آیا ارشاد بر بسته‌بندی محصولات نظارت ندارد؟⇐پارگی ناگهانی جلد محصولات خانگی، داد مخاطبان را درآورده+عکس

جلد پاره شده «12صندلی»

نمایش خانگی: پیش از این و به هنگام عرضه قسمتهای ابتدایی سریال «عاشقانه» از طریق موسسه هنرنمای پارسیان گلایه هایی از سوی مخاطبان منتشر شده بود مبنی بر عدم بسته بندی مناسب.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» استفاده از کاغذ نامرغوب برای بسته بندی زیپ‌دار «عاشقانه» موجب شده بود که به هنگام باز کردن، جلد محصول پاره شود و همین آرشیو کردن محصول را با مشکل مواجه کند.

هرچند بعد از انتشار اولین گزارشها در این باره، مشکل بسته‌بندی محصولات «عاشقانه» حل شد اما در هفته های اخیر باز هم با محصولاتی از شبکه خانگی روبرو بوده ایم مشکلشان کیفیت پایین بسته بندی زیپ‌دار است.

یکی از تازه ترین نمونه های این روند کمدی «12صندلی» است که به تازگی از طریق هنرنمای پارسیان به شبکه خانگی عرضه شده اما تلاش برای باز کردن زیپ کاغذی بسته بندی به پاره شدن جلد می انجامد!!!

اینکه چرا از تجربیات قبلی در مسیر «عاشقانه» درس گرفته نشده و مجددا این مشکل پیش آمده را باید دست اندرکاران موسسه عرضه محصول پاسخ دهند اما واقعیت اینجاست که عدم وسواس در بسته بندی محصول خواسته یا ناخواسته مخاطب را نسبت به خرید نسخ ارژینال محصولات بدبین می کند.

به نظر می رسد دستگاههای نظارتی ارشاد به همان اندازه که برای سانسورهای محتوایی محصولات خانگی دقت صرف میکنند باید نظارتی دقیق هم بر نحوه بسته بندی محصولات داشته باشند تا خاطره ای خوش از خرید محصولات مجاز در ذهن مخاطب بماند.

جلد پاره شده «12صندلی»
جلد پاره شده «12صندلی»

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید