تایید رسمی شراکت حوزه هنری در یک سامانه وی‌او‌دی نه‌چندان مطرح+برنامه‌های حوزه برای سریال‌سازی

فیلمگردی
فیلمگردی

 

نمایش خانگی: وحید پناهلو که به‌جای سعید خندق‌آبادی مدیر موسسه هنرهای تصویری سوره منسوب به حوزه هنری شده در طی مدت فعالیت خود نتوانسته بانی اتفاقات چشمگیر باشد.

خندق‌آبادی با همه انتقادات وارده به‌خاطر بالا بردن قیمت خرید آثار توانسته بود هنرهای تصویری سوره را به‌خاطر دریافت رایت پخش فیلمهای پرفروش در کانون توجهات قرار دهد ولی پناهلو نتوانسته در مدت مدیریت خود سبب‌‌ساز چنین رویکردی باشد.

وحید پناهلو، مدیرعامل مؤسسه «هنرهای تصویری سوره» به تازگی در گفتگو با تسنیم در ضمن خبررسانی بابت ورود حوزه هنری به عرصه سریال‌سازی، شراکت حوزه هنری در یک سامانه وی‌او‌دی نه‌چندان مطرح را هم تایید کرده است.

پناهلو بیان داشت: حوزه هنری وی‌اودی دارد و به عنوان سهامدار سامانه پخش «فیلمگردی» است که با سه ارگان دیگر همکاری دارند. سامانه «فیلمگردی» از سال گذشته به صورت رسمی شروع به کار کرد و قرار است در کنار تولید محتوای اختصاصی در زمینه سریال، به عرضه آثار روز نمایشی نیز بپردازد و در این زمینه ها ورود نیز کرده است. به تازگی اکران آنلاین فیلم سینمایی «آبادان یازده شصت» نیز در همین بستر انجام شده و نخستین بازخوردها درخصوص آن دریافت شده است. این روند قطعاً ادامه خواهد داشت و برنامه‌هایی برای تولید سریال و آثار متنوع نیز برای سال آینده تدوین شده است.

اینکه سامانه وی‌او‌دی حوزه هنری نتوانسته در کارزار رقابت پلتفرم‌های آنلاین، قدعلم کند و درعین حال به دنبال تولید سریال اختصاصی هم هست می‌تواند سوال‌برانگیز باشد از این حیث که بهترین سریال‌ها چگونه بر بستر چنین سامانه‌ای امکان عرضه فراگیر پیدا خواهد کرد؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید