تأکید یک مدیر حوزه بر حق قانونی ارشاد در زعامت شبکه خانگی

محمد+حسینی+هفت
محمد+حسینی+هفت

 

نمایش خانگی: در روزهایی که کشمکش ارشاد و تلویزیون بر سر زعامت شبکه خانگی به اوج رسیده و در زمانی که مدیران ارشاد در موضعی انفعالی کلا تولید سریالهای خانگی را با توجیه سریالسوزی(!) تعطیل کرده اند یک مدیر حوزه هنری در برنامه اخیر هفت بر زعامت قانونی ارشاد نسبت به شبکه خانگی تاکید کرد.
سید محمدحسینی مدیر تولید متن سازمان سینمایی حوزه هنری با دفاع از زعامت ارشاد بر شبکه خانگی در برنامه هفت گفت: آنچه که در فرآیند سپردن نظارت بر محتوای شبکه نمایش خانگی به ارشاد سپری شد مرتبط با قانون بود. در واقع مصوبه سال 61 بود و فضای نظارت به صورت قانونی به ارشاد سپرده شد و ازمنظر قانون زعیم شبکه خانگی همین وزارت ارشاد است.
 

حسینی ادامه داد: اینکه فضای نظارت بر انتشار در ارشاد درست نیست قبول ، اما اینکه از ارشاد گرفته شود به نظرم من درست نیست اما این که اساسا نظارت درستی صورت نگرفته کاملا بدیهی است اما این دلیل کاملی نیست برای گرفتن این بخش از ارشاد و دادن آن به تلویزیون.

این فعال مدیریتی حوزه افزود: به این نکته باید اشاره کنیم که ارشاد یک شخص نیست بلکه یک مجموعه از افراد است که خاستگاه بسیاری از آنها هم تلویزیون است چون بسیاری از مدیران از تلویزیون به ارشاد آمده اند. اما سوال جدی تر این است که آیا رفتن شبکه خانگی به سمت تلویزیون مشکل را حل میکند یا یک پیچیدگی های جدید را به وجود میاورد؟؟

محمد حسینی تاکید کرد: در تلویزیون یک سری خط قرمزها وجود دارد که بر اساس اصول سنتی به عرف تبدیل شده و یک سری لکنت ها را در داستان گویی ایجاد کرده که این اشتباه است. آیا رفتن شبکه خانگی به سمت تلویزیون باعث اعمال همین خط قرمزها میشود ؟
این فعال مدیریتی خاطرنشان ساخت: ساحت های تجربه نشده در تلویزیون زیاد است و بهتر است تلویزیون بر همین ساحتها تاکید کند. کار با سوپراستار دیده نمیشود ، بلکه کار با متن قوی دیده میشود و شبکه خانگی برای رشد خود- زیرنظر هر کجا که باشد- باید به دنبال متون و نویسندگان قوی برود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید