افزایش خودسرانه قیمت محصولات خانگی توسط یک ویدیورسانه خاص!!؟؟

پول-شبکه خانگی-سرمایه

نمايش خانگي: در شرايطي که پيش بيني مي شد نيمه دوم امسال قيمت محصولات خانگي يک افزايش 20 درصدي را تجربه کند اما تقریبا هنوز هيچ کدام از شرکتهاي عرضه محصولات خانگي زيربار اين افزايش قيمت نرفتند.

به گزارش سايت خبري-تحليلي «نمايش خانگي» از موسسه هنرهاي تصويري سوره و هنراول و هنرنمای پارسیان تا تصويرگسترپاسارگاد و گلرنگ رسانه، هیچ کدام هنوز قیمت محصولات خود را افزایش نداده‌اند به خصوص که شبکه قاچاق روزبروز فعالتر ميشود و در این شرایط افزايش قيمت محصولات مجاز منطقي نيست.

در اين ميان اما به ناگاه موسسه تصويردنياي هنر تازه ترين محصول خود که يک کمدي پرحاشيه به نام «پا تو کفش من نکن» است را با قيمت 6هزار تومان به شبکه خانگي عرضه کرد!

اين اتفاق نه فقط با اعتراض مخاطبان شبکه خانگي مواجه شده بلکه پیش‌بینی می‌شود دیگر موسسات فعال در اين عرصه را هم به نگراني درباره عواقب اين تصميم بیندازد.

اينکه چرا يک شرکت خاص به جاي همراهي با بدنه صنف نمايش خانگي مسير خاص خود را مي‌رود پرسشي است که پيش روي دست اندرکاران تصويردنياي هنر است. آيا صرف پرمخاطب بودن «پا تو کفش من نکن» و سودآوري بالايش دليلي مي شود بر افزايش يکجانبه قيمت محصول؟

 

3 دیدگاه‌ها

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید