اذعان تلویحی بازیگر “همگناه” به گنگی فیلمنامه!

همگناه
همگناه

 

نمایش خانگی/مهناز خدادوست: سریال خانگی “هم‌گناه” در پایان قسمت دوازدهم به ناگاه مخاطبان را با خبر اعلام فصل اول سورپرایز کرد بدون آن که حتی شخصیت‌پردازی کاملی از کاراکترها در این دوازده قسمت ارائه شده باشد.

قسمت سیزدهم “هم‌گناه” هم درحالی با عنوان قسمت اول از فصل دوم(!!) عرضه شده که شاهرخ فروتنیان بازیگر این سریال در گفتگویی تلویحا بر گنگی فیلمنامه فصل اول صحه گذاشته و از این گفته که مخاطبان بعد از تماشای فصل دوم تازه باید به فصل اول مراجعه کنند!

فروتنیان در گفتگو با نمایش خانگی درباره اینکه چرا با اتمام فصل اول هنوز خصوصیت بیشتری از شخصیت او نمایان نشده، بیان کرد: در فصل دوم مجموعه «هم‌گناه» اتفاقات خیلی زیادی رخ می‌دهد که وجهه‌های بیشتری از شخصیت من هم نمایان می‌شود.

شاهرخ فروتنیان تاکید کرد: حس‌ام این است که بعد از پخش فصل دوم، حتی کسانی که تا آن زمان این سریال را ندیده‌اند، اگر قسمت‌های بعدی را ببینند، مشتاق می‌شوند که متوجه شوند در فصل قبل چه اتفاقی رخ داده است و به فصل اول سریال رجوع می‌کنند!

این بازیگر با اشاره به تجربه خودش از برخورد با فیلمنامه “هم گناه” گفت: وقتی خودمان هم فیلمنامه فصل اول را می‌خواندیم، در همان چند قسمت اول که معرفی شخصیت‌ها بود، اینکه سرنوشت افراد چه خواهد شد برایمان علامت سوال بود!!

اینکه چرا کارگردان “هم گناه” با اذعان به سوالاتی متعدد درباره شخصیت‌ها که حتی بازیگران را درگیر کرده به سراغ بازنویسی فیلمنامه و خروج فضا از گنگی نرفته، خیلی عجیب است!
از آن عجیب‌تر اینکه بازیگر سریال “هم‌گناه” مدعیست تازه بعد از تماشای فصل دوم است که بینندگان باید به سراغ فصل اول رفته و باز فصل اول را ببینند؛ آخر چطور می‌شود فصل اول گنگ باشد و باز او که فصل اول را ندیده بعد از تماشای فصل دوم باید به سراغ تماشای فصل اول برود؟؟؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید