آقای رسانه‌های تصویری! اکران خارجی را بگذار برای اهلش و معضل قاچاق فیلمها در فضای مجازی را حل کن!

محمدمهدی حیدریان-مهدی یزدانی

نمایش خانگی/مهدی فلاح‌صابر: مهدی یزدانی که بعد از سالها دوری از سینما و درگیری با شرکتهایی در حیطه نساجی و ترخیص کالا خرداد سال گذشته به ناگاه به عنوان مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری انتخاب شد در چند ماهی که از تصدیگریش بر این مسئولیت میگذرد چنان که باید نتوانسته نقش مهم این موسسه در شبکه خانگی را تبیین کند.

بنا نیست با بدبینی به ماجرا نگاه کنیم ولی واقعیت آن است که حضور مهدی یزدانی در موسسه رسانه‌های تصویری به زودی به یک سال خواهد رسید و یزدانی در مهمترین مسئولیتش که دبیری کمیته صیانت از محصولات سینمایی بوده ناکام مانده است؛

 پیشتر قاچاق محصولات خانگی به صورت میدانی رواج داشت و هنوز هم قاچاق میدانی وجود دارد اما قاچاق مجازی است که دمار از روزگار شرکتهای فعال پخش خانگی درآورده است و بسیاری از آنها را به سمت بیزنس‌های موازی یا حتی ورشکستگی کشانده است.

کافیست سری بزنیم به فضای مجازی تا با انبوه سایتها و کانالها و پیجهایی روبرو شویم که محصولات خانگی را در کمترین فاصله بعد از عرضه رسمی به صورت غیرقانونی بارگزاری میکنند و به هیچ کس هم پاسخگو نیستند.

در این اوضاع نابسامان مهدی یزدانی مسئولیت تازه ای به عنوان مجری اکران خارجی در کشور را هم پذیرفته و مدعی شده که می‌خواهد فیلمهای خارجی را با خرید رایت آنها در کشور اکران کند!!!

اینکه یزدانی کمترین تجربه ای در حیطه پخش ندارد را که کنار بگذاریم به مسأله عدم موفقیت ایشان در حیطه کاری فعلیشان یعنی موسسه رسانه های تصویری و کمیته صیانت می رسیم. یزدانی در این قریب یک سال حضورش در موسسه رسانه های تصویری کدام دستاورد را داشته جز تعطیلی تنها محفل رقابتی فعالان خانگی که جشنواره یاس باشد و خرج بودجه برای انتشار بولتن 74صفحه ای با استفاده از افرادی بی رزومه در شبکه خانگی که حالا شده مسئول اکران خارجی؟؟

آقای یزدانی! آیا بهتر نبود ابتدا معضل قاچاق در فضای مجازی را با رایزنی وزارت ارتباطات حل می کردید و بعد به سراغ آبادی اکران خارجی می رفتید؟

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید