«ناردون»، «فروشنده» و دو موزیکال کودکانه در صدر پرفروش‌های شبکه خانگی/هنروتجربه‌ای‌ها در رده کم‌فروش‌ها

ویدیوکلوب-نمایش خانگی

نمایش خانگی: در دو هفته اخیر برخی از آثار مطرح سینمای ایران در ژانرهای مختلف از کمدی «ناردون» گرفته تا درام اجتماعی «فروشنده» و فیلمی زندگینامه ای به نام «ایستاده در غبار» به شبکه خانگی عرضه شدند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» از آن سو دو فیلم «خاک آشنا» و «پرونده هاوانا» که اولی نزدیک به 9 سال قبل تولید و اکران شده بود و فیلم دوم 12 سال قبل تولید شده بود و بعد از مدتی توقیف شده بود نیز به شبکه خانگی آمدند.

در بیان این آثار این «فروشنده» که از سوی تصویرگسترپاسارگاد عرضه شد به واسطه موفقیت آن در اکران عمومی و پیشتر جشنواره کن جزو آثار پراقبال شبکه خانگی بود و در کنار آن «ناردون» که ارائه ای از گلرنگ رسانه بود نیز به واسطه فضای مفرح خود و البته یک فیلم پشت صحنه دیده نشده توانست با استقبال مخاطبان روبرو شود.

در میان سایر فیلمها «پرونده هاوانا» به دلیل کنجکاوی مخاطبان نسبت به محتوایش که باعث توقیفش بوده در شمار آثار با فروش متوسط جای دارد و از آن سو «ایستاده در غبار» نیز بیشتر در میان مخاطبان هنری‌پسند فیلمها موردتوجه قرار گرفته است. هر دو فیلم از سوی موسسه هنرهای تصویری سوره عرضه شدند.

اوضاع فروش فیلمهای هنروتجربه ای همچون «روغن مار و «دونده زمین» که ارائه ای از موسسه رسانه های تصویری هستند، تعریفی نداشته است ولی دو فیلم موزیکال کودکانه «دزد و پری» از هنرنمای پارسیان و «وروجکها» از تصویردنیای هنر فروشی به‌نسبت خرسندکننده داشته اند.

فیلم «مرگ ماهی» که ارائه ای از تصویرگسترپاسارگاد است علیرغم کنجکاوی برانگیز بودن به واسطه دامنه بالای بازیگران حاضر در آن اما نتوانسته است مخاطبان را راضی کند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید