انتقاد یک رسانه فرهنگی-اجتماعی از حضور کامبیز دیرباز در فیلمی شونه تخم‌مرغی!!!+عکس

کامبیز دیرباز-ماه گرفتگی

نمایش خانگی: کامبیز دیرباز هرچند در سالهای اخیر در سینما نقشهای قابل تأملی نداشته اما همچنان در تلویزیون به عنوان نقش اول سریالهایی همچون «زیر پای مادر» به کار گرفته میشود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» دیرباز که آخرین حضور سینماییش، فیلم ارگانی «ماه گرفتگی» با اشاراتی  به حوادث بعد از انتخابات88  توجهی را در جشنواره کسب نکرد و هنوز فرصت اکران هم پیدا نکرده، اخیرا با یک فیلم ویدیویی به نام «اصلا جور درنمیاد» به شبکه خانگی آمده است.(اینجا را بخوانید)

«اصلا جور درنمیاد» محصول دو سال پیش است و منطبق با الگوی تولید آثار مفرح شبکه خانگی ساخته شده است. حضور کامبیز دیرباز که در کارنامه اش سیمرغ بهترین بازیگری مکمل را برای «دوئل»احمدرضا درویش دارد در این فیلم ویدیویی با انتقاد روزنامه فرهنگی-اجتماعی «هفت صبح» مواجه شده است که با «شونه تخم مرغی» خواندن فیلم به دیرباز بابت حضور در آن گلایه کرده است.

این روزنامه نوشت: به تازگی فیلم جدیدی به اسم «اصلا جور درنمیاد» به کارگردانی مهیار عبدالمالکی در شبکه نمایش خانگی توزیع شده! از اسم و تصویر کار شده روی کاور این فیلم میشود فهمید یکی از همان کمدیهای زیرشانه تخم مرغی شبکه خانگی است.

«هفت صبح» ادامه داد: اما مسأله اینجاست که اسم و تصویر کامبیز دیرباز هم روی جلد این فیلم دیده میشود. دیرباز یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است و سیمرغ بلورین بهترین بازیگری مکمل مرد را در کارنامه دارد و معمولا نقش اول سریالهای پرمخاطب را بازی میکند و واقعا عجیب است که به حضور در چنین فیلمی رضایت داده باشد. واقعا معلوم نیست علت بازی دیرباز در این فیلم چه میتواند باشد.

اصلا جور درنمیآد
اصلا جور درنمیآد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید