بعد از عرضه بدون مجوز سریال شبکه‌های فاکس و H.B.O حالا عرضه بدون مجوز سریالی که پخش‌کننده اصلیش «نتفلیکس» است⇔آیا رایت این سریالها خریداری شده؟؟؟

مدافعان

نمایش خانگی: سهل‌گیری‌های نظارتی ارشاد درباره سامانه‌های ویدیوی درخواستی هرچند به ظاهر برای آن است که این سامانه ها سریعتر به مخاطبان محصول ارائه کنند اما این سهل گیری ها موجب آن شده که مدام شاهد عرضه محصولات غیرمجاز آن هم بدون دارا بودن کپی‌رایت در این سامانه‌ها باشیم.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» همین دو ماه پیش بود که فصل پنجم سریال «فرار از زندان» از محصولات شبکه تلویزیونی فاکس در این سامانه ها بارگذاری شد و دو هفته قبل هم غائله عرضه بدون مجوز فصل هفتم «بازیهای تاج و تخت» محصول اچ.بی.اُ را در یکی دیگر از این سامانه ها داشتیم.

حالا هم سریالی با نام «مدافعان/The Defenders» در سامانه ویدیوی درخواستی نماوا بارگذاری شده؛ سریالی که با همکاری «مارول» و «اِی.بی.سی» تولید شده و از طریق نتفلیکس هم عرضه شده است. پخش این سریال از اواسط آگوست(اواخر مردادماه) در آمریکا آغاز شده و سامانه نماوا هم کمی بعد از عرضه جهانی سریال را دوبله کرده و بارگذاری کرده است.

فارغ از آن که معلوم نیست چگونه رایت سریال از پخش کننده اصلی که نتفلیکس بوده خریداری شده اینکه سریال حتی بدون داشتن رایت، دوبله شده و در حال عرضه است جای تعجب دارد! آیا نظارت ارشاد حواسش به این روند هست؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید