تهیه‌کننده گفت: تا شهریور97 خبری از فصل دوم «عاشقانه» نیست

سریال عاشقانه-هومن کبیری-منوچهر هادی

نمایش خانگی: نزدیک به یک ماه و نیم بعد از عرضه آخرین قسمت «عاشقانه» به شبکه خانگی همچنان یکی از اصلی ترین پرسشهای مخاطبان بر سر ادامه داستان «گیسو»ی سریال است و اینکه آیا فصل دوم تولید خواهد شد یا نه.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» چندی قبل منوچهر هادی کارگردان «عاشقانه» تولید فصل دوم را با تیم فعلی تهیه‌کننده-سرمایه گذار منتفی دانست مگر آن که دستمزد کامل عوامل همان ابتدا پرداخت شود.

حالا هومن کبیری تهیه کننده سریال هم از درگیریهایش در تولید دو سریال یکی «گرانباری» برای رسانه ملی و دیگری «شوهر آهو خانم» برای شبکه خانگی گفته و بر این اساس تولید «عاشقانه2» را تا یک سال آینده منتفی دانسته است.

هومن کبیری که از میانه های تولید «عاشقانه» وارد گروه تولید شد به «مهر» گفت: من تهیه کنندگی سریال دیگری را هم در شبکه نمایش خانگی بر عهده دارم و به تازگی پیگیر فیلمنامه «شوهر آهو خانم» هستم که در مرحله دریافت پروانه ساخت است و بناست به کارگردانی کاظم راست گفتار تولید شود.

کبیری ادامه داد: بنابراین با توجه به تعهدات قبلی نسبت به «شوهر آهو خانم» و همچنین «گرانباری» که آن هم از سال گذشته برای تولید تصویب شده بود تا شهریور سال آینده درگیر هستم و زمانی برای فکر کردن به «عاشقانه ۲» ندارم.

2 دیدگاه‌ها

  1. […] که «عاشقانه۲» تا قبل از زمستان ۹۷ به تولید نخواهد رسید(اینجا را بخوانید) ولی حالا محمدرضا گلزار از منتفی شدن تولید […]

  2. […] که «عاشقانه۲» تا قبل از زمستان ۹۷ به تولید نخواهد رسید(اینجا را بخوانید) ولی حالا محمدرضا گلزار از منتفی شدن تولید […]

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید