در زادگاه والدین آقازاده ناقل ژن خوب و با حضور شریک حسین هدایتی در یک پروژه نیمه‌تمام⇐مهدی هاشمی «گلشیفته» را کلید زد+فیلم

گلشیفته

نمایش خانگی: تازه ترین سریال شبکه نمایش خانگی با عنوان «گلشیفته» که نام آن یادآور ستاره مهاجر ایرانی است کلید خورد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» سریال «گلشیفته» به کارگردانی بهروز شعیبی با حضور مهدی هاشمی در نقش پدر دختری پرسودا فیلمبرداری خود را در یزد آغاز کرد.

مهدي هاشمي به عنوان بازيگر پيشكسوت به درخواست بهروز شعيبي، اولين سكانس مجموعه ویژه شبکه نمايش خانگي «گلشيفته» را در شهر باستانی یزد که زادگاه محمدرضا عارف و حمیده مروج پدر و مادر حمیدرضا مدعی «ژن خوب» است به صورت نمادين كليد زد.

مهران برومند شریک حسین هدایتی در تولید سریال «ماه تی تی» که به دلیل بازداشت هدایتی تولیدش نیمه تمام ماند هم به عنوان مشاور تولید در مراسم آغاز به تولید این پروژه حضور داشت.

برای تماشای فیلم کلید خوردن اینجا را ببینید.

«گلشیفته» تلاشهای یک دختر شهرستانی برای حضور در تهران و بازیگر شدن را دنبال میکند آن هم در شرایطی که پدرش حبيب علاقه اي ندارد دخترش براي ادامه تحصيل به تهران بيايد.

مهدي هاشمي، مهناز افشار، سیامک انصاری، نازنين بياتي، بهاره كيان افشار، اميرمهدي ژوله، محمد بحراني، نیما شعبان نژاد و شيلا خداداد،با حضور هومن سيدي از بازيگران اين مجموعه هستند.

عوامل توليد «گلشيفته» عبارتند از:

نويسنده:خشايار الوند، مدير تصويربرداري:امير موسوي، طراح گريم:فاطمه كمالي، زهرا كمالي، طراح صحنه:آيدين ظريف، طراح لباس:فرحناز نادري، صدابردار:فرزام منطقي، بازيگردان:علي صلاحي، دستيار كارگردان:صالح غربي جوان، برنامه ريز:علي صابري، عكاس:جلال حميدي، مشاور پروژه:مهران برومند، مجري طرح و مدير توليد:حسن مصطفوي، جانشين تهيه كننده:مهدي ياري و سرمايه گذار: صادق ياری.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید