توضیحات نادر معماری پیرامون همایش ساماندهی عرضه محصولات فرهنگی

نادر معماری

نمایش خانگی: چندی قبل همایش ساماندهی عرضه محصولات فرهنگی در پردیس ملت برگزار شد. همایشی که از جمله سخنرانان آن نادر معماری مدیر موسسه «کیمیانما» و مدیر امور استانهای کمیته صیانت از محصولات سمعی-بصری بود.

گزارش سایت «نمایش خانگی» پیرامون این همایش و نقد بی‌توجهی به فعالان نمایش خانگی و همچنین عدم ارائه راهکار دقیق برای قاچاق وافر مجازی در آن گزارش(اینجا را بخوانید) با واکنش نادر معماری مواجه شده است.

معماری که از مدیران موسسه «کیمیانما» است با اشاره به هدف اصلی همایش که تقدیر از توزیع کنندگان مجاز محصولات خانگی است بیان داشت: هدف اصلی از این همایش صحبت درباره سازوکارهای توزیع مجاز محصولات فرهنگی بود و برای همین  پخش کنندگان مطرح خانگی شامل مدیران شرکتهای پخش مجاز «دنیای هنر»، «هنر اول»، «تدبیر و امید ماندگار» و «سرورسانه پارسیان» در همایش حاضر بودند.

نادر معماری ادامه داد: به جز مدیران، پرسنل توزیع کننده محصولات خانگی در این همایش حاضر شده و ضمن ارائه گزارش فعالیت کمیته صیانت، برای تمامی پرسنل بازاریاب خانگی کارت شناسایی صادر شد تا از طریق آن راحتتر بتوان به مقابله با شبکه قاچاق پرداخت.

نادر معماری با اشاره به نقد «نمایش خانگی» بر انفعال کمیته صیانت در مقوله قاچاق مجازی اظهار داشت: همان طور که در سالهای اخیر توانسته ایم با برنامه ای جامع، ریشه قاچاق فیزیکی را تا حد بالایی بخشکانیم برای از بین بردن قاچاق مجازی هم فعالیتهای ویژه ای را آغاز کرده ایم و رایزنیهایی جدی با پلیس امنیت انجام داده ایم.

مدیر امور استانهای کمیته صیانت با اشاره به پشت پرده برخی از شرکتهای ویدیورسانه کشور تأکید کرد: از آنجا که وابستگیهای برخی از این سامانه ها کاملا خاص است بنابراین باید با زبان منطق و دعوت به تعامل آنها را به این درک برسانیم که قاچاق محصولات فرهنگی معنایی جز سرقت ندارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید