مدیر پخش هنرنمای پارسیان در گفتگو با نمایش خانگی⇐ «عالیجناب» قطعا تا آخر پاییز در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد/هیچ ممیزی دوباره‌ای به سریال وارد نشده است/بیماری تهیه‌کننده باعث تأخیر عرضه شد

عالیجناب

نمایش خانگی: وقفه مجدد در پخش خانگی سریال «عالیجناب»سام قریبیان که پیشتر درباره توزیع آن در سوم آبان خبررسانی شده بود با پرسشهایی جدی درباره آینده این سریال مواجه شده است.

مقامات دفتر نمایش خانگی ارشاد در گفتگو با سایت «نمایش خانگی» از صدور مجوز پخش هر شش قسمت «عالیجناب» خبر دادند و اینکه هیچ مشکل نظارتی برای پخش سریال وجود ندارد.

مدیر پخش «هنرنمای پارسیان» موسسه‌ای که پخش «عالیجناب» را برعهده گرفته نیز با تأیید صدور مجوزهای نظارتی از تأخیر پخش به خاطر بیماری تهیه کننده سریال سخن گفته است.

صادق یاری به سایت «نمایش خانگی» گفت: مسعود ردایی تهیه کننده «عالیجناب» به دلیل یک سری مشکلات جسمی در هفته‌های اخیر در بیمارستان بستری شده است و همین امر باعث تأخیر عرضه سریال شده است.

مدیر پخش «هنرنمای پارسیان» ادامه داد: برای عرضه قطعی سریال می بایست هماهنگی‌های لازم با مالک اصلی سریال که ردایی است انجام شود و چون ایشان فعلا دوران نقاهت را می‌گذرانند ترجیح دادیم تا مناسب شدن حالشان عرضه سریال را به تأخیر اندازیم.

صادق یاری درباره زمان قطعی عرضه «عالیجناب» بیان داشت: سریال قطعا تا آخر پاییز در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود و طی چند روز آینده و بعد از تعامل با مسعود ردایی پوسترهای تازه سریال که حاوی تاریخ توزیع باشند در شبکه خانگی پخش خواهد شد.

یاری با ردّ شنیده‌های مرتبط با ممیزی مجدد اشارات سیاسی سریال به «نمایش خانگی» گفت: به سریال هیچ ممیزی دوباره‌ای وارد نشده است. سریال از لحاظ مجوزهای صادرشده و کمیت تیراژ هیچ مشکلی ندارد و انشاءالله به زودی در شبکه خانگی عرضه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید