رسانه منسوب به حوزه هنری خبر داد⇐سریال‌سازی بهروز افخمی برای تهیه‌کننده «شهرزاد»⇔افخمی پیشتر مهمترین فیلم این تهیه‌کننده را دارای ایرادهای جدی دانسته بود

هفت-بهروز افخمی

نمایش خانگی: بهروز افخمی کارگردانی که سعی کرد با اجرای فصل سوم «هفت» به گونه ای ژورنالیستی سر زبانها بیفتد بعد از جدایی از «هفت» به دنبال فراهم آوردن مقدمات تولید یک فیلم تازه بود که به نتیجه نرسید.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» افخمی که در فصل سوم «هفت» اغلب سخنانی سمپاتیک درباره برخی محصولات سازمانهای ارزشی طرح میکرد و به نظر میرسید با حمایت همین نهادها فیلم بسازد، حالا قصد کرده با حمایت محمد امامی تهیه کننده سریال «شهرزاد» سریال بسازد؛ این خبری است که «نقدسینما» رسانه منسوب به حوزه هنری طرح کرده است.

«نقد سینما» نوشته است: مجموعه نمایش خانگی «خوب، بد، جلف» به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی مشترک محسن چگینی و سیدمحمد امامی، این روزها مراحل پایانی نگارش فیلمنامه را سپری می‌کند. بازنویسی فیلمنامه این مجموعه توسط پیمان قاسم خانی و بهروز افخمی روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و به زودی با پایان پیش تولید، فیلمبرداری این سریال آغاز خواهد شد. سیدمحمد امامی علاوه بر تهیه کنندگی، سرمایه گذاری این مجموعه نمایش خانگی را نیز بر عهده دارد.

همراهی افخمی با تهیه کننده «شهرزاد» در حالی رخ میدهد که این کارگردان به هنگام حضور در «هفت» «ابد و یک روز» مهمترین محصول سینمایی سالیان اخیر امامی را دارای نیم ساعت اضافی دانسته بود و گفته بود فیلمنامه این کار دارای ایرادهای جدی است.

حالا دست روزگار افخمی را کنار امامی قرار داده تا نزدیک به یک دهه از آخرین تجربه کمدی سازی موفقش که «سن پطرزبورگ» بود باز هم کمدی بسازد. شانس افخمی آنجاست که یکی از موفقترین و در عین حال گرانترین سناریستهای ایرانی یعنی پیمان قاسم خانی کنار او حضور دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید