال نمایش خانگی به عنوان سخنران، این نادر معماری بود که در این همایش به سخنرانی پرداخت و هرچند به گله از قاچاق در شبکه خانگی پرداخت ولی باز هم درباره ریشه های قاچاق و چگونگی رفع آن که در گروی همکاری مستقیم وزارت ارتباطات است حرفی به میان نیاورد.

یعنی موسسه رسانه های تصویری که مدیرش دبیر کمیته صیانت است حتی آمار شرکتهای فعال شبکه خانگی را ندارد که همایشی مهم با موضوع قاچاق با حضور اقلیت برگزار میشود؟؟ از آن گذشته فلسفه برگزار کردن چنین همایشهایی وقتی به هیچ نتیجه قطعی درباره رفع مشکل قاچاق مجازی نمیرسد چه فایده ای دارد؟ آقای یزدانی! یعنی هنوز نمی دانید که ریشه قاچاق محصولات فرهنگی در فضای مجازی کجاست؟ و سود اصلی قاچاق به جیب چه کسانی میرود؟

Likesتکرار مکررات در محفلی با حضور حداقلی فعالان نمایش خانگی⇐آقای یزدانی! یعنی نمیدانید قاچاق مجازی از کجا آب می‌خورد؟(0)Dislikesتکرار مکررات در محفلی با حضور حداقلی فعالان نمایش خانگی⇐آقای یزدانی! یعنی نمیدانید قاچاق مجازی از کجا آب می‌خورد؟(0)
امتیاز:
(0) (0)
اشتراک گذاری:
پیوند کوتاه:
http://www.namayeshkhanegi.ir/?p=5200
مطالب مرتبط
فیلم کودک «مبارزان کوچک» به شبکه خانگی آمد+عکس
انتقاد خالق «سربداران» از حملات اخیر رسانه ملی به محصولات پرمخاطب شبکه خانگی⇐شگفت‌انگیز است که رسانه ملی، بخشی ویژه از آنتن‌ا‌ش را به مسابقات قمارگونه داده‌ و به شبکه خانگی که سریال‌سازی مخاطب‌پسند را رونق داده، حمله می‌کند!!/واقعیت آن است که همکاری چهره‌های مطرح با سریالهای خانگی، زنگ خطر را برای رسانه ملی به صدا درآورده!!/چرا رسانه ملی به‌جای ارتقای سطح کیفی آثارش تلاش می‌کند با نقد سریالهای خانگی اسباب کمتر دیده شدن آنها را فراهم آورد؟؟/صداوسیما ممیزی را برای ارشاد بگذارد و همّ و غمش را بر استفاده از کارکشتگان و تولید محصولات متفاوت کند و پاسخگوی مخاطبانی باشد که سهمی هنگفت از بیت‌المال‌شان به صداوسیما می‌رسد!!
استقبال کودکان از قسمت دهم «بالشها»+عکس
قسمت پنجم «سیزده شمالی» با افزایش زمان آمد+عکس
یک تهیه‌کننده سینما در واکنش به حمله رسانه ملی به شبکه خانگی بیان داشت⇐تلویزیون به جای زدن شبکه خانگی بهتر است کیفیت  سریالهایش را افزایش بدهد/رونق تولید در شبکه خانگی این واهمه را در دل مدیران تلویزیون ایجاد کرده که مبادا در آینده نزدیک هیچ اسپانسری برایشان نماند/وقتی تلویزیون سریالهای غیرواقعی، تصنعی و کسالت‌آور تولید می‌کند معلوم است که مخاطب به سمت شبکه خانگی می‌رود/باید خوشحال بود که مخاطب ایرانی به‌جای سریالهای ماهواره‌ای، محصولات شبکه خانگی را می‌بیند
نظرات بازدید کنندگان
  1. قیمت یکسان فیلمهای با درجات مختلف باعث میشه مردم به سمت نسخه ها قاچاق برن آخه زرد هم سه تومن عشقولانس هم سه تومن !!!!بی انصافیه بخدا

    Likes(0)Dislikes(0)
دیدگاه شما