به همراه یک هدیه ویژه و با درجه 18+⇐فیلم ملتهب «خانه دختر» همزمان با اکران به شبکه خانگی رسید+عکس

خانه دختر

نمایش خانگی: فیلم ملتهب «خانه دختر»شهرام شاه حسینی که نخستین فیلم از خروجی کمیته بازبینی است که روانه اکران شده از طریق موسسه هنراول به شبکه خانگی رسید.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» فیلم «خانه دختر» با درجه بندی 18+ در حالی به شبکه خانگی رسیده که فیلم آخرین روزهای اکرانش را در تهران و شهرستان پشت سر می گذراند.

حامد بهداد و رعنا آزادی ور در «خانه دختر» ایفاگر یک زوج در آستانه ازدواج هستند و پگاه آهنگرانی و بارن کوثری ایفای نقش دو دانشجو را برعهده داشته اند. الهه حصاری و بابک کریمی نقشهای مکمل کار را برعهده دارند.

«خانه دختر» ماجرای مرگ ناگهانی یک دختر در آستانه ازدواج و تلاش رفقا برای کشف راز و رمز مرگ را به تصویر می کشد.

دست اندرکاران موسسه هنراول به همراه «خانه دختر» هدیه ای رایگان را هم به مخاطبان عرضه کرده اند که آن هم قسمت اول سریال جنایی «بزنگید به سال» است.

«بزنگید به سال» با نام اصلی «بهتر است به سال بزنگید/better call saul» پیش زمینه ایست بر سریال «برکینگ بد» و داستان حقوقدانی پاره وقت به نام «جیمز مورگان» را شش سال پیش از آن که با نام «سال گودمن» درگیر ماجراهای «برکینگ بد» شود روایت می‌کند!

«خانه دختر» و «بزنگید به سال» هر دو در یک نقطه مشترکند و آن هم مایه‌های جنایی است و شاید یکی از دلایل عرضه یکجایشان همین مسأله باشد.

خانه دختر
خانه دختر
خانه دختر
خانه دختر

یک دیدگاه

  1. الان این better call saul رو هم مثل بریکینگ بد دزدیدن دیگه ؟؟؟؟؟ بعید میدونم خق امتیاز ش رو خریده باشن !!!!!!!!!!!!!!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید