خانه بلاگ صفحه 85

نقشه خطرناک آقایی در “آقازاده۲۱”+عکس

آقازاده۲۱
آقازاده۲۱

نمایش خانگی: بیست و یکمین قسمت سریال “آقازاده” ساخته بهرنگ توفیقی از طریق هنراول وارد شبکه نمایش خانگی شد.

امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ، روزبه معینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی و محمدحسین لطیفی بازیگران سریالند.

داستان سریال درباره حامد است که در شب عروسی‌اش پس از دستگیری نیما، واقعیتی هولناک برایش آشکار می‌شود.

در قسمت بیست و یکم “آقازاده” در حالی که بهرامی درگیر دادگاه های بحری و حامد در پی تکمیل پرونده است، نیما(امیر آقایی) در زندان به نقشه جدید و خطرناکی فکر می‌کند…

آقازاده۲۱
آقازاده۲۱

حبیب اسماعیلی تهیه‌کننده سینما مطرح کرد⇐ چرا انحصار و قدرت اکران آنلاین تنها براي دو پلتفرم نماوا و فيليمو است؟/چرا نبايد چندين پلتفرم آنلاین همزمان با هم توان رقابت داشته باشند؟/چرا هیچ نظارتی برای راستی‌آزمایی ميزان فروش فيلم‌ها در این سامانه‌ها وجود ندارد؟/چرا فیلمهایی که به امانت دست این سامانه‌هاست بلافاصله بعد از عرضه، قاچاق می‌شود؟

حبیب اسماعیلی

نمایش خانگی: انحصار در بازار اکران آنلاین محصولات تصویری و منتهی شدن همه راهها به دو سامانه فیلمیو-نماوا باعث شده از یک طرف حق رایت آثار سینمایی بالا نرود و از طرف دیگر مشکل قاچاق سریع فیلمها پس از اکران آنلاین، حل نشود!

حبيب اسماعيلي، تهيه‌كننده سينما با اشاره به قوت و ضعفهای این سامانه‌ها به اعتماد مي‌گويد: نه تنها هيچ مخالفتي با فعاليت شبكه‌هاي آنلاين نمايشي ندارم كه معتقدم ما نمي‌توانيم جلوي تكنولوژي را بگيريم كمااينكه چنين شكل نمايشي از سال‌ها قبل در تمام دنيا باب بوده ولي متاسفانه در ايران افتتاح اين شبكه با تعطيلي سينماها و شيوع بيماري كرونا همراه بود كه اين ضرب‌الاجل باعث شد بدون برنامه‌ريزي از پيش تعيين شده اين شبكه‌ها آغاز به كار كنند و همين خود اشكالاتي را به وجود آورد.

اسماعيلي ادامه داد: راه‌اندازي چنين فضايي به خودي خود كمك بزرگي به بعضي فيلم‌هاست كه يا اصلا فرصت نمايش براي‌شان فراهم نمي‌شد (به فرض باز بودن سينماها) يا اگر در سينماها نمايش داده مي‌شدند فروش قابل توجهي نداشتند. ضمن اينكه چنين اكراني براي آن دست از مخاطباني كه با سينما رفتن رابطه خوبي نداشتند هم بسيار مناسب است.

اين تهيه‌كننده در ادامه صحبتش به آسيب‌شناسي اين حوزه پخش فيلم مي‌پردازد و در پاسخ به اين سوال كه آيا عرضه گسترده فيلم‌ها در دو پلتفرم خاص و قدرت‌نمايي دو سامانه نمايشي كه بيشتر شكل و شمايل انحصاري به خود مي‌گيرد مناسب است،مي‌گويد: با اينكه تاكنون به عنوان تهيه‌كننده با اين دو پلتفرم كار نكرده‌ام اما از اكثر دوستان فيلمساز شنيده‌ام كه از چند جنبه با اين دو سامانه به مشكل برخورده‌اند؛ اول اينكه ميزان فروش فيلم‌ها از جانب اين سامانه‌ها شفاف اعلام نمي‌شود و هیچ ناظری برای راستی‌آزمایی آمارهای این سامانه‌ها وجود ندارد و اصلا معلوم نيست محاسبات آنها چگونه و بر چه مبنايي است؟ و ميزان عضويت در آنها چگونه است؟ چرا هیچ نظارتی برای راستی‌آزمایی ميزان فروش فيلم‌ها در این سامانه‌ها وجود ندارد؟ نكته اساسي و كليدي ديگر مساله قاچاق فيلم‌هاست كه در فاصله كمي از نمايش آنلاين به صورت گسترده و غيرقانوني به دست مخاطب مي‌رسد. وقتي مالي را به شخصي يا سازماني امانت مي‌دهند بايد به هر نحوي كه شده آن سازمان يا شخص از مال مراقبت و محافظت كند.

اسماعیلی افزود: اين مساله مثل اين است كه ما خانه و اموال‌مان را در اختيار شخصي قرار دهيم و بابتش پول هزينه كنيم تا از آنها مراقبت كند اما او بي‌توجهي كرده و تمام اموال و خانه توسط دزد به سرقت برده شود كه در اين صورت اصلا براي چه بابت نگهداري سرمايه‌مان هزينه كرديم.

به گفته مديرعامل رسانه فيلمسازان وقتي سيستم آنلاين راه‌اندازي مي‌شود بايد به امنيت آن توجه شود: همان زمان كه پخش فيلم به صورت دي‌وي‌دي يا سي‌دي در اختيار مردم قرار مي‌گرفت با اينكه بازار قاچاق فيلم بسيار گرم بود اما سينماگران و مسوولان مربوطه با عاملان قاچاق فيلم‌ها به ‌شدت برخورد كردند اما الان وضعيت كاملا فرق كرده و فيلم‌ها به محض نمايش روي پلتفرم‌ها به صورت عمده در فضاي مجازي يا شبكه‌هاي ماهواره‌اي قاچاق مي‌شود و اين در درازمدت بسيار آسيب زننده است. سال‌ها قبل وقتي فيلمي در سينماها اكران مي‌شد بعضي از صاحبان فيلم‌ها چون فيلم‌شان فروش آنچناني نمي‌كرد در فاصله كمي محصول‌شان را به شبكه نمايش خانگي عرضه مي‌كردند و  اين شبهه بين مردم به وجود آمده بود كه به سينما نروند و فيلم را در شبكه نمايش خانگي ببينند. در حال حاضر بحث قاچاق فيلم هم حالتي را به وجود آورده كه مخاطب با خود مي‌گويد وقتي فيلم‌ها به فاصله كمي از اكران آنلاين قاچاق مي‌شود چرا 20 هزار تومان خرج كنيم، صبر كنيم آخر شب فيلم قاچاق شده را از شبكه‌هاي ماهواره‌اي يا فضاي مجازي ببينيم كه به نظر من راه بسيار اشتباهي است.

اسماعيلي با بيان اينكه اگر فيلم‌ها به شبكه‌هاي پخش آنلاين فروخته شود ديگر سرنوشت آنها براي سينماگران به مساله‌اي حاد تبديل نمي‌شود، پيشنهاد مي‌دهد: جدي گرفتن بحث پيش فروش فيلم‌ها در سامانه‌هاي وي‌اودي بسيار كمك‌كننده است، درست مثل سابق كه شبكه نمايش خانگي فيلم را از صاحبان آثار مي‌خريد و اين باعث مي‌شد هم براي فيلم تبليغ كند، هم از آن محافظت كند و هم به بهترين نحو به مخاطب عرضه كند و يك چنين محافظتي باعث مي‌شد، نزديك به يك ميليون نسخه فيلم‌ها در شبكه نمايش خانگي به فروش برسد. ميليارد‌ها تومان هزينه راه‌اندازي اين سامانه‌ها شده آيا نبايد صاحبان اين سرويس‌ها رسم امانتداري صاحبان فيلم را به جا بياورند

او در بخش ديگري از صحبت خود بار ديگر راه‌اندازي سيستم نمايشي آنلاين را مناسب و ضروري براي سينماي ايران مي‌داند و مي‌گويد:اگرچه سينما رفتن براي بعضي خانواده‌ها تفريح و سرگرمي است ولي پس‌فردا روزي كه سينماها باز شود؛ سينماهاي آنلاين راه خود را مي‌تواند ادامه دهد به شرطي كه رسم امانتداري در اين درگاه‌ها محفوظ بماند.

اين تهيه‌كننده سينما با بيان اينكه خودتان ملاحظه كنيد كه در اين شرايط هيچ فيلم پرفروشي رغبت نمايش در سينماي آنلاين را نداشته به اين نكته اشاره مي‌كند كه قطعا قبل از توسعه چنين شبكه‌اي بايد جلوي خسارت وارده به سرمايه‌گذاران گرفته شود.

او در بخش ديگري از صحبت خود به بحث انحصار در شبكه‌هاي نمايشي مي‌پردازد و مي‌گويد: با انحصار در هر زمينه‌اي مخالفم از مطبوعات گرفته تا سينماداري و پخش فيلم و… انحصار فساد به وجود مي‌آورد اصلا در دنيا كمپين‌هايي وجود دارد براي مقابله با انحصار تا با اين پديده شوم برخورد كنند.

اسماعيلي به نكته جالبي اشاره مي‌كند و آن اينكه تا وقتي سالن‌هاي سينماها باز بود، بحث‌هاي زيادي راجع به انحصار و چگونگي نمايش فيلم‌ها مطرح بود حالا كه از مشكلات اين حوزه خبري نيست، بحث انحصار به شبكه نمايش خانگي كشيده شده: به عقيده من همه اين موضوع از آنجايي ناشي مي‌شود كه ما كشوري هستيم با آدم‌هاي طمعكار كه به حد وسط قانع نيستيم. همه‌ چيز را براي خودمان مي‌خواهيم. بارها و بارها از بعضي‌ها شنيده‌ام كه مي‌گفتند، سينماي ايران نياز به پخش‌كننده‌هاي متعدد ندارد و فقط دو پخش‌كننده براي فيلم‌ها كافي است خب چنين نظري از يك نگاه عقب افتاده و دگم ناشي مي‌شود وگرنه وقتي رقابت سالم باشد هر كسي به اندازه توانايي و استعداد خود كار مي‌كند و نبايد جلوي توانايي آدم‌ها را گرفت. اينكه پله‌ها و پل‌ها را خراب كنيم تا ديگران نتوانند كار كنند به نظر من روش خودخواهانه‌اي است و من بروز اين نگاه‌هاي انحصارگرايانه را به گردن دولت مي‌اندازم كه جلوي آدم‌هاي انحصارطلب را نمي‌گيرد و با آنها برخورد لازم نمي‌كند وگرنه در چنين شرايطي چرا نبايد چندين پلتفرم همزمان با هم توان رقابت داشته باشند و انحصار و قدرت تنها براي دو پلتفرم نماوا و فيليمو وجود داشته باشد. اگر فرصت كار به يك اندازه براي همه باشد اين هم سلامت كار را تضمين مي‌كند و هم رونق بيشتري به كسب‌وكار مي‌دهد و هم باعث رقابت در كار مي‌شود.

او تاکید کرد:  سرمايه‌گذارهايي كه در اين شرايط سرمايه خود را وسط مي‌گذارند و فيلم‌ها را در سينما آنلاين اكران مي‌كنند نبايد مظلوم واقع شوند و بايد از آنها حمايت شود ولي اگر وضعيت به سمتي برود كه از يك ‌سو قاچاق فيلم و از سوي ديگر انحصار در اين شبكه‌ها بيداد كند ديگر تهيه‌كننده‌ها و سرمايه‌گذارها رغبت نمي‌كنند فيلم‌شان در اين سامانه و به اين شكل به حراج گذاشته شود و با خود فكر مي‌كند اگر روي ملك يا خريد طلا سرمايه‌گذاري مي‌كردند بيشتر به نفع‌شان بود و بازگشت مالي بيشتري هم براي‌شان داشت تا اينكه روي فيلمي هزينه كنند كه در فاصله دو ساعت تمام سرمايه به حراج مي‌رود. بياييم با ايجاد فضاي سالم در كار مملكت را به سمت دلالي و روزمرّگي سوق ندهيم و كاري نكنيم همه ‌چيز با ملاك پول ارزيابي شود بلكه ديدگاه هنرمندانه هم در كشور بايد وجود داشته باشد.

 

کارگردان سریال خانگی “دل” متذکر شد⇐کسانی‌که توصیه می‌کنند سریالها متوقف شود، آیا تمهیدی برای معیشت فعالان این حرفه در نظر گرفته‌اند؟/دولتمردان که هیچ مسئولیتی جز توصیه به زدن ماسک ندارند، که آن را هم باید خودمان خریداری کنیم!!/عموم هنرمندان چاره‌ای ندارند جز اینکه برای گذران زندگی و معیشتشان در این شرایط هولناک جان خودشان را به خطر بیندازند و کار کنند!!

منوچهر+هادی
منوچهر+هادی

نمایش خانگی: افزایش شیوع کرونا از یک سو با افزایش موارد مبتلایان به کرونا سرصحنه فیلمها و سریالها مواجه شده و از سوی دیگر فقدان حمایتهای معیشتی از فعالان سینما و شبکه خانگی باعث شده چاره ای نداشته باشند جز ادامه کار حتی در دوران قرمز کرونا.
به گزارش نمایش خانگی منوچهر هادی کارگردان سریالهای «دل» و «عاشقانه» که این روزها مشغول ساخت سریال «گیسو» برای شبکه نمایش خانگی است ـ در یادداشتی نوشته است: از گوشه و کنار صحبت از تعطیلی پروژه‌های سینمایی، نمایش خانگی و تلویزیونی می‌شود، به بهانه دلسوزی و نگرانی برای اهالی فیلم و سریال؛ کسانی‌که توصیه می‌کنند سریال ها متوقف شود، آیا تمهیدی برای معیشت اهالی سینما و … هم در نظر گرفته‌اند؟
این کارگردان ادامه داد: فکر می‌کنید ما نگران جان و سلامتی خود نیستیم؟ آیا از سینماگران اگر کسی مبتلا به کرونا شده و یا از دنیا رفته او را به زور سرکار آورده‌اند یا تهدید شده‌اند؟ همه این عزیزان عقل و شعور دارند و به خواست و میل خودشان هست که کار می‌کنند و اکثر آن ها مجبورند برای گذران زندگی و معیشتشان در این شرایط هولناک جان خودشان را به خطر بیندازند و کار کنند.
هادی در ادامه آورده است: عزیران دلسوز! اول مسایل مالی هنرمندان حوزه تصویر را حل کنید بعد پیشنهاد تعطیلی پروژه‌ها را بدهید؛ البته که این وظیفه دولت و مسئولان است، ولی از آنجا که ایشان هیچ مسئولیتی جز توصیه به زدن ماسک ندارند، که آن را هم باید خودمان خریداری کنیم بی خیالشان می‌شویم، یعنی شده‌ایم، مدت‌هاست. پس ما را به حال خودمان بگذارید، اگر هم عمرمان به دنیا نبود، نبود مگر مهم است؟
این کارگردان تاکید کرد: توصیه من در این شرایط این است که همه ما باید موارد بهداشتی را رعایت کنیم و به کار و حرفه خودمان ادامه بدهیم، مگر کسانی که نیاز مالی ندارند و کار نکردنشان باعث بیکاری جماعتی نمی‌شود. ظاهرا باید با این شرایط زندگی کرد. به امید ریشه کن شدن این بیماری منحوس و سلامتی همه انسان‌های مبتلا به کرونا. خدا حافظمان باشد.

حسین فرحبخش تاکید کرد⇐گلایه‌های سینماگران از انحصار شکل گرفته در قیمت‌گذاری آثار در اکران آنلاین به‌حق است!/دولت باید دیگر پلتفرم‌ها را هم تقویت کند تا انحصار از دست این دو «وی‌او‌دی» خاص خارج شود!

حسین فرحبخش

نمایش خانگی: تعطیلی ادامه‌دار سینما تنها مجال عرضه آثار سینمایی را اکران آنلاین قرار داده و اکران آنلاین هم به‌خاطر قاچاق گسترده و انحصاری که در عرصه خرید رایت آثار وجود دارد به سوددهی چندانی نرسیده است؛ این امر با انتقاد فراوان سینماگران مواجه است.

به گزارش نمایش خانگی، محمدحسین فرح‌بخش تهیه‌کننده سینما در گفتگو با ایلنا گفت: سینمای ایران در شرایطی است که به خاطر ویروس کرونا سالن‌های سینما یا تعطیل هستند و یا اگر هم تعطیل نباشند صداوسیما طوری خبر می‌دهد که انگار تعطیل است. در این شرایط کسی از سینماها استقبال نمی‌کند در حالیکه سینما یکی از مکان‌های بی‌خطر به لحاظ شیوع ویروس کرونا است.

فرحبخش ادامه داد: در چنین شرایطی اکران آنلاین یک فرصت است که می‌تواند بخشی از خسارت‌های فیلم‌ها را جبران کند اما در شرایط عادی که سینماها ظرفیت جذب مخاطب را دارند و با فرض تمام شدن ویروس کرونا باید برای اکران آنلاین فکر کرد و برای ادامه فعالیت آن برنامه‌ریزی کرد. اگر برای اکران آنلاین برنامه ریزی نکنیم بعد از ریشه‌کن شدن کرونا، به سینما آسیب خواهد زد.

وی با اشاره به وجود انحصار اکران آنلاین که در اختیار دو پلتفرم است، گفت: پلتفرم‌های زیادی برای پخش آثار سینمایی وجود دارد اما برای خرید و پخش آثار پیش قدم نمی‌شوند. به قول شعری: گر گدا کاهل بود تقصیر صاحب خانه چیست؟ وقتی به غیر از این دو پلتفرم مطرح بقیه برای خرید و اکران جلو نمی‌آیند، طبیعی است که خودبه‌خود انحصار شکل بگیرد. اگر بخواهم در مقیاس سالن‌های سینما مثال بزنم، پلتفرم‌هایی مثل نماوا و فیلیمو مثل پردیس کورش هستند در مقابل یک سالن سینما در یکی از شهرستان‌های کم جمعیت. هر دو سالن سینما هستند، اما ظرفیت جذب مخاطب کورش کجا و بقیه سینماها کجا.

این تهیه‌کننده تاکید کرد: سینماگران نسبت به انحصاری که شکل گرفته و نحوه قیمت‌گذاری پلتفرم‌ها هم حق دارند و درست می‌گویند. دولت باید دیگر پلتفرم‌ها را هم تقویت کند تا بازار انحصار از دست این دو «وی‌او‌دی» خارج شود. وقتی تنوع پلتفرم‌ها وجود داشته باشد آنوقت عرصه رقابت هم بالا می‌رود و خدماتی که ارائه می‌دهند هم بهتر خواهد شد. 

تهیه‌کنده «زنها فرشته‌اند۲» با اشاره به اکران آنلاین این فیلم گفت: «زنها فرشته‌اند۲» در شرایط عادی یک فیلم ۱۵ میلیاردی بود و می‌توانست در گیشه فروش بسیار بالایی داشته باشد ولی با شرایط فعلی چاره‌ای جز اکران آنلاین نداشتیم که باز هم در این شرایط جزو چهار فیلم پرفروش آنلاین بود. در شرایط عادی قطعا به این زودی فیلم را برای پخش در اکران آنلاین به پلتفرم‌ها نمی‌دادم.

کارگردان «زندگی خصوصی» در پایان گفت: اکران آنلاین برای هفتاد درصد تولید سینمای ایران فرصت مناسبی است. یکسری از فیلم‌ها هستند که وقتی اکران عمومی می‌شوند برای سالن‌های سینما فقط ضرر به همراه دارند‌ ولی اکران آنلاین برای این دست فیلم‌ها می‌تواند خیلی مفید باشد. به نظرم باید بعد از کرونا این دسته‌بندی و تقسیم‌بندی فیلم‌ها برای اکران سینماها و اکران آنلاین شکل بگیرد. البته این به معنای دخالت دولت نیست. دولت نباید در این زمینه‌ها دخالت کند. دولت تنها باید زیرساخت‌های مناسب رشد پلتفرم‌ها و گسترش پهنای باند اینترنت را فراهم کند تا شاهد رقابت عادلانه در «وی‌او‌دی‌»ها باشیم. 

فرار امیر آقایی در “آقازاده۲۰”+عکس

آقازاده(۲۰)
آقازاده(۲۰)

نمایش خانگی: بیستمین قسمت سریال “آقازاده” ساخته بهرنگ توفیقی از طریق هنراول وارد شبکه نمایش خانگی شد.

امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ، روزبه معینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی و محمدحسین لطیفی بازیگران سریالند.

داستان سریال درباره حامد است که در شب عروسی‌اش پس از دستگیری نیما، واقعیتی هولناک برایش آشکار می‌شود.

در قسمت بیستم سریال “آقازاده” حامد برای دریافت حکم دستگیری نیما، نزد بازپرس می‌رود. بهرامی نیما را خبردار می‌کند، نیما هم تصمیم به فرار می‌گیرد اما…

 

آقازاده(۲۰)
آقازاده(۲۰)

فیلم پشت‌خط‌مانده شهرداری به شبکه خانگی رسید+عکس

ایستگاه+اتمسفر
ایستگاه+اتمسفر

نمایش خانگی: فیلم “ایستگاه اتمسفر”مهدی جعفری از طریق هنراول وارد شبکه نمایش خانگی شد.

محسن کیایی، رویا افشار، آناهیتا افشار، سوگل قلاتیان، بابک بهشاد، رها خدایاری، ژاله صامتی و شاهرخ فروتنیان بازیگران فیلمند.

“ایستگاه اتمسفر” که با حمایت تصویرشهرِ شهرداری تولید شده از جمله آثاریست که بعد از مدتها مهجوریت و پشت خط اکران ماندن، سرانجام از اکران آنلاین سربرآورد.

روایتگر داستان زندگی زوج جوانی به اسم «مرجان» و «وحید» است که هشت ماهی میشود طلاق گرفته‌اند اما به دلایل خاصی مجبورند به زندگی در کنار هم ادامه دهند. در این میان مرجان که تصمیم به مهاجرت دارد، تمام تلاشش را برای گرفتن اقامت میکند اما …

ایستگاه+اتمسفر
ایستگاه+اتمسفر

انتقادات جواد نوروزبیگی از بلاتکلیفی پنج ماهه در زعامت سریالهای خانگی⇐حدود پنج‌ماه است که هیچ مجوزی برای تولید سریال در شبکه خانگی صادر نشده!/انگاری قرار است شبکه نمایش خانگی و تولید سریال را ازبین ببرند!/بزرگ شدن شبکه خانگی در برابر تلویزیون عاملی شده برای از بین بردن آن!

جواد نوروزبیگی

نمایش خانگی: به نظر میرسد بلاتکلیفی پنج ماهه در زعامت سریالهای خانگی که منجر شده به بیکاری بسیاری از فعالان این حیطه تا تغییر دولت ادامه داشته باشد.

ساختار دولتی فعلی سینما که کلا دربرابر ساترا در لاک تدافعی فرورفته ترجیح داده حواسش به صرف بودجه برای جشنواره های مختلف باشد مبادا حق العمل مدیران و معاونان و مشاوران باکفایت(!!) این رویدادها پایمال شود.

جواد نوروزبیگی از تهیه کنندگان فعال سینما با انتقاد از بلاتکلیفی در زعامت شبکه خانگی به صبحنو گفت: به‌نظرم انگار قرار بوده شبکه نمایش خانگی و تولید سریال برای آنجا را ازبین ببرند که تکلیف را روشن نمیکنند. عملا هم درحال رسیدن به همین مرحله هستیم. در ابتدا گفتند سه ماه اما الان شاهدیم که ساترا و ارشاد کوچک‌ترین اقدامی برای اعطای مجوز به پروژه‌ها نمی‌کنند. رسما هیچ حرکتی نمی‌کنند.

نوروزبیگی ادامه داد: هیچ اقدامی برای اعطای مجوز ساخت به سریال‌های متقاضی انجام نمیشود. حتی سایت‌شان باز نیست که بگوییم دارد اتفاقاتی می‌افتد. هیچ دورنمایی ترسیم نشده که بدانیم بالاخره کی این مساله حل می‌شود. الان حدود پنج‌ماه است که هیچ مجوزی برای تولید سریال در شبکه نمایش خانگی صادر نشده است. واقعا عجیب است در این شرایط کرونا که شبکه نمایش خانگی می‌تواند کمکی برای مردم باشد، فدای این دعواها شده است.

نوروزبیگی درباره ریشه دعوا بر سر زعامت شبکه خانگی گفت: به نظر من شبکه نمایش خانگی درحال بزرگ شدن در مقابل تلویزیون بود و عده‌ای تصمیم گرفتند از بین برود. سریال‌های شبکه نمایش خانگی باوجود این که می‌توان انتقادهایی به آن‌ها وارد کرد اما لااقل درمقابل محصولات شبکه‌های فارسی‌زبان ماهواره قرار گرفت و توانست مخاطب را از آن‌ها دور کند.

نوروزبیگی تاکید کرد: این مشکل تا ابد باقی نمی‌ماند. اما اینکه در این شرایط کرونا که قرار است مردم در خانه بمانند و تماشای سریال می‌تواند کمکی به این جریان باشد، جلوی صدور مجوز ساخت گرفته شده واقعا اشتباه است! آخر کدام عقل سلیمی این کار را می‌کند؟؟؟ برخی از کشورهای دیگر محصولات مارا خریداری می‌کنند آن‌وقت در کشور خودمان با این وضعیت روبه‌روایم. ضمنا یادمان نرود انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است و باید در پی حضور حداکثری مردم باشیم. سهولت در امر فرهنگی یکی از کمترین کارهایی است که به حضور پرشور در انتخابات کمک می‌کند. تماشای محصولات فرهنگی به آرامش مردم کمک می‌کند؛ نباید این آرامش را سلب کنیم.

 

این تهیه کننده با رد شایعات مربوط به حساسیت پروژه های در صف مجوز اظهار داشت: هیچ حساسیتی وجود ندارد. ما خودمان بهترین ممیز هستیم و بعد از این همه سال فهمیده‌ایم سریال را چطور بسازیم. متاسفانه نگاه خیراندیشی وجود نداشت که در این اوضاع کرونا به فکر مردم باشد. آن‌سوی ماجرا را هم باید در نظر بگیریم. تعداد زیادی سینماگر وجود دارد که بالاخره باید کار بکنند تا بتوانند برای خانواده پول دربیاورند. باید به فکر آن‌ها هم باشیم.

“گیلدا”ی تله‌تئاترگونه در شبکه خانگی+عکس

گیلدا
گیلدا

نمایش خانگی: فیلم “گیلدا”ی کیوان علیمحمدی-امید بنکدار از طریق هنراول به شبکه خانگی عرضه شد.

“گیلدا” که بیشتر شبیه به تله‌تئاتر است از حضور مهناز افشار در چندین نقش مختلف سود می‌برد.

مهناز افشار، حامد کمیلی، سیاوش مفیدی، هادی حجازی فر، حمیدرضا پگاه، رضا شفیعی جم، مرتضی اسماعیل کاشی، سعید چنگیزیان و فرخ نعمتی بازیگران “گیلدا” هستند.

این فیلم ماجرای زنی به نام گیلدا را روایت میکند که صاحب رستورانی به نام سپید است. او در یک از شبها اتفاقی برایش می‌افتد که سیاه‌ترین شب زندگی اش می شود و برای نجات زندگیش تا صبح فرصت دارد…

 

گیلدا
گیلدا

اعترافات راضیه در “آقازاده۱۹”+عکس

آقازاده(۱۹)
آقازاده(۱۹)

نمایش خانگی: نوزدهمین قسمت سریال “آقازاده” ساخته بهرنگ توفیقی از طریق هنراول وارد شبکه نمایش خانگی شد.

امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ، روزبه معینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی و محمدحسین لطیفی بازیگران سریالند.

داستان سریال درباره حامد است که در شب عروسی‌اش پس از دستگیری نیما، واقعیتی هولناک برایش آشکار می‌شود.

در نوزدهمین قسمت سریال آقازاده، حامد با اعتراف گرفتن از راضیه، پرونده نیما را کامل تر می کند. همزمان بهرامی از اعترافات راضیه با خبر می شود و…

آقازاده(۱۹)
آقازاده(۱۹)

حامد فیضی دیزجی؛ الگویی برای توانمندی و خلاقیت در صنعت سینما

نمایش خانگی/ سعید دلاوری(مدیر تولید): با گذشت سال‌ها از آغاز همکاری با حامد فیضی دیزجی، نمی‌توانم جلوی تعجب خود را از توانایی‌های فوق‌العاده او بگیرم. حامد فیضی، نه تنها یک تهیه‌کننده حرفه‌ای و موفق، بلکه نمادی از استعداد و خلاقیت در صنعت سینما است که با ارائه آثاری بی‌نظیر، مخاطبان فراوانی را به خود جلب کرده است.
از او یاد می‌کنم که اولین بار با هم در پروژه‌ای بزرگ و چالشی همکاری کردیم. از آن لحظه، من به قدرت تصمیم‌گیری و اجرایی حامد فیضی اعتقاد داشتم. او با دقت و تمرکز بی‌نظیر، توانسته‌ است ایده‌های بزرگ خود را به آثاری هنری تبدیل کند که همواره در صحنه سینمایی ایران جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند.

همچنین، یادم هست که در یکی از پروژه‌های سینمایی، حامد فیضی با موقعیت‌های بحرانی و دشواری‌های فراوانی روبرو شد اما او با ایستادگی و اراده‌ی قوی، توانسته است این مشکلات را به نوآوری هایی تبدیل کند که باعث بالارفتن مرزهای هنر و خلاقیت در ایران شد.
حامد فیضی با تمرکز بر جزئیات، همواره از خلاقیت و انعطاف‌پذیری خود برای بهترین بهره‌وری در پروژه‌های سینمایی استفاده کرده است. او با بهره‌گیری از منابع موجود، توانسته است آثاری منحصر به فرد و خلاقانه را به ارمغان آورده و جایگاهی برجسته در جامعه سینمایی ایران به دست آورد.
حامد فیضی با داشتن نگرشی پویا و خلاقانه، به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان استثنایی در دنیای سینما شناخته می‌شود. او با مدیریت منابع، ارتقاء هنر و تولید آثار خلاقانه، به یک افسانه در صنعت سینما تبدیل شده است که نامش همیشه در صحنه‌های برجسته هنری ایران به یاد می‌ماند.

الگویی برای توانمندی و خلاقیت در صنعت سینما
حامد فیضی دیزجی؛ الگویی برای توانمندی و خلاقیت در صنعت سینما

از جمله پروژه‌های برجسته حامد فیضی می‌توان به فیلم‌های “پوزیتیوهای فراموش شده”، “یک قدم تا خدا”، “پوست موز” و … اشاره کرد که هرکدام با موفقیت‌های بزرگی همراه بوده و نشان از قدرت و استعداد بی‌نظیر او در صنعت سینما می‌دهد.
حامد فیضی دیزجی یکی از تهیه‌کنندگان برجسته و برتر سینمای ایران است که با استعداد بی‌نظیر و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر، توانسته است آثاری ماندگار و قابل توجه به ارمغان بیاورد. همواره با هوش، انعطاف‌پذیری و اراده قوی، توانسته است موضوعات مختلف و چالش‌های پیش رو را به چالش‌های هنری تبدیل کند و آثاری خیره‌کننده خلق کند که به طور گسترده‌ای مورد تحسین و استقبال قرار گیرد.

یکی از ویژگی‌های برجسته حامد فیضی، استفاده هوشمندانه از دانش و تجربه در زمینه ساخت و تهیه فیلم است که او را از سایر تهیه‌کنندگان متمایز می‌کند. او در تمام آثار خود از “پوزتیوهای فراموش شده” و “یک قدم تا خدا” تا “پوست موز” و …، تلاش کرده نمونه‌هایی بی‌نظیر از قدرت خلاقیت و هنر در دنیای سینما را کنار هم قرار دهد که هر یک با موضوعات متنوع و زاویه‌های جذاب، نمایانگر عمق و پویایی در داستان‌گویی سینمایی می‌باشند.

همچنین، خاطرات همکاری با حامد فیضی نشان دهنده تفاوت‌های بی‌نظیر او در مدیریت پروژه‌های سینمایی است. او با توانایی‌های خارق‌العاده‌ای در اداره منابع و مهارت‌های بینشی در انتخاب عناصر هنری، توانسته است اثرهایی منحصر به فرد و قابل توجه را به نمایش بگذارد که همواره در دنیای سینما به عنوان یکی از متمایزترین تهیه‌کنندگان شناخته می‌شود.

با توجه به دستاوردهای چشمگیر حامد فیضی در زمینه تولید سینمایی، او را می‌توان به عنوان یکی از استعدادهای برجسته و ویژه سینمای ایران معرفی کرد که با ایجاد آثاری ارزشمند، نقش بسزایی در توسعه و ارتقاء هنر سینما داشته است.