یک منبع آگاه خبر داد⇐حتی برای یک فریم «کلاه قرمزی96» هم مجوز نمایش خانگی صادر نشده!!!+فیلم

کلاه قرمزی96

نمایش خانگی: در روزهای اخیر اعتراضات برخی از دست اندرکاران تولید «کلاه قرمزی96» نسبت به عدم پرداخت دستمزدشان به سبب عدم روی آنتن رفتن این سریال از تلویزیون، در فضای رسانه ای بازتاب داشت.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» همین اعتراضات بود که باعث شد به ناگاه خبری منتشر شود مبنی عرضه «کلاه قرمزی96» از طریق موسسه تصویرگسترپاسارگاد در شبکه نمایش خانگی.

این خبر فارغ از طرح پرسشهایی مبنی بر تناقض برآمده از چگونگی واگذاری رایت در حالیکه عوامل طلبکار هستند، پرسشی دیگر هم به دنبال داشت و آن هم اینکه آیا مدیران رسانه ملی به عنوان صاحبان اصلی مجموعه در جریان واگذاری پخش «کلاه قرمزی96» از شبکه خانگی هستند؟

این پرسش خود پرسشی دیگر را به دنبال دارد و اینکه آیا اصلا مجوزی از سوی اداره کل نمایش خانگی ارشاد برای عرضه این مجموعه صادر شده است؟

یک منبع آگاه در ارشاد با اشاره به اینکه هنوز هیچ درخواست مجوزی از سوی صاحبان «کلاه قرمزی96» به آنها ارائه نشده به سایت «نمایش خانگی» گفت: حتی برای یک فریم «کلاه قرمزی96» هم مجوز نمایش خانگی صادر نشده است و اینکه خبر عرضه سریال منتشر شده جای سوال دارد.

وی ادامه داد: اینکه چگونه بدون دریافت مجوز بنا شده سریال را پخش کنند، جای سوال دارد. بماند که در این گونه موارد باید همه مالکان کار که یکی از آنها هم مدیران تلویزیون هستند موافقت خود را برای عرضه خانگی رسما اعلام کنند.

برای تماشای تیزر «کلاه قرمزی96» اینجا را ببینید.

2 دیدگاه‌ها

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید