خانه بلاگ صفحه 76

هماهنگی فیلیمو و نماوا برای خالی کردن جیب مخاطب؟؟؟

نماوا+فیلیمو
نماوا+فیلیمو

نمایش خانگی: گرانی ناگهانی هزینه اشتراک هر دو سامانه اصلی ویدیوی درخواستی با واکنش روزنامه همشهری مواجه شده است‌.

روزنامه همشهری، این گرانی را به انحصار در فضای ویدیوی درخواستی نسبت داده.

متن کامل گزارش روزنامه همشهری را بخوانید:

«فیلیمو» و «نماوا»، که دو پلتفرم نمایش درخواستی آنلاین هستند، هرقدر هم با هم رقابت داشته باشند،  وقتی پای سود بیشتر به‌میان آید، کاملا با هم هماهنگی دارند.

در چند روز گذشته، هزینه اشتراک ماهانه این دو پلتفرم به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده و از حدود ۲۵هزار تومان به تقریبا ۶۰ هزار تومان رسیده است؛ یعنی بیش از ۵۰درصد افزایش بها. تازه به این مبلغ 9درصد مالیات هم اضافه می‌شود.

به این ترتیب، اگر کسی بخواهد برای 12‌ماه مشترک این 2 پلتفرم باشد باید بیش از ۷۰۰هزار تومان(یعنی نزدیک به یک میلیون تومان) در سال هزینه کند. اما چه چیز باعث این افزایش قیمت شده است؟

بازار انحصاری همیشه به گردانندگانش این قدرت و جسارت را می‌دهد که خودشان قوانین بازار را تعیین کنند. در ماه‌های گذشته، بسیاری از سایت‌های دانلود رایگان فیلم از حالت رایگان خارج شده‌اند و دانلود فیلم و سریال از آنها نیاز به پرداخت حق اشتراک دارد. فیلم‌ها و سریال‌هایی که در این سایت‌های دانلود رایگان در دسترس بودند، عموما همان فیلم‌ها و سریال‌هایی بودند که فیلمیو و نماوا عرضه می‌کردند، منتها با یک فرق بزرگ؛ آثار سایت‌های دانلود رایگان بدون سانسور و جرح و تعدیل بود که فیلیمو و نماوا اعمال می‌کنند. پس طبیعتا تا وقتی که سایت‌های دانلود رایگان و بدون جرح و تعدیل حضور داشتند، فیلیمو و نماوا باید به رقابتی تن می‌دادند که نمی‌توانست در آن برنده باشند؛ اما وقتی سایت دانلود رایگان در دسترس نباشد رقابتی هم در میان نخواهد بود.

اغلب سایت‌های دانلود رایگان، جدا از پولی‌کردن دانلود محتوایشان، ناچار به سانسور قسمت‌هایی از فیلم‌ها و سریال‌ها شده‌اند که با قوانین کشور مطابقت ندارد. حتی اغلب زیرنویس‌های فیلم‌ها و سریال‌ها هم از جرح و تعدیل در امان نمانده و از این بابت سایت‌های دانلود رایگان بسیار به فیلیمو و نماوا شبیه شده‌اند که البته ذره‌ای از پشتوانه مالی و حمایتی آنها ‌بهره‌ نبرده‌اند. تصور کنید در این وضعیت با چه «بازی تاج و تخت»ی روبه‌رو خواهید شد؛ شیری بی‌یال و دم و اِشکم که داستانش را باید حدس زد. پس در غیاب رقیب می‌توان قیمت را بالا برد و معترضی هم نداشت.

سرمایه‌گذاری از جیب مخاطب

برگ برنده فیلیمو و نماوا نه در نمایشِ بدون خرید حق پخش فیلم‌های سانسورشده خارجی که در اکران آنلاین بود. حداقل، در آغاز راه افتادن اکران آنلاین، چنین تصور می‌شد. اما بعد از اینکه نسخه‌های غیرمجاز اکران آنلاین چند ساعتی بعد از شروع نمایش آنلاین نخستین فیلم‌ها در سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی دانلود فیلم دست به‌دست شد و سینماگران رغبت و اعتمادشان را به اکران آنلاین از دست دادند، معلوم شد که این دو پلتفرم در این زمینه هم تفوقی نخواهند یافت.

حالا اگر فرض کنیم این افزایش حق اشتراک ماهانه قرار است صرف افزایش امنیت و بهسازی زیرساخت‌های این دو پلتفرم شود، چرا هزینه‌اش باید از جیب مردم پرداخت شود؟ شاید نزدیک‌شدن به عید نوروز و استفاده بیشتر مردم از فیلم‌ها و سریال‌های موجود در این دو پلتفرم در افزایش بهای ناگهانی هزینه اشتراک آنها نقش داشته است. چه‌بسا رقابت فیلمیو و نماوا در سریال‌سازی آنها را به اتخاذ چنین تصمیمی واداشته است.

حتی می‌توان گمان کرد دستمزد نیروی انسانی متخصص و غیرمتخصص، هزینه‌های جاری یا حتی بهای اینترنت مصرفی این دو پلتفرم باعث چنین اتفاقی شده است. اما واقعیت این است که این افزایش حق اشتراک، با هر توجیهی، ناموجه است؛ خصوصا وقتی بدانیم فیلمیو و نماوا حق پخش بخش عمده‌ای از آثار خارجی را نخریده‌اند و عملا برای تهیه بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های خارجی هزینه نکرده‌اند و از طرف دیگر زمزمه‌هایی درباره بهره‌مندی این دو پلتفرم از فروش ترافیک اینترنت شنیده می‌شود.

 

سایه سنگین جلف‌بازی بر “رادیواکتیو۵”+عکس

خوب بد جلف: رادیواکتیو(۳)
خوب بد جلف: رادیواکتیو(۳)

نمایش خانگی: قسمت پنجم سریال “خوب بد جلف: رادیواکتیو”محسن چگینی از طریق فیلیمو به شبکه خانگی آمد.

آنچه بر سریال “خوب بد جلف” سایه انداخته برخلاف دو فیلم سینمایی آن، تاکید بر نوعی جلف‌بازی و شوخی‌های باری به هرجهت است که انگار فقط برای پر کردن تایم سریال استفاده شده.

در قسمت تازه این سریال، گروه ارتش سری پی می برند که کیک زرد در اختیار حسام بوالهوس و گروهش است، که آن را به جای مواد مخدر صنعتی اشتباه گرفته اند! جاسوسان قراری برای آزاد کردن پژمان و سام می گذارند که از آن طریق به محموله کیک زرد دست پیدا کنند، ولی اوضاع طبق نقشه آنها پیش نمی‌رود و…

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی (فرید مولویان)، فرهاد آئیش (دکتر مدنی)، گوهر خیراندیش (خانم بشارتی)، امیرمهدی ژوله (حسام کشمیری)، مارال فرجاد (نگین)، آناهیتا درگاهی، ستاره پسیانی، شکیب شجره (آصف خان علیمرادف)، فرزین محدث (سینا) و… بازیگران “رادیواکتیو” هستند.

خوب بد جلف: رادیواکتیو(۳)
خوب بد جلف: رادیواکتیو(۳)

 

“ملکه گدایان” گرفتار آماتوریسم علی اوجی+عکس

ملکه گدایان۸
ملکه گدایان۸

نمایش خانگی: قسمت هشتم سریال “ملکه گدایان”حسین سهیلی‌زاده از طریق فیلیمو به شبکه خانگی عرضه شد.

در قسمت هشتم “ملکه گدایان” باز با ورود علی اوجی در نقش کیف‌کش یک خواننده مایه‌دار روبروییم. ورود علی اوجی که همچنان آماتوریسم بر تقلایش برای بازیگر شدن، سایه انداخته بدجوری جلوی پیشبرد داستان سریال را گرفته است.

محمدرضا غفاری بازیگر بااخلاقی که برای ایفای نقش خواننده سریال انتخاب شده نیز کمترین ربطی با نقش ندارد و هرچند خیلی تلاش می‌کند تا شخصیت یک خواننده سرشناس را طبیعی ایفا کند ولی عدم انطباق گریم و فقدان رفتارنویسی معقول برای خواننده باعث شده فقط شبحی از شخصیت را شاهد باشیم.

داستان سریال “ملکه گدایان” درباره البرز شیمیدان ساکن آلمان است که در آستانه ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش گرفتار آدم‌ربایی شده و به ایران بازگردانده می‌شود؛ در حالی که هویتش دزدیده شده!

باران کوثری (افرا بابایی)، رویا نونهالی (لعیا یکتا)، پانته‌آ بهرام (خورشید یکتا)، فرزاد فرزین (پارسا پارسا)، محمدرضا غفاری (آریا درخشان)، آرمان درویش، رضا بهبودی (شبیر)، یسنا میرطهماسب (سهیل)، الهام کردا (مهناز)، سولماز غنی (فریبا رضایی)، علی اوجی (سیامک)، بهشاد شریفیان (شنتیا)، مریم سرمدی (بتول)، شبنم قربانی (سارا محمودی) و… بازیگران سریالند.

ملکه گدایان۸
ملکه گدایان۸

 

شوک به “قورباغه۱۰” با ورود مهران غفوریان+عکس

قورباغه۱۰
قورباغه۱۰

نمایش خانگی: قسمت دهم سریال خانگی “قورباغه”هومن سیدی از طریق نماوا به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت نمایش خانگی، در قسمت تازه سریال “قورباغه” و با ورود مهران غفوریان به داستان، شوکی تازه به مخاطب وارد می‌شود.

مهران غفوریان با کاهش وزن چشمگیر در “قورباغه” ظاهر شده؛ در نقش مالک انبوهی از مخدری به نام. قورباغه. مخدری که به مسخ‌شدگی استنشاق‌کننده منجر می‌گردد.

در خلاصه داستان قسمت تازه “قورباغه” آمده: دقیقاً زمانی که متوجه میشی گول خیلی چیزهارو خوردی، به فکر حل معما میوفتی. اما اون موقع دیگه خیلی دیر شده…

نوید محمدزاده (نوری)، صابر ابر (رامین فیاضی)، فرشته حسینى (لیلا)، سحر دولتشاهی (فرانک بهرامی)، آناهیتا افشار، مهران غفوریان، محمدامین شعرباف (سروش)، احسان منصوری (بازپرس)، پویا تدین (رامین)، اسماعیل سلطانیان (پدر رامین)، امید محمدزاده (ناصر)، معین شاه چراغی (سعید)، آیلا فیروزی (راحله)، هادی تسلیمی (فرهاد)، سمانه منیری (شهین)، شهروز دل افکار (جواد عزیزی) و هومن سیدی (شمس آبادی) بازیگران سریال “قورباغه” هستند.

قورباغه۱۰
قورباغه۱۰

 

آغاز پرکلیشه “میخواهم زنده بمانم”+عکس

میخواهم زنده بمانم(1)
میخواهم زنده بمانم(1)

 

نمایش خانگی: سریال “میخواهم زنده بمانم”شهرام شاه حسینی از طریق فیلیمو عرضه شد.
داستان سریال درباره هما حقی (سحر دولتشاهی) و نامزدش (پدرام شریفی) است که به همراهِ خانواده حقی آماده می شوند تا برای شب تولدِ همایون حقی، پدرِ خانواده (بابک کریمی) او را غافل گیر کنند. اما با رسیدن پدر و ورود پلیس به خانه، همه خانواده غافل گیر می شوند و…

 

حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، پدرام شریفی، محمدعلی شادمان، مهران احمدی، آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی، بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، محمدرضا مالکی و… بازیگران سریالند.
در قسمت اول “میخواهم زنده بمانم” تمام کلیشه های سینما و تلویزیون این سالها موجود است. از لات بازی و دعوا و درگیری های لمپنی به سبک “مغزها…” گرفته تا رقص و رقاصی و قر کمرهای متعدد به سبک “خالتور” تا شوخی با عناصر زندگی در دهه شصت به سبک “نهنگ عنبر” تا پاپوش دوزی با مواد مخدر به سبک “ستایش” و…
اینکه چرا این حجم از کلیشه ها سریالی را دربرگرفته که حامد بهداد و سحر دولتشاهی نقشهای اصلیش را بازی میکنند مشخص نیست؟؟ چرا سامانه های ویدیوی درخواستی که شریک عرضه چنین سریالهایی میشوند قدری هم که شده از کلیشه دست برنمیدارند و به سمت سوژه ها و فضاهای تازه نمیروند؟
خوش به حال ایرج قادری که مرحوم شد و ندید نام فیلم پرماجرایش برای چه سریال پرکلیشه ای انتخاب شده…

میخواهم زنده بمانم(1)
میخواهم زنده بمانم(1)

لیلا زارع و صابر ابر زیر نور کم چه میکنند؟

زیر نور کم
زیر نور کم

نمایش خانگی: پروانه نمایش فیلم سینمایی «زیر نورِ کم» به کارگردانی محمد پرویزی و تهیه کنندگی احسان رسول اف صادر شده و این فیلم به زودی به نمایش در می آید.
«زیر نوركم» اولين فیلم بلند محمد پرویزی در مقام کارگردان است.

لیلا زارع، صابر ابر، حمیدرضا آذرنگ، بهناز جعفری، بیتا بادران، تیرداد کیایی، رابعه مدنی، روح الله کمانی و نیلوفر شهیدی بازیگران این ملودرام اجتماعی هستند که به زودی تاریخ اکران آن مشخص خواهد شد.
محمد پرویزی نویسنده و کارگردان اين فيلم یادداشت کوتاهی را به عنوان خلاصه داستان این اثر نوشته است:
من از آدمهایی که از زندگی ام رفته اند( تا به امروز ) خلاصی ندارم. نمی توانم آنها را جایی رها کنم، چون به شکل های متفاوتی بازمی گردند و با لحظه های خوبِ زندگیم ترکیب می شوند. این درهم تنیدگی آنها گاهی تکان دهنده است. سر زده کسی از راه می رسد دور میزی که نباید باشد حاضر می شود. شده با آنها ساعت ها و یا روزها جایی دیگری بوده ام. همین وقت هاست که زندگی ام زیر و رو می شود… به این خاطر هست که جايي كه هستم یا باید تاریک تاریک باشه، یا روشنِ روشن… من از ماندن «زیر نورِ کم» می ترسم.

بر اساس این گزارش، فهرست عوامل اصلی «زیر نور کم» به شرح زیر است:
مدیر فیلمبرداری: محمد آلادپوش، طراحی و ترکیب صدا: سید علیرضا علویان، بازنویسی فیلمنامه: محمدرضا زهاب، موسیقی: حامد ثابت، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، تدوین: فرناز روشنایی، طراح چهره پردازی: افروز بوجاریا، صدابردار: امیر نوبخت حقیقی، مجری طرح: پیمان جعفری، مدیر تولید: وحید مشاری، مشاور رسانه ای: امید عشیری

 

انتقام فیلیمو از قورباغه با سریال شایسته کوچک!!؟؟

فیلیمو+نماوا
فیلیمو+نماوا

نمایش خانگی/علیرضا شکیبا: انتخاب دوشنبه‌ها برای عرضه سریال خانگی تازه فیلیمو، چه معنایی دارد؟

پیش از این و حتی زمانی که چیزی با نام پخش آنلاین وجود نداشت، سامانه‌های ویدیورسانه در یک هماهنگی کامل با یکدیگر، اغلب روزهای متفاوتی را برای عرضه سریال انتخاب می‌کردند که همپوشانی نداشته باشد.

به‌عنوان مثال اگر سریال یک ویدیورسانه، روز دوشنبه پخش می‌شد، سریال رقیب در روز چهارشنبه پخش می‌شد تا هر دو سریال به قدر کفایت فرصت تبلیغات داشته باشند.

با این حال در هفته‌های اخیر رقابت فیلیمو با نماوا اتفاقات تازه‌ای را در شبکه خانگی رقم زده که بعید نیست به سریال‌سوزی منجر شود.

نخستین اتفاق زمانی بود که مدتی بعد از آن که نماوا، جمعه‌ها را برای عرضه سریال “سیاوش” انتخاب کرد، فیلیمو هم سریال “رادیواکتیو” را در همین روز پخش کرد.

اکنون فیلیمو برای عرضه سریال “می‌خواهم زنده بمانم” به تهیه‌کنندگی محمد شایسته-که نامش هم یادآور فیلمی از ایرج قادریست و هم یادآور فیلمی هالیوودی ساخته رابرت وایز- دوشنبه‌ها را انتخاب کرده است. مخاطبان می‌دانند که مدتهاست دوشنبه‌ها، سریال خانگی “قورباغه” از طریق نماوا عرضه می‌شود.

اینکه فیلیمو دقیقا همان روزهایی را برای پخش سریالهای خود انتخاب می‌کند که بیشتر توسط نماوا، انتخاب شده، چه معنایی دارد؟؟

وقتی هفته، هفت روز است و می‌توان از تک تک ایام برای پخش سریال استفاده کرد، این چه رقابتی است که دقیقا سریالهای جدید فیلمیو در همان روزهایی بارگذاری میشوند که سریالهای نماوا پخش می‌شوند؟ دست اندرکاران این سامانه، تقویم ندارند؟

نمی‌دانیم این روش را باید انتقام فیلیمو بابت از کف رفتن “قورباغه” و واسپاری آن به نماوا بدانیم ؟؟ یا نه ولی این نوع رقابت آن قدر کودکانه است که به ضرر کلیت شبکه خانگی است و موجب سریال‌سوزی می‌شود و درنهایت زیانش نه برای یک سامانه که برای کلیت فضای ویدیوی درخواستی است.

ساترا برای نظارت بر این روال عرضه، قاعده و چارچوبی دارد یا همه هم و غمش را فقط بر ممیزی محتوای گذاشته است؟؟

اعلام اسامی برترین‌های دهمین جایزه سینمایی ققنوس

ققنوس
ققنوس

 

نمایش خانگی: اختتامیه دهمین دوره جایزه سینمایی ققنوس، برگزار شد. این اختتامیه که به سبب شرایط ویژه فراگیری بیماری کرونا، به صورت رسانه ای و از طریق شبکه افق برگزار می شد، برگزیدگان خویش را معرفی کرد.

«تک تیر انداز» ، «یدو» ، «منصور»، «مصلحت» برگزیدگان جایزه ققنوس شدند. برگزیدگان امسال ققنوس، پس از گفتگو میان اندیشمندان و هنرمندان در محافل سینما انقلاب، توسط شبکه ای 75 نفره از متفکران و هنرمندان و اصحاب رسانه برگزیده شدند.

«سینما کلید پیشرفت کشور» اصلی ترین مضمون و محور محافل سینمایی جایزه ققنوس بود. هر فیلمی براساس این شاخص سنجیده می‌شد و اندیشمندان و هنرمندان زیادی در این باب گفتگو کردند که سینما چگونه با تحول در موضوعات و سوژه ها، فرم، ژانر، نظام اداره، نظام اثر بخشی و … می تواند مبدا پیشرفت کشور شود. اساسا سینما و رسانه‌ای که پیشرفت را رقم می زند، چه سینما و رسانه ایست؟

در برنامه تلویزیونی اختتامیه ققنوس که به صورت زنده از شبکه افق پخش می شد، دکتر جلال غفاری ، محمد هاشمی ، مهدی ناظمی، محمد حسینی ، به عنوان نمایندگان شبکه داوران، حضور داشتند و پس از برگزاری میزگرد حول «مضامین، فرصت ها و زمینه های سینما پیشرفت» ، از برگزیدگان با حضور عوامل فیلم ها تقدیر شد.

مهدی مطهر (مجری طرح منصور)، محمدرضا شفاه(تهیه‌کننده مصلحت)، حسین دارابی (کارگردان مصلحت)، علی درخشنده ( مجری طرح یدو)، علی غفاری ( کارگردان تک تیر انداز) در این برنامه و اختتامیه حضور داشتند و تندیس ققنوس به آنها اهدا گردید.

جلال غفاری که پیش از این، مسئولیت شبکه افق را بر عهده داشت، نسبت رسانه اجتماعی و پیشرفت را نسبتی علمی و اثبات شده در متون علمی دنیا خواند و بیان داشت: در دانش ارتباطات به روز دنیا، رسانه را وسیله و طریقی برای توسعه می خوانند بنابراین طرح موضوع رسانه و پیشرفت توسط انقلاب اسلامی، کاملا علمی و مبتنی بر دانش روز دنیا و کارکرد های واقعی رسانه است.

محمد هاشمی، که هم اکنون قائم مقام بنیاد فرهنگی خاتم را برعهده دارد و پیش از این مسئولیتهای رسانه ای متعددی داشته، جبهه فرهنگی انقلاب را انباشت از سوژه های پیشرفت دانست و اظهار داشت: نمونه هایی همچون شهید حبیب پور که اسوه جهادی در حاشیه شهر تهران بود، از رویکردهایی است که میتواند به جای سیاه نمایی، محور حرکت جامعه شود. سینمای ما از این سوژه ها به شدت تهی است و به آن ها نمی‌پردازد. فیلم «تک تیرانداز» جزء استثنائات خوب سینمای ماست که هم قهرمان پروری دارد، هم پرداختی شایسته و عزت آفرین دارد، هم الگویی خوب را برای تربیت نسلی که قرار است پیشرفت را رقم بزند، پیش روی ما می گذارد.

هاشمی، ضمن اشاره به مساله توزیع برای آثار انقلابی، با استناد به تجربه فیلم «به وقت شام» توزیع مویرگی و شهرستانی را بسیار مهم دانستند؛ زیرا که بخش عمده ای از مخاطبان سینما انقلابی، به سالن های سینمای مجلل شهری، دسترسی ندارند.

محمد حسینی، از غفلت خداوند و توکل و معنویت در سینمای امروز ایران به ویژه در آثار این جشنواره، گلایه کرد و اضافه کرد که این با سینما واقع گرا هم نمیخواند، زیرا که معنویت گرایی و خداگرایی، از عمیق ترین واقعیت های پدیدار شده جامعه ایران است. حسینی، ضمن تقدیر از فیلم «منصور» آن را یک کار زیبا، خوش ساخت و اثر گذار بر مخاطب خواند و گفت: دفاع مقدس سرشار از این ظرفیت های نهفته است که می تواند بر هویت و حرکت جامعه ما اثر گذار باشد و سبب پیشرفت گردد. علم گرایی و حل مساله در عین روحیه انقلابی از ویژگی های شاخص این اثر سینمایی قابل تقدیر بود.

مهدی ناظمی، در تقدیر از فیلم سینمایی «یدو» آن را یک کار روان و خوش ساخت سینمایی دانست که حتما ارتباط خوبی با مخاطب خواهد گرفت. ناظمی گفت: شخصت پردازی و فیلم نامه ، قصه گویی و پرداخت خوب به سوژه ، از ویژگی های خوب این اثر سینمایی بود. این اثر سینمایی که فرمی خوب داشت، می تواند الگویی مناسب برای سینمای پیشرفت باشد زیرا فراتر از شعار زدگی و مضمون زدگی، توانسته بود اثری هنرمندانه و سینمایی و مخاطب پسند را در نگاه و رویکرد انقلابی ارائه دهد.

محمدرضا شفاه نیز در جریان تقدیر از «مصلحت» ، گره خوردن مضمون امید و عدالت را برای آثار رسانه و سینمایی بسیار لازم دانست و گفت: ما در تمام کارهای سینمایی خود در سوره، تلاشمان همین بوده است که بگوییم که در میان همه مشکلات و گره های اجتماعی و … همیشه امید وجود دارد و باید به تحول و برقراری عدالت امید بست.

مهدی مطهر نیز بر ضرورت عنصر پژوهش در آثار سینمایی و رسانه ای تاکید کرد و بیان داشت که قوت فیلم «منصور» در دو سال زحمت پژوهشی است که از آن یک فیلمنامه قوی و مستند ساخته است.

جنبش فکری هنری سینما انقلاب که امسال با محوریت «سینما ، رسانه و پیشرفت» کار خویش را پی گرفته بود، با تحولی در شیوه برگزاری جایزه سینمایی ققنوس در سال های آینده، این حرکت را در طول سال و در قالب نشست ها، محافل و برنامه های رسانه ای متعدد، ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است اسامی شبکه داوران که شامل 75 متفکر، هنرمند و اصحاب رسانه است، در صفحات رسمی جایزه ققنوس آمده است و قابل دسترسی برای مخاطبان است.

نقشه‌های جالب برای پژمان و سام+عکس

خوب بد جلف: رادیواکتیو
خوب بد جلف: رادیواکتیو

 

نمایش خانگی: قسمت چهارم سریال “خوب بد جلف: رادیواکتیو”محسن چگینی از طریق فیلیمو عرضه شد.

در قسمت چهارم سریال، حسام بوالهوس که برای ربودن یک محموله مواد مخدر در جاده کمین کرده اشتباها کیک زرد را به جای آن می‌دزدد. در راه بازگشت به تهران، به پژمان و سام برمی خورد که پس از گذراندن زمانی سخت و هولناک از جنگل نجات پیدا کرده اند. حسام نقشه های جالبی برای آن دو در سر دارد…

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی (فرید مولویان)، فرهاد آئیش (دکتر مدنی)، گوهر خیراندیش (خانم بشارتی)، امیرمهدی ژوله (حسام کشمیری)، مارال فرجاد (نگین)، آناهیتا درگاهی، ستاره پسیانی، شکیب شجره (آصف خان علیمرادف)، فرزین محدث (سینا) و… بازیگران سریالند.

خوب بد جلف: رادیواکتیو
خوب بد جلف: رادیواکتیو

آیا نامزد سیاوش واقعا مُرده؟+عکس

سیاوش۴
سیاوش۴

نمایش خانگی: قسمت چهارم سریال خانگی “سیاوش”سروش محمدزاده از طریق سرورسانه پارسیان با همراهی نماوا عرضه شد.

در قسمت تازه “سیاوش” با مرگ نامزد سیاوش مواجهیم؛ آن هم بعد از پیدا شدن دخترعموی سیاوش!! البته که مرگ نامزد سیاوش قطعی نیست؟؟

میلاد کی‌مرام (سیاوش ساقی)، رضا کیانیان (نصرت خالقی)، ترلان پروانه (مارال خالقی)، مجید صالحی (صابر ساقی)، خسرو شهراز (کمال ساقی)، گیتی قاسمی (سیمین ساقی)، سوگل خلیق (جیران)، علیرضا جعفری (جلال)، محمد ولی‌زادگان (سینا)، مهدی حسینی‌نیا (وحید)، محمدرضا صولتی (معین)، مرجان اتفاقیان (مرجان)، مهدخت مولایی (فروث ساقی)، علی عامل هاشمی (ابی)، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی و مرجان قمری بازیگران سریال هستند.

سیاوش۴
سیاوش۴