مهجوریت تا کجا؟⇐در پیام ایوبی برای جشنواره یاس کمترین سخن از شبکه نمایش خانگی است!

حجت ا.. ایوبی موسسه رسانه های تصویری

نمایش خانگی: شبکه نمایش خانگی در همه این سالها با مهجوریت گسترده در چارت سازمانی وزارت ارشاد مواجه بوده است و فارغ از بی‌توجهی به تخصص گرایی در شوراهای نمایش خانگی، آش آن قدر شور بوده که حتی مدیریت کل امور نمایش خانگی ارشاد به مدیرانی رسیده فاقد حداقل دارای تجربه مکفی در حیطه نمایش خانگی.

به گزارش نمایش خانگی این روزها هم اداره کل نمایش خانگی ارشاد مدیری را بر خود می‌بیند که بیشترین سوابق مدیریتی‌اش در حوزه تئاتر بوده است و نه حتی سینما و طبیعی است که در بزنگاههای بحرانی مرتبط با شبکه خانگی که آخرینش هم قاچاق برخی عناوین مهم سینمایی بود نیز نوعی انفعال است که در اداره کل نمایش خانگی دیده می شود.

با این اوصاف طبیعی است بالاترین مقام دولتی سینما که حجت ا.. ایوبی باشد وقتی بناست برای تنها جشنواره مربوط به شبکه نمایش خانگی و محصولات این شبکه یعنی جشنواره یاس پیام دهد آخرین چیزی که به ذهنش می رسد هم نمایش خانگی نیست و همچنان از سینما می گوید و البته دستاورد خود برای این جشنواره را هم یک طرح ترومنی متعلق به نیم قرن قبل به نام «سینماسیار» می داند!!!

در پیام رییس سازمان سینمایی نه مشوقی برای ویدیورسانه های و شرکتهای پخش نمایش خانگی است و نه از لزوم حل معضل لاینحل قاچاق محصولات شبکه خانگی کلامی به میان می آید و نه حتی درباره برنامه های این سازمان برای سامانه های ویدیوی درخواستی حرفی زده می‌شود.

متن پیام حجت الله ایوبی برای جشنواره یاس را بخوانید:

عیش هاتان نوش بادا در جهان ای عاشقان            و از شما کان کرم باد بر این جهان ای عاشقان

گر کسی پرسد کیانید ای سراندازان شما                  هین بگوییدش که جان جان جان ای عاشقان

به نام خداوند آب و آیینه، خداوند سبزی و باران،خداوند دریا و دشت، چه جای خوشوقتی است که در بوستان ایران، در استان سرشار از زیبایی، بار دیگر می‌پیچد بوی عطر خوشبوی فرهنگ و هنر. می‌آید باز هم صدای پای سینمای پر افتخار و سینماگرانی که رونمایی می‌کنند میوه یک سال تلاششان را.

جشنواره فیلم یاس جشن آفرینش است برای خانه ها، برای مردم، جشن باشکوه هنر برای مردمان سرزمین پر هنر ایران و اینک که سینمای خانگی روز به روز شکوفا تر می‌شود بار دیگر در شهر زیبای رامسر گرد هم می‌آییم تا سلام کنیم به فرهنگ. در چهارمین جشنواره با شکوه فیلم یاس سلام می‌کنیم به همه آنانی که می‌کوشند به عشق و مهر تا پرغرورتر بماند چراغ سینمای ایران. می‌آییم تا سلام کنیم به سینما و خوشحال از اینکه در چهارمین جشنواره فیلم یاس پروژه سینما سیار رونمایی می‌شود. به فال نیک می‌گیریم آغاز به کار رسمی این طرح را با نام «سینما سلام» در استان مازندران.

دست مریزاد و سپاس می‌گویم به دست اندر کاران این جشنواره به ویژه دبیر پر تلاش دکتر سید مصطفی ابطحی و سپاس میگویم همکاری صمیمانه مدیران دلسوز استان را و استاندار محترم، معاون سیاسی عزیز، مدیر کوشای فرهنگ و ارشاد، مدیران شهر رامسر و همه آنانی که عاشقانه می‌کوشند تا عطر یاس در استان مازندران مشام جان را معطر سازد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید