سیروس ذوالفقاری به «نمایش خانگی» خبر داد⇐قسمت بعدی «سیزده شمالی» هفته آینده عرضه خواهد شد/مجوز تمام قسمتهای سریال گرفته شده

سیزده شمالی

نمایش خانگی: عدم عرضه سریال-مسابقه «سیزده شمالی» در دو هفته اخیر پرسشهای مختلفی را از سوی مخاطبان شکل داده که آیا سرنوشت این سریال هم به مانند برخی سریالهای ناتمام شبکه خانگی رقم خواهد خورد یا نه.

سیروس ذوالفقاری مدیرعامل موسسه «تدبیر و امید ماندگار» که جزو شرکای «دنیای هنر» پخش‌کننده سریال «سیزده شمالی» است با اشاره به اینکه افزایش قیمت مواد اولیه تولید، عرضه سریال را با تأخیر مواجه کرده به سایت «نمایش خانگی» گفت: سریال «سیزده شمالی» به طور کامل تولید شده و پروانه نمایش هم تا پایان گرفته شده است.

ذوالفقاری ادامه داد: مشکلات پیش آمده در مسیر تهیه کاغذ جلد و تولید دی.وی.دی عامل ایجاد وقفه در عرضه این سریال شده است و انشاءالله با حل مشکلات از هفته آینده، پخش «سیزده شمالی» از سر گرفته خواهد شد و به دنبال آن نیز سریال تا پایان بدون وقفه عرضه خواهد شد. 

سیروس ذوالفقاری درباره شایعات مربوط به ایجاد مشکل مجوز سریال بیان داشت: نه، مجوز نمایش سریال تا قسمت نهایی گرفته شده و هیچ مشکلی از این بابت وجود نداشته است. 

سریال ۹ قسمتی «۱۳ شمالی» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی رضا جاپلقی، مسابقه بین دو گروه از بازیگران چهره مرد و زن است که در گروه آقایان کامبیز دیرباز، محمدرضا هدایتی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی و در گروه خانم‌ها، سحر قریشی، لیلا اوتادی، سمانه پاکدل و بهاره افشاری حضور دارند. این دو گروه با داوری حمید گودرزی در جنگل‌های بهشهر و نوشهر به رقابت می‌پردازند.

این دو تیم در طی ۱۰ روز با یکدیگر رقابت خواهند داشت و در هر روز یک دور از مسابقات برگزار می‌شود. تیم بازنده باید برای دور بعد، یک نفر را از بین خودشان حذف کند تا با این روند تیم‌ها به مرحله نهایی برسند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید