قابل توجه مهدی یزدانی دبیر کمیته صیانت که مدعی عدم وجود تکثیر خسارت‌بار محصولات فرهنگی شده بود ⇐ «به وقت شام»قبل از عرضه قانونی، قاچاق شد+عکس

«به وقت شام» در بساط دستفروشها

نمایش خانگی: کمتر از دو هفته قبل بود که مهدی یزدانی مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری و دبیر کمیته صیانت مدعی شد که در یک سال اخیر هیچ شکایتی بابت تکثیر غیرمجاز فیلمها نداشته اند!

در همان زمان سایت «نمایش خانگی» با اشاره به قاچاق گسترده محصولات خانگی در فضای مجازی این ادعا را مورد تردید قرار داد(اینجا را بخوانید) و حالا و با عرضه قاچاق فیلم «به وقت شام»ابراهیم حاتمی کیا زودتر از عرضه قانونی، ادعای یزدانی بیش از پیش زیر سوال رفته است.

در یک هفته گذشته نه فقط نسخه ای  از «به وقت شام» در بساط دستفروشان مشاهده شده بلکه این نسخه در فضای مجازی هم بارگذاری شده است!!

«به وقت شام» فیلمی بود که حاتمی کیا در نقد داعش با حمایت سازمان هنری-رسانه ای اوج آن را تولید کرد و در نوروز هم روی پرده فرستاد و در شرایطی که بنا بوده سریال تا آخر شهریورماه به صورت قانونی از طریق موسسه هنرهای تصویری سوره به شبکه خانگی عرضه شود نسخه قاچاق آن درز کرده و از پیاده رو تا فضای مجازی را درنوردیده!

حالا باید دید دبیر کمیته صیانت درباره این قاچاق چه نظری دارد و آیا باز هم بر عدم وجود شکایت درباره قاچاق خسارت بار محصولات فرهنگی تأکید خواهد نمود؟؟

«به وقت شام» در بساط دستفروشها
«به وقت شام» در بساط دستفروشها

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید