گرانفروشی «هنروتجربه» در شبکه خانگی+عکس

هنروتجربه

نمایش خانگی: آثار اکران شده در گروه دولتی «هنروتجربه» به یک دلیل مهم و آن هم پرریسک بودن بازگشت سرمایه درباره آنها یا به شبکه خانگی عرضه نمی شوند یا با تیراژ محدود به این مدیوم می آیند.

به گزارش نمایش خانگی از جمله آثار هنروتجربه که به تازگی در تیراژ محدود به شبکه خانگی آمده است و برای همین فقط در یک سری ویدیوکلوب مرکزی توزیع شده، فیلمی کاملا تجربی است با عنوان «روغن مار».

«روغن مار» را علیرضا داوودنژاد کارگردان شناخته شده سینمای ایران با دوربین تلفن همراهش ساخته است(!!) و از این حیث فیلم شاید استثنایی در سینمای ایران به شمار آید.

«روغن مار» به مانند اغلب فیلمهای هنروتجربه ای از طریق موسسه رسانه های تصویری به شبکه خانگی آمده است اما تعجب آور اینکه بر روی جلد فیلم قیمت 4 هزار تومانی چاپ شده اما با برچسب 5 هزارتومانی این فیلم به قیمت بالاتر فروخته می شوند.

 نگاهی به وضعیت دیگر فیلمهای هنروتجربه ای عرضه شده در شبکه خانگی در ماههای اخیر و آثاری همانند «دونده زمین»، «داره صبح میشه» و «حراج» نیز همین گرانفروشی با الصاق برچسبهای 5 هزار تومانی دیده می شود.

عجیبتر آن است که در ازای دریافت مبلغی بیشتر از مخاطبان، هیچ اقلام اضافی و مثلا فیلم پشت صحنه هم به ضمیمه محصولات وجود ندارد.

به عبارت بهتر مخاطبان دقیقا 25 درصد بیشتر پول می دهند اما جز فیلمهایی عموما بین 70 تا 90 دقیقه چیز دیگری عایدشان نمی شود.

افزایش قیمت 25 درصد محصولات هنروتجربه ای در شبکه خانگی
افزایش قیمت 25 درصدی محصولات هنروتجربه ای در شبکه خانگی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید