بانک الف یا همان پیمانکار هنرکارت؛ سرمایه‌گذار سریال خانگی مدیرعامل خانه سینما؟؟

بانک+آینده+شاهسواری
بانک+آینده+شاهسواری

نمایش خانگی: سوالاتی جدی شکل گرفته درباره حضور مدیرعامل خانه سینما به‌عنوان تهیه‌کننده سریالی خانگی که یک بانک خاص حامی تولیدش است.

عقد قرارداد صندوق هنر با بانکی معلوم‌الحال به‌عنوان پیمانکار چاپ هنرکارت، با شبهه‌های جدی روبرو شده؟؟

بانک مذکور که به‌خاطر مشکلات اقتصادی یک بار هم تغییر نام داده چند سال قبل و در دولت اول تدبیر، پیمانکار صدور سینماکارت شد؛ پروژه‌ای که هیچ گاه سرنوشتش معلوم نشد.

حالا در انتهای دولت دوم تدبیر نام بانک الف به‌عنوان پیمانکار رسمی چاپ هنرکارت منتشر شده و باز این سوال را شکل داده که چرا بین این همه بانک باید بانک الف، پیمانکار چاپ هزاران کارت برای اهالی هنر شود؟

فارغ از کیفیت ضعیف عملکرد این بانک که هنوز معلوم نیست این هنرکارت‌ها را برای کدام از هنرمندان ارسال کرده و چرا به هنگام حضور مستقیم هنرمندان در بانک‌ها، کارشان را راه نمی‌اندازد یک شبهه دیگر هم این میان وجود دارد.

اینکه آیا منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما بناست با حمایت بانک الف سریال خانگی بسازد، سوالی جدی است که شاهسواری هیچ روشنگری درباره‌اش نکرده؟؟

اینکه در بحبوحه مشکلات معیشتی اهالی سینما مدیرعامل مهمترین نهاد صنفیش به فکر سریال‌سازی است یک‌ طرف و اینکه چرا باید نام پیمانکار هنرکارت و سینماکارت به‌عنوان سرمایه‌گذار این سریال مطرح شود، طرف دیگر ماجراست.

چرا مدیرعامل خانه سینما درباره این شک و شبهه‌ها هیچ حرفی نمی‌زند؟؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید